koekdoos wrote:
Dr. Hannibal wrote:
YFKTA wrote:
Stel dat ze morgen een naam als Metallica aankondigen, hoelang schatten jullie dan dat het zou duren tot alle combi’s de deur uit zijn?
Denk eerlijk gezegd niet dat het veel sneller gaat dan normaal dan. Deze zomer nog grote arena shows in zowel België als Nederland gedaan, dus de fans zijn redelijk verzadigd. En volgens mij waren die shows ook niet snel (of zelfs helemaal niet?) uitverkocht. Dus tja, er zal een enthousiaste reactie zijn, maar het “binnen een uur uitverkocht” scenario wat iemand anders hier noemt zie ik écht niet gebeuren. Bedenk ook dat Graspop tot voor 2018 vaak niet eens totaal uitverkocht. En dat zelfs een lang verwachtte reünie van GnR daar maar net aan verandering in bracht. Ik zou je echt geen zorgen maken over uitverkopen.
Metallica was snel uitverkocht. Binnen een paar minuten waren veld en eerste ring van de ArenA al uitverkocht. Zal vanavond in mn mailbox ff nog checken of ik inderdaad op de dag van start verkoop heb gekocht.
Veld en eerste ringen geloof ik zo, maar ik dacht dat er tot weken voor de show nog zitplaatsen in de hoogste ringen beschikbaar waren. Kan er volledig naast zitten hoor. Dacht dat ik toen nog naar kaartjes gekeken had, maar dat was misschien op ticketswap bedenk ik nu
Nu ja, doet weinig af aan mijn punt, ze zijn recent langs geweest en zelfs GnR veroorzaakte geen run op de kaarten. Het zal zn gangetje wel gaan.