Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Haha, ik hoor Dool – Love Like Blood. Ik denk: wacht eens, dit nummer ken ik van een ander. Maar geen idee van wie. Ik dus opzoeken, blijkt het Killing Joke te zijn. Ik bedacht: maar wacht nog eens: die gasten staan ook op de bill. Vervolgens ging ik de dagen checken: allebei op vrijdag. Zullen ze het nummer samen gaan uitvoeren?
1f4a1.svg

Hahaha, tikkie vergezocht maar niet onmogelijk. Hoop ook altijd op bijzondere dingetjes als deze!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Ik ga met een groep van 8 man een bungalow op Metal Park nemen dit jaar.
Vraagje, niet iedereen van de groep kan op dezelfde dag inchecken. Hoe wordt hier rekening mee gehouden? Of is het verplicht dat de hele groep tijdens het inchecken aanwezig is?

Kan prima. Ze houden bij hoeveel mensen hebben ingecheckt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Lijkt me dat we nog even kunnen wachten met nieuwe namen hoor. We hebben gewoon al een flinke drop gehad. En je kan ondanks niet alle headliners bekend zijn prima een dag uitkiezen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Lijkt me dat we nog even kunnen wachten met nieuwe namen hoor. We hebben gewoon al een flinke drop gehad. En je kan ondanks niet alle headliners bekend zijn prima een dag uitkiezen.

Het lijkt me dat ze niet nog weken gaan wachten met de headliners in ieder geval. Mag hopen dat ze daar voor het einde van de maand nog wel wat over te melden hebben.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Ik zit er klaar voor. 4 weekendtickets en een 4 persoonsbungalow Metal Park voor 7 nachten!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
In mijn herinnering doen ze de dagtickets pas in de verkoop als de headliners van de betreffende dag bekend zijn?
Vorig jaar gingen de combi tickets eerder in de verkoop dan de dagtickets. Toen de dagtickets in de verkoop gingen waren de headliners al bekend
 

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
82
20
Starting selling with only 2 headliners for 4 days is strange... Looks like for 2 others they depend on global announcement?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Ook 2 weekendtickets in de pocket. Hopen dat er nog wat extra namen voor ons bijkomen :lol:
Hebben het een beetje op de gok vast besteld ervan uitgaande dat er nog wel een paar leuke namen bij komen. Is de afgelopen jaren wel gebeurd in ieder geval.
 

sectial

Playlistbediener
26 jan 2017
22
1
combi plus !
Ben benieuwd of ze aantal kaarten gereserveerd hebben voor combi en apart voor combi plus of dat het uit 1 grote poule komt..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Kaarten voor de zaterdag en zondag zijn binnen, dus we zijn er weer bij! Tenacious D is, net zoals by Xydroh, ook binnen.
Tja, het zou kunnen, maar het is niet waarschijnlijk dat Tenacious D er zou staan. Ze hebben natuurlijk wel nummers als "The Metal" en "Beezleboss (The Final Showdown)", maar ik neem aan dat ze dan ook zoetsappigere nummers als "Hope" zouden spelen en dat moet je op Graspop niet willen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Kaarten voor de zaterdag en zondag zijn binnen, dus we zijn er weer bij! Tenacious D is, net zoals by Xydroh, ook binnen.
Tja, het zou kunnen, maar het is niet waarschijnlijk dat Tenacious D er zou staan. Ze hebben natuurlijk wel nummers als “The Metal” en “Beezleboss (The Final Showdown)”, maar ik neem aan dat ze dan ook zoetsappigere nummers als “Hope” zouden spelen en dat moet je op Graspop niet willen.

ik denk dat je nog kan schrikken van het meezingvermogen van metalheads op tenacious d balads. ik verwacht ook 24 februari steevast een hoop zwartgeklede mensen tegen te komen
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
wenteldave wrote:
Kaarten voor de zaterdag en zondag zijn binnen, dus we zijn er weer bij! Tenacious D is, net zoals by Xydroh, ook binnen.
Tja, het zou kunnen, maar het is niet waarschijnlijk dat Tenacious D er zou staan. Ze hebben natuurlijk wel nummers als “The Metal” en “Beezleboss (The Final Showdown)”, maar ik neem aan dat ze dan ook zoetsappigere nummers als “Hope” zouden spelen en dat moet je op Graspop niet willen.

ik denk dat je nog kan schrikken van het meezingvermogen van metalheads op tenacious d balads. ik verwacht ook 24 februari steevast een hoop zwartgeklede mensen tegen te komen
Oh, dat weet ik wel. Maak er zelf natuurlijk ook gewoon onderdeel van uit. Ik verwacht 23 februari een hoop zwartgeklede mensen tegen te komen (waar ik er zelf dan niet een van ben).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken