Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
charlottekos wrote:
Het is logisch om te denken dat ze op donderdag staan omdat ze een aantal shows met Iron Maiden doen. Maar metalfan.nl doet ook maar een wilde gok. Ze kunnen net zo goed op een andere dag staan

Nee, metalfan.nl deed geen wilde gok disturbed heeft op hun eigen tourschema (op hun site) aangeven dat ze op de donderdag er staan.
Dat hebben ze er dan inmiddels ook alweer vanaf gehaald:
https://www.disturbed1.com/tour
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.527
810
Joslittel wrote:
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die wel blij is met Disturbed. Vind hun muziek goed en vond ze dit jaar ook goed, zelfs het emo stukje raakte me. Daarnaast is mijn vrouw ook liefhebber van deze muziek en komend jaar weer het hele weekend erbij, dus kan ze het ook eindelijk meepakken.

Vind hun muziek ook wel aardig, eigenlijk op het laatste album na, maar ik heb niks met dat emotionele gelul tussendoor. Prima, ik begrijp waarom ze het doen, maar dat moet toch ook op een andere manier kunnen?
Heb op het laatste album na ook niks tegen de muziek. Maar idd. Vind al het depressie gepraat iets veel.
Vond het ook een beetje ego dat zij de enige waren die een video hadden bij het opkomen en afgaan. Maar dat kan aan mij liggen
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.641
8.984
wenteldave wrote:

Joslittel wrote:
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die wel blij is met Disturbed. Vind hun muziek goed en vond ze dit jaar ook goed, zelfs het emo stukje raakte me. Daarnaast is mijn vrouw ook liefhebber van deze muziek en komend jaar weer het hele weekend erbij, dus kan ze het ook eindelijk meepakken.


Vind hun muziek ook wel aardig, eigenlijk op het laatste album na, maar ik heb niks met dat emotionele gelul tussendoor. Prima, ik begrijp waarom ze het doen, maar dat moet toch ook op een andere manier kunnen?

Heb op het laatste album na ook niks tegen de muziek. Maar idd. Vind al het depressie gepraat iets veel.
Vond het ook een beetje ego dat zij de enige waren die een video hadden bij het opkomen en afgaan. Maar dat kan aan mij liggen

Op zich niet erg als je het niet wilt luisteren, kost ze toch speeltijd :p
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
wenteldave wrote:

Joslittel wrote:
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die wel blij is met Disturbed. Vind hun muziek goed en vond ze dit jaar ook goed, zelfs het emo stukje raakte me. Daarnaast is mijn vrouw ook liefhebber van deze muziek en komend jaar weer het hele weekend erbij, dus kan ze het ook eindelijk meepakken.


Vind hun muziek ook wel aardig, eigenlijk op het laatste album na, maar ik heb niks met dat emotionele gelul tussendoor. Prima, ik begrijp waarom ze het doen, maar dat moet toch ook op een andere manier kunnen?

Heb op het laatste album na ook niks tegen de muziek. Maar idd. Vind al het depressie gepraat iets veel.
Vond het ook een beetje ego dat zij de enige waren die een video hadden bij het opkomen en afgaan. Maar dat kan aan mij liggen

sommige bands vragen een aankondiger, sommige bands gebruiken daarvoor een video, zo erg vind ik dat nu ook niet. Alles die de show ten goede komt kan ik wel apprecieëren
 

carmen

Playlistbediener
14 okt 2019
30
0
Zou Iron Maiden met alle vooracts die ze door hun tour hebben op de donderdag gaan staan?
1f609.svg
[/quote]

Dat was ik ook al aan het denken... zou wel leuk zijn :)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Zou Iron Maiden met alle vooracts die ze door hun tour hebben op de donderdag gaan staan?
1f609.svg


Dat was ik ook al aan het denken… zou wel leuk zijn ?

Om een donderdag uit te verkopen verwacht ik wel wat groters, met alle respect voor alter bridge, disturbed en airbourne maar die bands gaan helaas het grote publiek niet trekken.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.641
8.984
carmen wrote:
Zou Iron Maiden met alle vooracts die ze door hun tour hebben op de donderdag gaan staan?
1f609.svg


Dat was ik ook al aan het denken… zou wel leuk zijn
1f642.svg


Om een donderdag uit te verkopen verwacht ik wel wat groters, met alle respect voor alter bridge, disturbed en airbourne maar die bands gaan helaas het grote publiek niet trekken.

Within Temptation staat er ook soms bij Iron Maiden tussen. Dan heb je al wel 5 mooie bands op die dag.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.288
13.678
carmen wrote:
Zou Iron Maiden met alle vooracts die ze door hun tour hebben op de donderdag gaan staan?
1f609.svg


Dat was ik ook al aan het denken… zou wel leuk zijn
1f642.svg


Om een donderdag uit te verkopen verwacht ik wel wat groters, met alle respect voor alter bridge, disturbed en airbourne maar die bands gaan helaas het grote publiek niet trekken.
Maar Avatar wel. Dank u!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Zou Iron Maiden met alle vooracts die ze door hun tour hebben op de donderdag gaan staan?
1f609.svg


Dat was ik ook al aan het denken… zou wel leuk zijn
1f642.svg
Dat is natuurlijk wel lekker makkelijk voor een festival, zo'n package deal.
Dan neem je een of enkele herhalers maar op de koop toe. :wink:
Al met al zou ik me die dag wel prima kunnen vermaken, met Iron Maiden, Avatar, Airbourne, Within Temptation.. :)
 

carmen

Playlistbediener
14 okt 2019
30
0
Weten jullie of er op 15nov enkel de combo do-vrij-za-zo of ook vrij-za-zo kan gekocht worden?
De dagtickets gaan pas later in de verkoop.
Kunnen er tot in juni nog drankbon-pakketjes gekocht worden?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Jammer dat we het trucje niet meer kunnen toepassen op de website... :-?
Zo mis je toch een stukje voorpret. :wink:
Wellicht de volgende worp wel weer, wanneer de website weer online is?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.527
810
Als 't goed is XL of gewone combi kunnen beide gehaald worden. En de muntjes tot die tickets sold out zijn
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.641
8.984
Jammer dat we het trucje niet meer kunnen toepassen op de website…
1f615.svg

Zo mis je toch een stukje voorpret.
1f609.svg

Wellicht de volgende worp wel weer, wanneer de website weer online is?

Heb op zich zo ook nog wel genoeg voorpret. Beetje kijken of er random bandjes iets te vroeg zijn enzo.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Weten jullie of er op 15nov enkel de combo do-vrij-za-zo of ook vrij-za-zo kan gekocht worden?
De dagtickets gaan pas later in de verkoop.
Kunnen er tot in juni nog drankbon-pakketjes gekocht worden?
Volgens mij beide Combi's.
Dat laatste zou ik niet vanuit gaan. Die pakketjes raken ook gewoon uitverkocht.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.939
6.190
Jammer dat we het trucje niet meer kunnen toepassen op de website…
1f615.svg

Zo mis je toch een stukje voorpret.
1f609.svg

Wellicht de volgende worp wel weer, wanneer de website weer online is?
Zo blijft het wel langer spannend natuurlijk.

Maar als het enkel Disturbed is dan valt het tegen :D.
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
Nope, niet alleen Disturbed. Boekingskantoor van volgende bandjes was ook te vroeg:

Mayhem, VLTIMAS, Tribulation, Gaahls WYRD, MOD, The Great Old Ones en Naglfar
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.288
13.678
Nope, niet alleen Disturbed. Boekingskantoor van volgende bandjes was ook te vroeg:

Mayhem, VLTIMAS, Tribulation, Gaahls WYRD, MOD, The Great Old Ones en Naglfar
Daar hebben we nog eens wat aan. Mayhem en Gaahls WYRD pas gezien en dat was zeer goed, dus die mogen best langs komen. Tribulation is ook altijd de moeite waard en over de rest kan ik niet oordelen.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Tja. De organisatie van Graspop zelf vond het optreden van Disturbed vorig jaar één van de hoogtepunten. Vind helaas de link niet meer terug naar deze bron..

Toen ik vervolgens vernam dat ze weer op tour trokken met Iron Maiden en reeds op verschillende andere festivals gaan staan begon ik al nattigheid te voelen.. ik ben dus niet verrast door deze aankondiging. Goed ja, een uurtje emo crap. Er zal in de marquee vast wel een goeie band staan op dat moment. Kan ermee leven :)

Twee extra voordelen aan deze 'lek'..
1) Als Disturbed 2 jaar op rij mag komen spelen, dan is dit misschien ook het geval voor Slipknot, Gojira en/of Behemoth
2) Als de andere touring members van Iron Maiden hiermee ook naar Graspop komen ben ik een heel tevreden man. Avatar!!! Hell yeah!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Tja. De organisatie van Graspop zelf vond het optreden van Disturbed vorig jaar één van de hoogtepunten. Vind helaas de link niet meer terug naar deze bron..

Toen ik vervolgens vernam dat ze weer op tour trokken met Iron Maiden en reeds op verschillende andere festivals gaan staan begon ik al nattigheid te voelen.. ik ben dus niet verrast door deze aankondiging. Goed ja, een uurtje emo crap. Er zal in de marquee vast wel een goeie band staan op dat moment. Kan ermee leven ?

Twee extra voordelen aan deze ‘lek’..
1) Als Disturbed 2 jaar op rij mag komen spelen, dan is dit misschien ook het geval voor Slipknot, Gojira en/of Behemoth
2) Als de andere touring members van Iron Maiden hiermee ook naar Graspop komen ben ik een heel tevreden man. Avatar!!! Hell yeah!

Korn is op tour met gojira in het voorprogramma, denk dat we gojira dus mogen verwachten als korn komt, wat ik toch als bijna 100% zeker zie
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken