Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Waar halen jullie Disturbed vandaan?
Tot nu toe ben ik nog niet echt overtuigd van de aangekondigde bands. Disturbed had van mij zeker weg mogen blijven. Zo'n band moet je toch niet 2 jaar achter elkaar uitnodigen...
 

stanvdv

Playlistbediener
11 nov 2019
28
1
Waar halen jullie Disturbed vandaan?
Tot nu toe ben ik nog niet echt overtuigd van de aangekondigde bands. Disturbed had van mij zeker weg mogen blijven. Zo’n band moet je toch niet 2 jaar achter elkaar uitnodigen…

Van hun eigen facebook pagina
Facebook
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
The True Mayhem, VLTIMAS, Tribulation (Official), Gaahls WYRD, MOD Method Of Destruction, The Great Old Ones en Naglfar komen ook. Zag zojuist de affiches. Inmiddels alweer verwijderd.
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
219
365
Het is logisch om te denken dat ze op donderdag staan omdat ze een aantal shows met Iron Maiden doen. Maar metalfan.nl doet ook maar een wilde gok. Ze kunnen net zo goed op een andere dag staan
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.794
2.523
Disturbed tourt ook mee met Iron Maiden. Bands zoals Airbourne, Alter Bridge, Avatar, Lord of the Lost hebben dus ook een -grote- kans om op donderdag te staan.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Lijkt logisch, aangezien ze ook als 'special guest' meegaan op de Iron Maiden tour. Ik vind het wel een leuke naam, heb ze nog niet gezien en overweeg dit jaar wel serieus om 4 dagen te gaan. Judas Priest is me in 2018 héél goed bevallen, Iron Maiden in het Sportpaleis enkele jaren terug vond ik een zware tegenvaller omwille van de verschrikkelijke akoestiek, dus hen zie ik ook graag terug in andere (lees: betere) omstandigheden. En Disturbed kan ik best wel pruimen. Nu nog SOAD, Korn, Deftones, Opeth ...
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.794
2.523
Het is logisch om te denken dat ze op donderdag staan omdat ze een aantal shows met Iron Maiden doen. Maar metalfan.nl doet ook maar een wilde gok. Ze kunnen net zo goed op een andere dag staan

Op de FB-pagina van Disturbed staat er gewoon dat ze op donderdag staan hoor ;)
 

kevichkovil

Playlistbediener
12 nov 2019
27
0
Het is logisch om te denken dat ze op donderdag staan omdat ze een aantal shows met Iron Maiden doen. Maar metalfan.nl doet ook maar een wilde gok. Ze kunnen net zo goed op een andere dag staan

Nee, metalfan.nl deed geen wilde gok disturbed heeft op hun eigen tourschema (op hun site) aangeven dat ze op de donderdag er staan.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Nee, de datum die Disturbed geeft is simpelweg de openingsdag van het festival, omdat Facebook niet de mogelijkheid biedt om meerdere data te noemen. Als je naar het event kijkt wat Disturbed heeft aangemaakt, dan staat er: "Details. Disturbed is performing at Graspop Metal Meeting in Dessel, Belgium on June 18-21, 2020. Exact performance date to be announced soon. Tickets on sale Friday, November 15 at 10am CET." Het is dus nog niet zeker op welke dag Disturbed speelt, al ligt de donderdag wel voor de hand. Metalfan.nl heeft hun uitspraak daarom volgens mij inmiddels ook al afgezwakt en zegt nu ook alleen dat de donderdag waarschijnlijk is, maar dat de datum waarop Disturbed zal spelen nog niet bekend is.
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
Mag toch hopen dat de volgende naam een stuk beter gaat worden. En als disturbed op herhaling mag komen doe dan gojira ook maar!
 

stanvdv

Playlistbediener
11 nov 2019
28
1
Disturbed is simpelweg te vroeg met het bekendmaken. Ze zitten hoogstwaarschijnlijk bij de groep namen van 4 uur. Dit is niet bedoeld als losse bekendmaking.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
559
681
het is meestal zo dat wanneer er nog geen dag indeling is, dat bands op hun site altijd de 1ste dag van het festival aanhouden.
als inderdaad de special guests van maiden komen, kunnen we airbourne en alter bridge ook noteren.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.471
11.478
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die wel blij is met Disturbed. Vind hun muziek goed en vond ze dit jaar ook goed, zelfs het emo stukje raakte me. Daarnaast is mijn vrouw ook liefhebber van deze muziek en komend jaar weer het hele weekend erbij, dus kan ze het ook eindelijk meepakken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.557
5.403
Disturbed is simpelweg te vroeg met het bekendmaken. Ze zitten hoogstwaarschijnlijk bij de groep namen van 4 uur. Dit is niet bedoeld als losse bekendmaking.
Dat dacht ik vrijdag eigenlijk al met Judas Priest.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.119
8.239
Als Disturbed headliner zou zijn, zouden ze in dat plaatje al 1 specifieke dag hebben staan.
Voor mij nu 3 uit 3 goede namen. Hoop dat ze zo door gaan met namen.

Voor Pinkpop wordt nu inmiddels sterker en sterker het gerucht dat Foo Fighters morgen wordt aangekondigd. Niet bekend met hun vorige tourschema's. Maar inclusief het gerucht dat ze op Hellfest staan, is het mogelijk aannemelijk dat ze niet Graspop staan omdat ze dan 3 dagen achter elkaar festivallen hebben. Maar voor hetzelfde geld staan ze er toch wel bij Graspop tussen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.868
12.320
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die wel blij is met Disturbed. Vind hun muziek goed en vond ze dit jaar ook goed, zelfs het emo stukje raakte me. Daarnaast is mijn vrouw ook liefhebber van deze muziek en komend jaar weer het hele weekend erbij, dus kan ze het ook eindelijk meepakken.
Vind hun muziek ook wel aardig, eigenlijk op het laatste album na, maar ik heb niks met dat emotionele gelul tussendoor. Prima, ik begrijp waarom ze het doen, maar dat moet toch ook op een andere manier kunnen?
 

banzai

Campingartiest
24 jun 2019
92
100
Joslittel wrote:
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die wel blij is met Disturbed. Vind hun muziek goed en vond ze dit jaar ook goed, zelfs het emo stukje raakte me. Daarnaast is mijn vrouw ook liefhebber van deze muziek en komend jaar weer het hele weekend erbij, dus kan ze het ook eindelijk meepakken.

Vind hun muziek ook wel aardig, eigenlijk op het laatste album na, maar ik heb niks met dat emotionele gelul tussendoor. Prima, ik begrijp waarom ze het doen, maar dat moet toch ook op een andere manier kunnen?

Die emoshit is inderdaad irritant. Gespeeld en typisch Amerikaans. Bij Bad Wolves wist je op voorhand dat zanger Vext op het einde een lading uien ging snijden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken