Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Alles waar ik naar uitkijk :
Powerwolf, Alestorm, Enter Shikari, Airbourne, Body Count, Alter Bridge, Battle Beast, Beyond The Black, Bury Tomorrow, Deep Purple, Deftones, The Offspring, Korn, Mayhem, POD, Sepultura, Steel Panther.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.810
6.552
De site ligt eruit, daarom hier even:

Wat zijn de prijzen voor 3 en 4 dagen tickets dit jaar?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Ik heb het lijstje overigens uit een bericht van: https://www.99festivals.com. Dat mag ook even benoemd worden.

Baal nu zo hard van Eric Clapton op die vrijdag he.. Anders had ik gewoon weer 4 dagen kaart genomen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.339
6.546
Airbourne, Alcest, Alestorm, Alter Bridge, Amorphis, Anathema, Anti-Flag, August Burns Red, Babymetal, Battle Beast, Beyond the black, Body Cout Ft. Ice-T, Boston Manor, Bury Tomorrow, Chelsea Grin, Creeper, Deep Purple, Deez Nuts, Deftones, Dimmu Borgir, Disillusion, Disturbed, Dog Eat Dog, Dool, Down, Dream State, Dying Fetus, Enter Shikari, Exciter, Fields Of The Nephilim, Foreigner, Fu Manchu, Gaahls Wyrd, Good Riddance, Heathen, Heaven Shall Burn, High On Fire, In Extremo, Kadavar, Killing Joke, Killswitch Engage, Korn, Lagwagon, M.O.D., Mayhem, Me And That Man, Mercyful Fate, Mispyrming, Motionless in White, My Dying Bride, Naglfar, Obituary, Of Mice & Men, Opeth, Our Survival Depends On Us, P.O.D., Paradise Lost, Powerflo, Powerwolf, Sacred Reich, Sepultura, Shvpes, Silverstein, Slapshot, Soen, Steel Panther, The Great Old Ones, The Offspring, The Vintage Caravan, Thunder, Tribulation, Vltimas, Wayward Sons en Wednesday 13.

site is down
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.130
2.322
Onder meer Deep Purple, Deftones, Disturbed, Korn, Mercyful Fate en The Offspring zullen samen met een resem andere bands van donderdag 18 juni tot en met zondag 21 juni het beste van zichzelf geven op de vijf podia.

Daar zitten dus geen headliners tussen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.644
4.951
als we een iron maiden + deep purple dag krijgen dan kan die dag wel eens goed verkopen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Onder meer Deep Purple, Deftones, Disturbed, Korn, Mercyful Fate en The Offspring zullen samen met een resem andere bands van donderdag 18 juni tot en met zondag 21 juni het beste van zichzelf geven op de vijf podia.

Daar zitten dus geen headliners tussen.
Deep Purple is "gewoon" headliner denk ik.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.644
4.951
vraag me af waarom de poster uit blijft. Zouden enkele bands hier niet tevreden mee geweest zijn maar de organisatie heeft gewoon de bands bekend gemaakt en de poster die komt later dan?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.810
6.552
Op de site staan de dagen waarop de bands spelen. Hoop dat hij snel weer werkt, ben wel benieuwd.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.850
12.278
Nou, kom ik ook maar even aanzetten.
Heel blij met: August Burns Red, Alcest, Alestorm, Alter Bridge, Amorphis, Battle Beast, Beyond The Black, Deep Purple, Deftones, Dimmu Borgir, Disturbed (toch wel), Dog Eat Dog, Enter Shikari, Foreigner, Gaahls WYRD, High On Fire, In Extremo, Killswitch Engage, Korn, Mayhem, Motionless In White, Obituary, Opeth, Of Mice & Men, P.O.D., Sacred Reich, Powerwolf, Sepultura, The Offspring, The Vintage Caravan. Meer dan genoeg om me mee te vermaken.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.130
2.322
Joe wrote:
Onder meer Deep Purple, Deftones, Disturbed, Korn, Mercyful Fate en The Offspring zullen samen met een resem andere bands van donderdag 18 juni tot en met zondag 21 juni het beste van zichzelf geven op de vijf podia.

Daar zitten dus geen headliners tussen.

Deep Purple is “gewoon” headliner denk ik.
Dan hadden ze dat toch anders vermeld op de site?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.810
6.552
De site vloog even snel aan en toevallig zag ik snel even dat Deep Purple op zondag 21 juni speelt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken