Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Ik heb net even de facebook reacties op de laatste aankondiging bekeken, was wel interessant. Heel veel geklaag inderdaad, maar niet eens per se over SOAD. Heel veel mensen die de line up in zijn algemeenheid gewoon erg tegen vinden vallen, te soft vinden, of te alternatief. En ik ben ook maar even gaan turven: er staan inderdaad nog maar 5 thrash metal bands en 4 death metal bands geprogrammeerd (als we de genre beschrijving van de site aanhouden). Dat zijn toch twee genres die voor veel metalheads een beetje de basis vormen van de dagelijkse metalconsumptie, en die missen nu grotendeels. Wel veel black metal, redelijk wat progressive en punk, en verder is het inderdaad een beetje een vreemd allegaartje als je meer van thrash en death houdt. Ook erg veel heavy metal, wat natuurlijk toch wat tegen hardrock aan schuurt, en als wat softer kan worden ervaren. Zeker als dan alle grote headliners in die categorieën vallen, en een kleintje in het hoekje "alternative" geplaatst wordt, snap ik wel een beetje waar het geklaag vandaan komt.

Maar goed, neemt niet weg dat heel veel mensen ook gewoon zeiken om het zeiken. Heb erg veel lol gehad met mensen vertellen dat ze niet zo moeten janken. Een dude noemde de line up amateuristisch, omdat er nu al meer dan 50 bands stonden die hem niet konden bekoren. Ja man, wat een amateurs dat ze jou niet om je persoonlijke smaak gevraagd hebben bij het boeken van elke naam...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Voor het hardere werk moet je dit jaar niet op GMM zijn, Jera daarentegen: Verse namen voor Jera On Air 2020. Aan het festivalprogramma zijn vandaag de bands NOFX, Meshuggah, August Burns Red, Motionless In White, Knocked Loose, Chelsea Grin, Being As An Ocean, Malevolence, Rotting Out, Belvedere, Cigar en Counterparts toegevoegd.

Tenzij graspop ook nog wat bands uit de jera lineup gaat vastleggen. Vorige jaren zat er aardig overlap in de namen.

En dit soort uitspraken dus ook... Deels wel waar, maar aan de andere kant: Motionless in White en Chelsea Grin staan hier ook, ik zie toch best veel andere nu metal en hardcore/metalcore voorbij komen in de line up. En er staat behoorlijk veel black metal, hoe hard wil je het hebben? Dit getuigt een beetje van een tunnelvisie heb ik het idee.
 

daveh

Playlistbediener
25 nov 2019
14
0
Ik heb net even de facebook reacties op de laatste aankondiging bekeken, was wel interessant. Heel veel geklaag inderdaad, maar niet eens per se over SOAD. Heel veel mensen die de line up in zijn algemeenheid gewoon erg tegen vinden vallen, te soft vinden, of te alternatief. En ik ben ook maar even gaan turven: er staan inderdaad nog maar 5 thrash metal bands en 4 death metal bands geprogrammeerd (als we de genre beschrijving van de site aanhouden). Dat zijn toch twee genres die voor veel metalheads een beetje de basis vormen van de dagelijkse metalconsumptie, en die missen nu grotendeels. Wel veel black metal, redelijk wat progressive en punk, en verder is het inderdaad een beetje een vreemd allegaartje als je meer van thrash en death houdt. Ook erg veel heavy metal, wat natuurlijk toch wat tegen hardrock aan schuurt, en als wat softer kan worden ervaren. Zeker als dan alle grote headliners in die categorieën vallen, en een kleintje in het hoekje “alternative” geplaatst wordt, snap ik wel een beetje waar het geklaag vandaan komt.

Maar goed, neemt niet weg dat heel veel mensen ook gewoon zeiken om het zeiken. Heb erg veel lol gehad met mensen vertellen dat ze niet zo moeten janken. Een dude noemde de line up amateuristisch, omdat er nu al meer dan 50 bands stonden die hem niet konden bekoren. Ja man, wat een amateurs dat ze jou niet om je persoonlijke smaak gevraagd hebben bij het boeken van elke naam…

Persoonlijk vind ik het het jammer en kom ik bij lange na niet aan het aantal bands dat ik wel zou willen zien (huidig affiche, dat kan uiteraard nog veranderen met de overige namen die nog bekend gemaakt moeten worden) dat ik andere jaren bij graspop wel had. Daar is helemaal niks mis mee, misschien gewoon een editie die me minder ligt en daarom is het zo mooi dat er alternatieven zijn op festivalgebied :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.191
Alcatraz geen nieuwe bekendgemaakt om 12:00, zouden de namen even op zijn?

Into The Grave wel met nieuwe namen:



Oh wauw. Dat kaartje is het nu zeker waard. Soen, Borknagar. Ja, lekker hoor. Weet ik in ieder geval dat ik Soen zou mogen missen op Graspop.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Ik heb echt het tegenovergestelde. Er zijn maar heel weinig bands aangekondigde die ik NIET wil zien. Voor mij gaat het luxeprobleem van de clashhel het ergste van deze Graspop worden ;)
 

daveh

Playlistbediener
25 nov 2019
14
0
daveh wrote:
Voor het hardere werk moet je dit jaar niet op GMM zijn, Jera daarentegen: Verse namen voor Jera On Air 2020. Aan het festivalprogramma zijn vandaag de bands NOFX, Meshuggah, August Burns Red, Motionless In White, Knocked Loose, Chelsea Grin, Being As An Ocean, Malevolence, Rotting Out, Belvedere, Cigar en Counterparts toegevoegd.

Tenzij graspop ook nog wat bands uit de jera lineup gaat vastleggen. Vorige jaren zat er aardig overlap in de namen.

En dit soort uitspraken dus ook… Deels wel waar, maar aan de andere kant: Motionless in White en Chelsea Grin staan hier ook, ik zie toch best veel andere nu metal en hardcore/metalcore voorbij komen in de line up. En er staat behoorlijk veel black metal, hoe hard wil je het hebben? Dit getuigt een beetje van een tunnelvisie heb ik het idee.

Dus een mening is tunnelvisie, ok, zegt genoeg over jezelf. Je hebt waarschijnlijk je kaartje al en dan kan er uiteraard niks mis zijn met het programma want anders blijkt dat je gewoon een miskoop hebt gemaakt. Of je vindt het persoonlijk een top lineup, dan goed voor jou. Ik heb gewoon niks met die oude ruk headliners (persoonlijke smaak) en ben blij dat ze er allemaal stuk voor stuk mee stoppen zodat er eens nieuwe bands komen die mogen headlinen. Graspop begon met Arch Enemy op MS1 te zetten (helaas wel vroeg) al goed vorig jaar, en dit jaar Behemoth, dat ze het wel aandurven om andere genre bands op MS1 te zetten.
 

daveh

Playlistbediener
25 nov 2019
14
0
Ik heb echt het tegenovergestelde. Er zijn maar heel weinig bands aangekondigde die ik NIET wil zien. Voor mij gaat het luxeprobleem van de clashhel het ergste van deze Graspop worden
1f609.svg

Super voor je! Dat heb ik jaren ook gehad en dat wil je voor een weekend als graspop :) Al zijn teveel clashes ook niet heel leuk ;-)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Persoonlijk vind ik het het jammer en kom ik bij lange na niet aan het aantal bands dat ik wel zou willen zien (huidig affiche, dat kan uiteraard nog veranderen met de overige namen die nog bekend gemaakt moeten worden) dat ik andere jaren bij graspop wel had. Daar is helemaal niks mis mee, misschien gewoon een editie die me minder ligt en daarom is het zo mooi dat er alternatieven zijn op festivalgebied ?

Ik heb echt het tegenovergestelde. Er zijn maar heel weinig bands aangekondigde die ik NIET wil zien. Voor mij gaat het luxeprobleem van de clashhel het ergste van deze Graspop worden ?

Mooi hoe smaken verschillen inderdaad. En persoonlijke meningen mogen er altijd zijn natuurlijk. Wat je zelf wilt zien kun jij alleen zelf bepalen. Enige waar ik wat op aan te merken heb is meningen die meer worden neergezet als een feit. "Voor het hardere werk moet je niet op Graspop zijn": ik denk toch dat dingen als Sepultura, Dying Fetus en Dimmu Borgir best hard zullen gaan. "Wat een amateurs, meer dan de helft van de namen spreekt me niet aan": jammer joh, mij wel. En zo voorts. Verder zal ik niemand vertellen dat ie het wel of niet leuk mag vinden wat er staat natuurlijk, das inderdaad persoonlijk!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Dr. Hannibal wrote:

daveh wrote:
Voor het hardere werk moet je dit jaar niet op GMM zijn, Jera daarentegen: Verse namen voor Jera On Air 2020. Aan het festivalprogramma zijn vandaag de bands NOFX, Meshuggah, August Burns Red, Motionless In White, Knocked Loose, Chelsea Grin, Being As An Ocean, Malevolence, Rotting Out, Belvedere, Cigar en Counterparts toegevoegd.

Tenzij graspop ook nog wat bands uit de jera lineup gaat vastleggen. Vorige jaren zat er aardig overlap in de namen.


En dit soort uitspraken dus ook… Deels wel waar, maar aan de andere kant: Motionless in White en Chelsea Grin staan hier ook, ik zie toch best veel andere nu metal en hardcore/metalcore voorbij komen in de line up. En er staat behoorlijk veel black metal, hoe hard wil je het hebben? Dit getuigt een beetje van een tunnelvisie heb ik het idee.

Dus een mening is tunnelvisie, ok, zegt genoeg over jezelf. Je hebt waarschijnlijk je kaartje al en dan kan er uiteraard niks mis zijn met het programma want anders blijkt dat je gewoon een miskoop hebt gemaakt. Of je vindt het persoonlijk een top lineup, dan goed voor jou. Ik heb gewoon niks met die oude ruk headliners (persoonlijke smaak) en ben blij dat ze er allemaal stuk voor stuk mee stoppen zodat er eens nieuwe bands komen die mogen headlinen. Graspop begon met Arch Enemy op MS1 te zetten (helaas wel vroeg) al goed vorig jaar, en dit jaar Behemoth, dat ze het wel aandurven om andere genre bands op MS1 te zetten.

Doe eens rustig joh! Vond je vorige bericht een stuk redelijker.
- Nee, een mening is geen tunnelvisie. Zeggen dat er geen harde bands staan omdat jouw favoriete harde bands er niet staan, terwijl er wel heel veel andere harde bands staan, lijkt in mijn ogen wel op een tunnelvisie. Maar dat is dan weer mijn mening.
- Nee, ik heb mn kaartje nog niet, dus niks te verdedigen op dat front. Vorig jaar was ik kritisch zat en ben ik ook niet gegaan. Dus zit hier echt niet hersenloos Graspop op te hemelen.
- Nee, ik vind het ook geen top line up, daarvoor zijn de headliners in mijn ogen ook iets te saai. Dan had er toch echt nog een band als SOAD, Tool of Slipknot bij gemoeten. Maar er is wel genoeg wat me aanspreekt op het affiche als geheel. En toch ook voor elk wat wils lijkt me. Maar als jij het niet wilt, kan ik je daar ook niet mee helpen.
 

daveh

Playlistbediener
25 nov 2019
14
0
Doe eens rustig joh! Vond je vorige bericht een stuk redelijker.
– Nee, een mening is geen tunnelvisie. Zeggen dat er geen harde bands staan omdat jouw favoriete harde bands er niet staan, terwijl er wel heel veel andere harde bands staan, lijkt in mijn ogen wel op een tunnelvisie. Maar dat is dan weer mijn mening.
– Nee, ik heb mn kaartje nog niet, dus niks te verdedigen op dat front. Vorig jaar was ik kritisch zat en ben ik ook niet gegaan. Dus zit hier echt niet hersenloos Graspop op te hemelen.
– Nee, ik vind het ook geen top line up, daarvoor zijn de headliners in mijn ogen ook iets te saai. Dan had er toch echt nog een band als SOAD, Tool of Slipknot bij gemoeten. Maar er is wel genoeg wat me aanspreekt op het affiche als geheel. En toch ook voor elk wat wils lijkt me. Maar als jij het niet wilt, kan ik je daar ook niet mee helpen.

Favoriete bands die er niet staan heeft er niks mee te maken, in tegendeel zelfs. Ik zie het liefst geen enkele herhaling van bands (zelfs niet mijn favorieten, zoals ik Disturbed al vanaf hun ontstaan volg, en al tig keer gezien heb, ik het jammer vind dat ze er weer staan komend jaar) een jaar nadat ze al op het festival stonden. Voor mijn favoriete bands ga ik naar hun eigen shows. Ik gebruik de festival juist om nieuwe bands te ontdekken en daar dan verder mee te gaan. Met de huidige bands op het affiche heb ik ook de spotify playlisten afgespeeld en er komt persoonlijk verdomd weinig uit wat me kan boeien. De headliners maken me al jaren niks meer uit omdat het bijna altijd het genre is dat mij totaal niet kan boeien. Het ziet er nu naar uit dat aan de 10 jaar graspop reeks een einde komt, tenzij met de laatste lichting namen voor mij een mooi programma is samen te stellen over de dagen. Zo niet, dan zie ik het volgend jaar wel weer en is er dan voldoende dat me bevalt dan ben ik gewoon weer van de partij.
 

thekillingjoke

Campingartiest
25 aug 2019
84
0
Dying Fetus veegt qua hardheid nochtans wel de vloer met bijvoorbeeld een Motionless in White.

Dat terzijde mogen Meshuggah en Knocked Loose wel gerust doorkomen naar Graspop. Ze stonden er misschien in 2018 al, maar als ze dat The Hu getrek (onder anderen) twee jaar op rij laten komen, mogen ze mij toch ook wel nog eens The 'Shuggah serveren. Maak je me altijd blij mee. En als Knocked Loose komt, heb ik - zoals dit jaar met Power Trip - nog eens een reden om de nog niet helemaal verdwenen innerlijke mosh-tiener in mezelf naar boven te halen aan de Jupiler Stage.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
daveh wrote:
Persoonlijk vind ik het het jammer en kom ik bij lange na niet aan het aantal bands dat ik wel zou willen zien (huidig affiche, dat kan uiteraard nog veranderen met de overige namen die nog bekend gemaakt moeten worden) dat ik andere jaren bij graspop wel had. Daar is helemaal niks mis mee, misschien gewoon een editie die me minder ligt en daarom is het zo mooi dat er alternatieven zijn op festivalgebied
1f642.svg



kobloodflames wrote:
Ik heb echt het tegenovergestelde. Er zijn maar heel weinig bands aangekondigde die ik NIET wil zien. Voor mij gaat het luxeprobleem van de clashhel het ergste van deze Graspop worden
1f609.svg


Mooi hoe smaken verschillen inderdaad. En persoonlijke meningen mogen er altijd zijn natuurlijk. Wat je zelf wilt zien kun jij alleen zelf bepalen. Enige waar ik wat op aan te merken heb is meningen die meer worden neergezet als een feit. “Voor het hardere werk moet je niet op Graspop zijn”: ik denk toch dat dingen als Sepultura, Dying Fetus en Dimmu Borgir best hard zullen gaan. “Wat een amateurs, meer dan de helft van de namen spreekt me niet aan”: jammer joh, mij wel. En zo voorts. Verder zal ik niemand vertellen dat ie het wel of niet leuk mag vinden wat er staat natuurlijk, das inderdaad persoonlijk!

Eens. Harde werk is sowieso gewoon persoonlijke mening. Waar blijkbaar voor Daveh er niet genoeg harde muziek staat, is voor mij al gauw 50% van de line-up te hard. Maar ik moet het dan ook wel weer hebben van de headliners over het algemeen. Vorig jaar voor het eerst een dag geweest waar er zoveel overdag te zien was dat ik de headliner gewoon kon skippen.

Dit jaar op de zondag kom ik bijvoorbeeld al niet verder dan The Dead Daisies, Thunder, Deep Purple en Aerosmith. De rest trekt me tot nu toe nog niet echt, waarbij niet per se alles meteen te hard is. Eigenlijk is zo'n 9 van de 10 bands voor mij meteen klaar na de eerste grunt :lol:

Maar toch gewoon al een mooie line-up. Enige wat nog volledig ontbreekt zijn een handjevol symphonische bands...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.431
642
Ik heb echt het tegenovergestelde. Er zijn maar heel weinig bands aangekondigde die ik NIET wil zien. Voor mij gaat het luxeprobleem van de clashhel het ergste van deze Graspop worden ?
Ja, dit heb ik met Graspop altijd, in tegenstelling tot mijn vrienden. Ik sta meestal al bij de eerste band van de dag op het veld tot de laatste tribute band, omdat mijn muzieksmaak gewoon te breed is om fatsoenlijk naar festivals te kunnen gaan zonder bands te moeten missen die ik goed vind. Zat vorig jaar met 16 clashes. En dat op 3 dagen. Rip...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.431
642
The Raven Age naar Sunstroke!
Die jongens hebben veel indruk op me gemaakt toen ik ze in 2015 in het voorprogramma van Tremonti zag, ondertussen met Alter Bridge aan het touren en voorheen met Iron Maiden, Tremonti en meer. 3x tot nu toe op Graspop, al zou het misschien wat te snel zijn. (16,17 en 18)
Maar van mij zijn ze zeer welkom!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
xydroh wrote:

wenteldave wrote:

xydroh wrote:
ik blijf er bij dat alter bridge een steengoede liveband is en je die dus moet gezien hebben. verder kan ik shvpes aanraden op zaterdag maar die is al vrij vol.


Vanavond gaan we los!


Hoe was alter bridge en shinedown?

Zal ik ook maar een verslagje schrijven?
Laten we bij het begin beginnen. Ik vond The Raven Age ontzettend sterk. Zanger heeft een goede stem en instrumentaal was het ook in orde. Hoewel het tegenvalt op cd, of Spotify, heb ik me live uitstekend met ze vermaakt. Echt een aanrader voor iedereen!
Door naar Shinedown. Om gelijk met de deur in huis te vallen, ik vond het niet het sterkste optreden dat ik van ze heb gezien. Is dat vloeken in de kerk, vergeleken met de andere verslagen? Ach, wat zal ’t ook. Ik vond het wel een goede set, hoor, maar ik had er eigenlijk ook gehoopt dat ze meer oudere nummers zouden spelen. Het ‘splitten’ van het publiek was wederom tof en wellicht ook een verrassing voor menig toeschouwer. Openen met Devil is dan wel weer een goede set, maar ze hadden gewoon moeten eindigen met Sound of Madness in plaats van een meer zoetsappig nummer. De cover van Simple Man was wel leuk, maar op de plek waar ik zat, kende haast niemand die klassieker. Heel apart.
Als laatste zijn we eindelijk aangekomen bij Alter Bridge. Wat een genot om naar te luisteren. Alles aan de setlist klopte gewoon. Het was een mooie afsplitsing van nieuw en oud werk, waar ze dus ook wel de beste nummers van Walk The Sky hebben gekozen. Broken Wings en Watch Over You waren prachtig, al is dat eigenlijk nog een understatement. Cry of Achilles was leuk om eindelijk eens live te horen. Dat is namelijk het nummer waarmee ik Alter Bridge ontdekt hebt. Openen met Wouldn’t You Rather was ook een meesterzet, evenals het afsluiten met Addicted To Pain. Ik kan niet wachten op juli, wanneer ze samen met Iron Maiden en Airbourne gaan optreden!
Na afloop nog naar de aftershow van Two and a Half Girl geweest en dat was ook wel vermakelijk. Deze jonge band zou ik ook aan iedereen aanraden.


Alter bridge was ook fantastisch goed in Brussel. Kan nog niet geloven dat ik ze eindelijk in Loving memory heb zien live brengen.

Shinedown was ook wederom goed, toch een heerlijk theatrale zanger.

Publiek was heel goed, allesinds als Belg zijnde nog niet vaak zo'n luid publiek gehoord en dit tijdens alle bands.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
wenteldave wrote:

xydroh wrote:

wenteldave wrote:

xydroh wrote:
ik blijf er bij dat alter bridge een steengoede liveband is en je die dus moet gezien hebben. verder kan ik shvpes aanraden op zaterdag maar die is al vrij vol.


Vanavond gaan we los!


Hoe was alter bridge en shinedown?


Zal ik ook maar een verslagje schrijven?
Laten we bij het begin beginnen. Ik vond The Raven Age ontzettend sterk. Zanger heeft een goede stem en instrumentaal was het ook in orde. Hoewel het tegenvalt op cd, of Spotify, heb ik me live uitstekend met ze vermaakt. Echt een aanrader voor iedereen!
Door naar Shinedown. Om gelijk met de deur in huis te vallen, ik vond het niet het sterkste optreden dat ik van ze heb gezien. Is dat vloeken in de kerk, vergeleken met de andere verslagen? Ach, wat zal ’t ook. Ik vond het wel een goede set, hoor, maar ik had er eigenlijk ook gehoopt dat ze meer oudere nummers zouden spelen. Het ‘splitten’ van het publiek was wederom tof en wellicht ook een verrassing voor menig toeschouwer. Openen met Devil is dan wel weer een goede set, maar ze hadden gewoon moeten eindigen met Sound of Madness in plaats van een meer zoetsappig nummer. De cover van Simple Man was wel leuk, maar op de plek waar ik zat, kende haast niemand die klassieker. Heel apart.
Als laatste zijn we eindelijk aangekomen bij Alter Bridge. Wat een genot om naar te luisteren. Alles aan de setlist klopte gewoon. Het was een mooie afsplitsing van nieuw en oud werk, waar ze dus ook wel de beste nummers van Walk The Sky hebben gekozen. Broken Wings en Watch Over You waren prachtig, al is dat eigenlijk nog een understatement. Cry of Achilles was leuk om eindelijk eens live te horen. Dat is namelijk het nummer waarmee ik Alter Bridge ontdekt hebt. Openen met Wouldn’t You Rather was ook een meesterzet, evenals het afsluiten met Addicted To Pain. Ik kan niet wachten op juli, wanneer ze samen met Iron Maiden en Airbourne gaan optreden!
Na afloop nog naar de aftershow van Two and a Half Girl geweest en dat was ook wel vermakelijk. Deze jonge band zou ik ook aan iedereen aanraden.

Alter bridge was ook fantastisch goed in Brussel. Kan nog niet geloven dat ik ze eindelijk in Loving memory heb zien live brengen.

Shinedown was ook wederom goed, toch een heerlijk theatrale zanger.

Publiek was heel goed, allesinds als Belg zijnde nog niet vaak zo’n luid publiek gehoord en dit tijdens alle bands.
Geweldig nummer idd. Ik hoop dan ook echt dat ze die nu op de festivals ook gewoon spelen, ook al is het een metal festival. Laat die Metalheads maar even sentimenteel worden.

Gisteren Sonata Artica bezocht, en dat was voor mij een flinke tegenvaller. Voorprogramma Edge Of Paradise vond ik dan weer wel leuk.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Gisteren ook Sonata Arctica gezien, was weer een lekker concertje!! Voorprogramma geen idee, kwamen pas na 21:00 binnen :p
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Sonata Arctica was echt heel gaaf!
Niet de beste setlist (misschien wel een van de slechtste die ze konden maken) maar hij had er echt zin in en had veel communicatie met het publiek. Ook de Meet & Greet zat heel goed in elkaar en de mannen zijn stuk voor stuk zo oprecht en lief. Je merkte echt dat ze van hun vak houden. Tony's stem was niet op zijn best maar dat is logisch aangezien hij pas om half 8 s ochtends in Nederland aan was gekomen en dus tijdens de vooracts nog even een dutje moest doen, maar ondanks deze omstandigheden deed hij het echt heel goed!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Sonata Arctica was echt heel gaaf!
Niet de beste setlist (misschien wel een van de slechtste die ze konden maken) maar hij had er echt zin in en had veel communicatie met het publiek. Ook de Meet & Greet zat heel goed in elkaar en de mannen zijn stuk voor stuk zo oprecht en lief. Je merkte echt dat ze van hun vak houden. Tony’s stem was niet op zijn best maar dat is logisch aangezien hij pas om half 8 s ochtends in Nederland aan was gekomen en dus tijdens de vooracts nog even een dutje moest doen, maar ondanks deze omstandigheden deed hij het echt heel goed!
Ik werd helemaal kriegel van steeds die zelfde "clap your hands" bewegingen van hem.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.191
kobloodflames wrote:
Sonata Arctica was echt heel gaaf!
Niet de beste setlist (misschien wel een van de slechtste die ze konden maken) maar hij had er echt zin in en had veel communicatie met het publiek. Ook de Meet & Greet zat heel goed in elkaar en de mannen zijn stuk voor stuk zo oprecht en lief. Je merkte echt dat ze van hun vak houden. Tony’s stem was niet op zijn best maar dat is logisch aangezien hij pas om half 8 s ochtends in Nederland aan was gekomen en dus tijdens de vooracts nog even een dutje moest doen, maar ondanks deze omstandigheden deed hij het echt heel goed!

Ik werd helemaal kriegel van steeds die zelfde “clap your hands” bewegingen van hem.
Ik ook, hoor, maar afgezien van dat vond ik het wel een aardig optreden. Edge of Paradise was ook tof, ja, Ook mooi dat er helemaal niemand op het forum naar Skillet lijkt te zijn geweest.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken