Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.367
2.710
Op zich geen probleem voor mij, staan wellicht nog dikke knallers voor en na.
 

thekillingjoke

Campingartiest
25 aug 2019
84
0
De hongerige magen worden nu inderdaad niet meteen gevuld. Ik had toch op zijn minst nog een resem andere namen verwacht, waaronder - voor mezelf dan, aangezien het voor zo'n goeie 60% van de tijd mijn GMM hangout is - enkele mooie namen voor in de Marquee.

Ik blijf toch hopen op een klepper van een headliner. Een Tool bijvoorbeeld en ik ben direct verkocht. Als ze niet met nog een sterke headliner komen of een paar prima MS2 of Marquee bands...dan ga ik toch een sterke twijfeling ondergaan.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939
We kunnen nu ieder geval wel wat orakels de prullenbak ingooien
1f642.svg
dan dan weer wel.

Waren er grootse dingen uit de orakels gekomen voor vandaag?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
koekdoos wrote:

Indiaantje89 wrote:
We kunnen nu ieder geval wel wat orakels de prullenbak ingooien
1f642.svg
dan dan weer wel.


Waren er grootse dingen uit de orakels gekomen voor vandaag?

“Grotere namen dan normaal” pakketjes namen, geen Iron Maiden. etc.

Daar heb je wel gelijk, de orakels van de vorige jaren hebben precies niet al te veel bij het rechte eind gehad.

Ken heeft wel correct voorspeld dat iron maiden ging aangekondigd zijn de dag voor de aankondiging, dus er blijft er nog eentje overeind. Laat ons hopen dat zijn andere voorspellingen ook overeind blijven staan
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Ik verlang terug naar een week geleden. Toen waren we weliswaar nog ongeduldig omdat de eerste namen op zich lieten wachten, maar hadden we tenminste nog hoop dat Graspop in 2020 eens een keer met wat spannende en originele headliners op de proppen zou komen......
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939
Indiaantje89 wrote:

koekdoos wrote:

Indiaantje89 wrote:
We kunnen nu ieder geval wel wat orakels de prullenbak ingooien
1f642.svg
dan dan weer wel.


Waren er grootse dingen uit de orakels gekomen voor vandaag?


“Grotere namen dan normaal” pakketjes namen, geen Iron Maiden. etc.

Daar heb je wel gelijk, de orakels van de vorige jaren hebben precies niet al te veel bij het rechte eind gehad.

Ken heeft wel correct voorspeld dat iron maiden ging aangekondigd zijn de dag voor de aankondiging, dus er blijft er nog eentje overeind. Laat ons hopen dat zijn andere voorspellingen ook overeind blijven staan

Kan ook educated guess geweest zijn natuurlijk.
Wat voor voorspellingen heeft hij verder nog gedaan? Dat er een "grote" band komt?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939
Ik verlang terug naar een week geleden. Toen waren we weliswaar nog ongeduldig omdat de eerste namen op zich lieten wachten, maar hadden we tenminste nog hoop dat Graspop in 2020 eens een keer met wat spannende en originele headliners op de proppen zou komen……

Er zijn nog 2 spots open gelukkig.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:

koekdoos wrote:

Indiaantje89 wrote:
We kunnen nu ieder geval wel wat orakels de prullenbak ingooien
1f642.svg
dan dan weer wel.


Waren er grootse dingen uit de orakels gekomen voor vandaag?


“Grotere namen dan normaal” pakketjes namen, geen Iron Maiden. etc.

Daar heb je wel gelijk, de orakels van de vorige jaren hebben precies niet al te veel bij het rechte eind gehad.

Ken heeft wel correct voorspeld dat iron maiden ging aangekondigd zijn de dag voor de aankondiging, dus er blijft er nog eentje overeind. Laat ons hopen dat zijn andere voorspellingen ook overeind blijven staan
Maiden lag er ook wel heel dik bovenop, ticket alert uit Italië, dat olympisch stadion met 2 minutes before midnight. Maakt niet verder uit. Ik moest even deze teleurstelling verwerken.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
xydroh wrote:

Indiaantje89 wrote:

koekdoos wrote:

Indiaantje89 wrote:
We kunnen nu ieder geval wel wat orakels de prullenbak ingooien
1f642.svg
dan dan weer wel.


Waren er grootse dingen uit de orakels gekomen voor vandaag?


“Grotere namen dan normaal” pakketjes namen, geen Iron Maiden. etc.


Daar heb je wel gelijk, de orakels van de vorige jaren hebben precies niet al te veel bij het rechte eind gehad.

Ken heeft wel correct voorspeld dat iron maiden ging aangekondigd zijn de dag voor de aankondiging, dus er blijft er nog eentje overeind. Laat ons hopen dat zijn andere voorspellingen ook overeind blijven staan

Kan ook educated guess geweest zijn natuurlijk.
Wat voor voorspellingen heeft hij verder nog gedaan? Dat er een “grote” band komt?

dat de aankondiging die 2 weken geleden geplanned stond uitgesteld is maar dat die "de moeite waard is" dus idd dat er nog een grotere band komt
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939
koekdoos wrote:

xydroh wrote:

Indiaantje89 wrote:

koekdoos wrote:

Indiaantje89 wrote:
We kunnen nu ieder geval wel wat orakels de prullenbak ingooien
1f642.svg
dan dan weer wel.


Waren er grootse dingen uit de orakels gekomen voor vandaag?


“Grotere namen dan normaal” pakketjes namen, geen Iron Maiden. etc.


Daar heb je wel gelijk, de orakels van de vorige jaren hebben precies niet al te veel bij het rechte eind gehad.

Ken heeft wel correct voorspeld dat iron maiden ging aangekondigd zijn de dag voor de aankondiging, dus er blijft er nog eentje overeind. Laat ons hopen dat zijn andere voorspellingen ook overeind blijven staan


Kan ook educated guess geweest zijn natuurlijk.
Wat voor voorspellingen heeft hij verder nog gedaan? Dat er een “grote” band komt?

dat de aankondiging die 2 weken geleden geplanned stond uitgesteld is maar dat die “de moeite waard is” dus idd dat er nog een grotere band komt

Zul je zien dat hij gewoon die hard Iron Maiden fan is en dat dat een grote band is voor hem :-D
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
xydroh wrote:

koekdoos wrote:

xydroh wrote:

Indiaantje89 wrote:

koekdoos wrote:

Indiaantje89 wrote:
We kunnen nu ieder geval wel wat orakels de prullenbak ingooien
1f642.svg
dan dan weer wel.


Waren er grootse dingen uit de orakels gekomen voor vandaag?


“Grotere namen dan normaal” pakketjes namen, geen Iron Maiden. etc.


Daar heb je wel gelijk, de orakels van de vorige jaren hebben precies niet al te veel bij het rechte eind gehad.

Ken heeft wel correct voorspeld dat iron maiden ging aangekondigd zijn de dag voor de aankondiging, dus er blijft er nog eentje overeind. Laat ons hopen dat zijn andere voorspellingen ook overeind blijven staan


Kan ook educated guess geweest zijn natuurlijk.
Wat voor voorspellingen heeft hij verder nog gedaan? Dat er een “grote” band komt?


dat de aankondiging die 2 weken geleden geplanned stond uitgesteld is maar dat die “de moeite waard is” dus idd dat er nog een grotere band komt

Zul je zien dat hij gewoon die hard Iron Maiden fan is en dat dat een grote band is voor hem ?

nee hij zei specifiek dat die grote band NIET de eerste aankondiging was maar een paar weken later ging zijn.

Dus daarmee zitten we nog steeds op onze honger
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Ik verlang terug naar een week geleden. Toen waren we weliswaar nog ongeduldig omdat de eerste namen op zich lieten wachten, maar hadden we tenminste nog hoop dat Graspop in 2020 eens een keer met wat spannende en originele headliners op de proppen zou komen……

De poel van potentiële headliners is héééél klein Sledge. Werchter, Lowlands, Pukkepop en Pinkpop hebben het op dat vlak n stuk makkelijker. Ik begrijp dat mensen ontgoocheld kunnen zijn door wéér n Judas Priest of wéér een Iron Maiden, maar deze zijn wel de top in hun genres en horen gewoon op deze jubileumeditie thuis.

Uit nieuwsgierigheid.. welke line up zou jij voor Graspop plaatsen om spannend en origineel te zijn? Rekening houdend met de bands die touren en de line ups van de andere Europese festivals in deze periode?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
sledgehammer wrote:
Ik verlang terug naar een week geleden. Toen waren we weliswaar nog ongeduldig omdat de eerste namen op zich lieten wachten, maar hadden we tenminste nog hoop dat Graspop in 2020 eens een keer met wat spannende en originele headliners op de proppen zou komen……

De poel van potentiële headliners is héééél klein Sledge. Werchter, Lowlands, Pukkepop en Pinkpop hebben het op dat vlak n stuk makkelijker. Ik begrijp dat mensen ontgoocheld kunnen zijn door wéér n Judas Priest of wéér een Iron Maiden, maar deze zijn wel de top in hun genres en horen gewoon op deze jubileumeditie thuis.

Uit nieuwsgierigheid.. welke line up zou jij voor Graspop plaatsen om spannend en origineel te zijn? Rekening houdend met de bands die touren en de line ups van de andere Europese festivals in deze periode?

ik denk niet dat judas priest het probleem is, maar de positie waar deze op staan, door de jaren heen is dit steevast een subheadliner of mainstage 2 headliner band geweest. Dan verwacht men op een jubileum editie ook terug nog een band hier boven
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939
nee hij zei specifiek dat die grote band NIET de eerste aankondiging was maar een paar weken later ging zijn.

Dus daarmee zitten we nog steeds op onze honger

Ohja, ik lees t nu idd ook. Ben benieuwd of dat klopt dan. Vooral wie of wat het kan zijn ook.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
xydroh wrote:
nee hij zei specifiek dat die grote band NIET de eerste aankondiging was maar een paar weken later ging zijn.

Dus daarmee zitten we nog steeds op onze honger

Ohja, ik lees t nu idd ook. Ben benieuwd of dat klopt dan. Vooral wie of wat het kan zijn ook.

het is daardoor dat we de nu toch al legendarische discussie hadden als het misschien foo fighters was en als dit uberhaupt past op graspop en ook waarom AC DC hier opeens zoveel boven komt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken