Donderdag klopt wel aardig volgens mij. Het zou inderdaad heel goed kunnen dat Mercyful Fate MS2 afsluit, maar afsluiter Marquee kan ik me ook voorstellen.Rockbeer wrote:
Joslittel wrote:
Kom er nu pas achter dat de aankondiging Death to All een soort voortzetting is van Death. Kon er al niks van vinden. Dat is een toffe toevoeging zijn, echte klassieker.
Er staat geen bio van op de site. Geldt dit voor meer bands? Ik kan het zelf natuurlijk ook opzoeken, maar als iemand het toevallig weet is dat makkelijker.
Er zijn nog meer bands waar de bio ontbreekt, of de volledige pagina (Blue Pills)
Edit: ik zag nog geen Dead Dasies op zondag in de clashfinder, Rockbeer. Verder al wel nice bijgewerkt zie ik.
Ik vraag me wel echt af of het een volledige dag gaat worden, en of alle podia open zijn (en welke ze sluiten als dat niet het geval is).
Op vrijdag mis ik nog Tempt (dagopener MS waarschijnlijk). Ook verwacht ik eerder Babymetal en Dool in MD, Our Survival Depends On Us in Marquee, en Heathen en M.O.D. op MS.
Op zaterdag verwacht ik In Extremo, Beyond The Black, Alcest en Blue Pills in MD, Obituary, Dying Fetus en Disillusion in Marquee, Of Mice & Men op MS en Dream State op JS.
Op zondag ontbreken ook nog Black Veil Brides en Fire From The Gods (beiden in Metal Dome, denk ik). Wayward Sons verwacht ik verder op MS (dagopener?), en Bury Tomorrow op Jupiler Stage.
In sommige gevallen behoorlijk moeilijk in te schatten. Misschien zitten we er beiden wel volledig naast.. :lol: