Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.850
12.278
durmey wrote:
Tja. De organisatie van Graspop zelf vond het optreden van Disturbed vorig jaar één van de hoogtepunten. Vind helaas de link niet meer terug naar deze bron..

Toen ik vervolgens vernam dat ze weer op tour trokken met Iron Maiden en reeds op verschillende andere festivals gaan staan begon ik al nattigheid te voelen.. ik ben dus niet verrast door deze aankondiging. Goed ja, een uurtje emo crap. Er zal in de marquee vast wel een goeie band staan op dat moment. Kan ermee leven
1f642.svg


Twee extra voordelen aan deze ‘lek’..
1) Als Disturbed 2 jaar op rij mag komen spelen, dan is dit misschien ook het geval voor Slipknot, Gojira en/of Behemoth
2) Als de andere touring members van Iron Maiden hiermee ook naar Graspop komen ben ik een heel tevreden man. Avatar!!! Hell yeah!

Korn is op tour met gojira in het voorprogramma, denk dat we gojira dus mogen verwachten als korn komt, wat ik toch als bijna 100% zeker zie
Dacht dat ze al een show in België hadden, maar dat blijkt, wederom, niet zo te zijn. Ja, die staan er dus wel.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.463
11.441
Nope, niet alleen Disturbed. Boekingskantoor van volgende bandjes was ook te vroeg:

Mayhem, VLTIMAS, Tribulation, Gaahls WYRD, MOD, The Great Old Ones en Naglfar

van dit soort rijtjes word ik erg blij! Dit zijn de acts die Graspop voor mij afmaken. Mayhem, Vltimas, Gaahl en TGOO zal ik waarschijnlijk gaan zien.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.644
4.951
enter shikari maakt mij blij. foreigner is trouwens ook een fantastische booking
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Airbourne, Alcest, Alestorm, Alter Bridge, Amorphis, Anathema, Anti-Flag, August Burns Red, Babymetal, Battle Beast, Beyond the black, Body Cout Ft. Ice-T, Boston Manor, Bury Tomorrow, Chelsea Grin, Creeper, Deep Purple, Deez Nuts, Deftones, Dimmu Borgir, Disillusion, Disturbed, Dog Eat Dog, Dool, Down, Dream State, Dying Fetus, Enter Shikari, Exciter, Fields Of The Nephilim, Foreigner, Fu Manchu, Gaahls Wyrd, Good Riddance, Heathen, Heaven Shall Burn, High On Fire, In Extremo, Kadavar, Killing Joke, Killswitch Engage, Korn, Lagwagon, M.O.D., Mayhem, Me And That Man, Mercyful Fate, Mispyrming, Motionless in White, My Dying Bride, Naglfar, Obituary, Of Mice & Men, Opeth, Our Survival Depends On Us, P.O.D., Paradise Lost, Powerflo, Powerwolf, Sacred Reich, Sepultura, Shvpes, Silverstein, Slapshot, Soen, Steel Panther, The Great Old Ones, The Offspring, The Vintage Caravan, Thunder, Tribulation, Vltimas, Wayward Sons en Wednesday 13.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.463
11.441
Snelle screen en heel blij met:
- Alcest
- Alestorm
- Alter bridge
- Amorphis !!!! Eindelijk weer eens
- Anathema
- Beyond the Black
- Deftones
- Dimmu Borgir (ook eindelijk)
- Dool
- Fu Manchu
- High on Fire (erug vet!!)
- Killing Joke
- Killswitch Engage
-Korn
- Mayhem
- Motionless in White
- My Dying Bride (wederom top)
- Obituary
- Opeth (YES!)
- POD (Zullen ze nu wel komen)
- Paradise Lost
- Soen
- Vltimas

Kortom, Top. Alleen met deze lijst vermaak ik me het hele weekend. En dan ken ik er een hoop nog geen eens die ik nog moet ontdekken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken