Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.475
736
Oh nog één ding: Weet iemand of je artiesten kan spotten bij de VIP? Als deze post onzichtbaar wordt door de nieuwe namen hype. Zal ik het later eens opnieuw posten. Als … me nog wil overtuigen tenminste.
Misschien dat je vanaf het dek beetje de backstage in kunt kijken. Meer dan dat zul je geen artiesten zien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.512
11.639
Pinkpop komt morgen om 10.00 uur met de eerste headliner. Zelfde weekend als Graspop. Zou zomaar kunnen dat hier eenzelfde naam uit de hoge hoed getrokken wordt. AC/DC of Metallica lijken me dan de meest voor de hand liggende namen. Guns 'n Roses op herhaling is wat veel van het goede, dan is het echt een kopie van 2018.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.512
11.639
zet iedereen in op 16u vandaag?

Lijkt me wel het meest waarschijnlijk. Echter, als het om een pakket namen gaat inclusief lancering nieuwe website zou het niet onlogisch zijn om eerder los te gaan vandaag. Dan is er vandaag al meer tijd om de acts te verkennen e.d.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.669
4.989
xydroh wrote:
zet iedereen in op 16u vandaag?

Lijkt me wel het meest waarschijnlijk. Echter, als het om een pakket namen gaat inclusief lancering nieuwe website zou het niet onlogisch zijn om eerder los te gaan vandaag. Dan is er vandaag al meer tijd om de acts te verkennen e.d.

we hebben al 10 u en al 16 u gehad bij de aankondigingen, lijkt mij logisch dat het één van deze twee tijdstippen zal worden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.876
12.349
Maak gewoon ieder uur wat namen bekend. Lijkt me fantastisch, maar is totaal niet realistisch.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.257
5.610
Pauly Robin wrote:
Oh nog één ding: Weet iemand of je artiesten kan spotten bij de VIP? Als deze post onzichtbaar wordt door de nieuwe namen hype. Zal ik het later eens opnieuw posten. Als … me nog wil overtuigen tenminste.

Misschien dat je vanaf het dek beetje de backstage in kunt kijken. Meer dan dat zul je geen artiesten zien.

Er hangen regelmatig artiesten rond in die backstage.
Maar herken ze maar eens natuurlijk. Voor mij lijken die allemaal op elkaar.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.669
4.989
@martin2 zitten er bands in de aankondiging die volledig onder onze radar gebleven zijn? Ik hou wel van een verrassing
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
285
499
Dat zal wel, er word hier geen woord gerept over deathmetal of black metal.

Ik denk dan spontaan aan Belphegor, Decapitated, Kataklysm, God Dethroned, Nile, Cannibal Corpse, Krisiun, Thy art is murder, Deicide... En nog vele anderen.


 

prins

Dagopener
9 nov 2019
559
681
ik verwacht vandaag ook wel een pakketje namen.
namen waar ik op hoop maar nog weinig zijn genoemd, zijn bv. blind guardian, avantasia, beyond the black, axel rudi pell en queensryche.
ook zijn er nog weinig thrash bands genoemd (op megadeth na) ik denk aan exodus, overkill of sacred reich.
ach GEDULD !!! er zal net als elk jaar wel weer een geweldige line-up staan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.669
4.989
Dat zal wel, er word hier geen woord gerept over deathmetal of black metal.

Ik denk dan spontaan aan Belphegor, Decapitated, Kataklysm, God Dethroned, Nile, Cannibal Corpse, Krisiun, Thy art is murder, Deicide… En nog vele anderen.

speelt decapitated nog? die gitarist zit nu toch bij machine head? Zou wel heel erg 2018 worden als die bands er nog eens bij komen
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.516
2.034
jefferke wrote:
Op naar 16h dan maar…

Toch eigenlijk erg dat we zo ongeduldig zijn voor een aankondiging waarbij we waarschijnlijk al 80% van de bands hier al voorspeld zullen hebben
Jup, maar het gaat hem om diegene die je niet had verwacht natuurlijk :wink: Dat maken pakketjes zo interessant. Meer dan losse namen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.876
12.349
Dat zal wel, er word hier geen woord gerept over deathmetal of black metal.

Ik denk dan spontaan aan Belphegor, Decapitated, Kataklysm, God Dethroned, Nile, Cannibal Corpse, Krisiun, Thy art is murder, Deicide… En nog vele anderen.
Cannibal Corpse is een band die ik ooit van mijn leven nog wil zien. Laat dat dan maar deze editie zijn.
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
285
499
redbaron wrote:
Dat zal wel, er word hier geen woord gerept over deathmetal of black metal.

Ik denk dan spontaan aan Belphegor, Decapitated, Kataklysm, God Dethroned, Nile, Cannibal Corpse, Krisiun, Thy art is murder, Deicide… En nog vele anderen.

speelt decapitated nog? die gitarist zit nu toch bij machine head? Zou wel heel erg 2018 worden als die bands er nog eens bij komen

Deze zomer nog gezien op Alcatraz, de drummer van Vader is stand-in tot er een vervanger gevonden wordt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.561
5.414
75102024_10157849980722384_7445597966808645632_o.jpg


Elders gelezen:

"# Een vogeltje heeft me ingefluisterd dat dinsdag 12/11 Graspop naar buiten treedt met 73 namen aangezien de voorverkoop begint op 15/11. In een latere fase worden daar dan nog zo’n 50 namen aan toegevoegd, start counting. "
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.475
736
Van mij mochten ze wel weg blijven. Vond 't een beetje gezeur enzo vorig jaar...
 

stanvdv

Playlistbediener
11 nov 2019
28
1
Disturbed is zo te zien geen headliner, anders stond er wel één dag onder, net zoals bij Iron Maiden en Judas Priest.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken