Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Ik blijf hopen op Iggy pop de vrijdag, denk dat hij de enige is die deze vrijdag nog een klein beetje kan redden
Een zeer braaf (muzikaal gezien) rocknaampje erbovenop ?! En dat zou de dag moeten redden? Nee, dat zou hij allerminst doen.
Kunnen ze beter uitpakken met een interessante naam (of zelfs namen :/ ) binnen de metalgenres.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.040
Faith No More op Werchter. Hier schiet livenation toch onder hun eigen veren? Die Graspop vrijdag gaat nooit dicht bij uitverkopen geraken
Voor Graspop valt het dan te hopen dat de gemiddelde Faith no more fan kiest voor de Graspopmuziek ipv een Werchterdag waar je het ocharme met 21 pilots en Kendrick moet stellen.
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
296
80
Ik blijf hopen op Iggy pop de vrijdag, denk dat hij de enige is die deze vrijdag nog een klein beetje kan redden

Als Iggy pop de enige is die je festival kan redden dan is het niet best...
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
463
254
xydroh wrote:
Faith No More op Werchter. Hier schiet livenation toch onder hun eigen veren? Die Graspop vrijdag gaat nooit dicht bij uitverkopen geraken

Voor Graspop valt het dan te hopen dat de gemiddelde Faith no more fan kiest voor de Graspopmuziek ipv een Werchterdag waar je het ocharme met 21 pilots en Kendrick moet stellen.

Op werchter staan ze misschien in een van de tenten tijdens 21P ofzo, is wel intiemer dan de main op graspop.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Dus ze zetten SOAD op RW, terwijl ’t en mooie headliner zou zijn voor Graspop en dan Faith No More als headliner op GMM, waardoor mensen willen ruilen tussen die 2…
Nu staat FNM ook op Werchter?…
Krijgen wij tussen de volgende namen dan ook gewoon SOAD. Want dat 1 festival in België per band van het formaat geld nu dus blijkbaar niet meer?
Volgens mij is de boekingsvolgorde van FNM anders dan de volgorde van aankondiging. Stonden én SOAD én FNM allebei op Rock Werchter, had Graspop plots headlinerproblemen en was het voor FNM mogelijk om beiden te doen, waar dat voor SOAD gezien hun schema (standaard om de 2 dagen spelen en zeker nooit 3 dagen op rij) niet meer kon.

Doet de bovenste lijn van de Graspop affiche wel nog een beetje minder glans krijgen voor deze 'feesteditie'.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
xydroh wrote:
Ik blijf hopen op Iggy pop de vrijdag, denk dat hij de enige is die deze vrijdag nog een klein beetje kan redden

Als Iggy pop de enige is die je festival kan redden dan is het niet best…

Kijk, Pisser en ik kunnen het ook best met elkaar eens zijn over iets.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.191
xydroh wrote:
Ik blijf hopen op Iggy pop de vrijdag, denk dat hij de enige is die deze vrijdag nog een klein beetje kan redden

Als Iggy pop de enige is die je festival kan redden dan is het niet best…
Niet je festival, maar alleen dag van je festival. Zit een verschil in. Overigens, heb je wederom weer wat azijn op? Ik heb je eigenlijk nog nooit iets positiefs zien zeggen.
 

uno

Campingartiest
22 nov 2019
59
0
Ik ben nog steeds de logica hiervan aan het zoeken.
Iemand enig idee? Er staat nog een andere dikke band voor de vrijdag te wachten?
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
296
80
pisser wrote:

xydroh wrote:
Ik blijf hopen op Iggy pop de vrijdag, denk dat hij de enige is die deze vrijdag nog een klein beetje kan redden


Als Iggy pop de enige is die je festival kan redden dan is het niet best…

Niet je festival, maar alleen dag van je festival. Zit een verschil in. Overigens, heb je wederom weer wat azijn op? Ik heb je eigenlijk nog nooit iets positiefs zien zeggen.


Wel hoor. Ik geloof op pagina 11 nog
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
296
80
Oh en mijn opmerking is niet negatief richting gmm bedoelt maar meer dat ik iggy pop nou ook weer niet de grote naam vind die een festival of zelfs maar een festival dag kan redden.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
pisser wrote:

xydroh wrote:
Ik blijf hopen op Iggy pop de vrijdag, denk dat hij de enige is die deze vrijdag nog een klein beetje kan redden


Als Iggy pop de enige is die je festival kan redden dan is het niet best…

Niet je festival, maar alleen dag van je festival. Zit een verschil in. Overigens, heb je wederom weer wat azijn op? Ik heb je eigenlijk nog nooit iets positiefs zien zeggen.
Als ik kijk welke namen er vrijdag staan, Faith No More, killing joke, enter Shikari. Dan kan ik alleen maar besluiten dat dit een dag is voor oude Werchter gangers die zich niet meer kunnen vinden in de Werchter boekingen. Dan is volgens mij Iggy pop wel iemand die die dag kan helpen dragen. maar idd, het zal geen Graspop publiek zijn zoals we die gewoon zijn.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Faith No More op Werchter. Hier schiet livenation toch onder hun eigen veren? Die Graspop vrijdag gaat nooit dicht bij uitverkopen geraken

Misschien wordt dit wel een gevalletje 2016, zouden ze de Scorpions erbovenop plaatsen? ;)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
xydroh wrote:
Faith No More op Werchter. Hier schiet livenation toch onder hun eigen veren? Die Graspop vrijdag gaat nooit dicht bij uitverkopen geraken

Misschien wordt dit wel een gevalletje 2016, zouden ze de Scorpions erbovenop plaatsen?
1f609.svg
Graag, maar wie? Ik zie niet veel bands op tour meer die hier plots kunnen gaan staan. Slipknot en kiss zijn al vorig jaar geweest. Dat sluit al de download headliners uit, naar hellfest moet ook niet gekeken worden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.191
kobloodflames wrote:

xydroh wrote:
Faith No More op Werchter. Hier schiet livenation toch onder hun eigen veren? Die Graspop vrijdag gaat nooit dicht bij uitverkopen geraken


Misschien wordt dit wel een gevalletje 2016, zouden ze de Scorpions erbovenop plaatsen?
1f609.svg


Graag, maar wie? Ik zie niet veel bands op tour meer die hier plots kunnen gaan staan. Slipknot en kiss zijn al vorig jaar geweest. Dat sluit al de download headliners uit, naar hellfest moet ook niet gekeken worden.
Slipknot is geen headliner van Download. Dat zijn KISS, Iron Maiden en System of a Down. Slipknot heeft geen show in België. Ik verwacht/hoop dat ze nog wel kunnen komen. Dan kunnen ze vorig jaar wel geweest zijn, maar dat sluit helemaal niks uit. Het gebeurt alleen weinig dat een headliner twee jaar achter elkaar komt.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
kobloodflames wrote:

xydroh wrote:
Faith No More op Werchter. Hier schiet livenation toch onder hun eigen veren? Die Graspop vrijdag gaat nooit dicht bij uitverkopen geraken


Misschien wordt dit wel een gevalletje 2016, zouden ze de Scorpions erbovenop plaatsen?
1f609.svg


Graag, maar wie? Ik zie niet veel bands op tour meer die hier plots kunnen gaan staan. Slipknot en kiss zijn al vorig jaar geweest. Dat sluit al de download headliners uit, naar hellfest moet ook niet gekeken worden.

Zou me niet zo heel veel verbazen als het weer de Scorpions zouden zijn. Ze komen toch van relatief uit de buurt. Ik zou het zelf heel leuk vinden, maar ik denk dat veel mensen hier daar niet warm van lopen ;)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
ik verwacht dat nightwish nog komt op de vrijdag ms2 !!

Nightwish gaat die dag niet dragen, ze kunnen hun lotto arena niet uitverkopen, hoe gaan ze dan een weide uitverkopen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken