Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.655
3.338
Is er een lineup voor woensdag dan? Voor zover ik kan zien mag je woensdag niet het festivalterrein op, enkel de Boneyard.

Voorlopig staat er niets over. Niet dat er iets doorgaat, ook niet dat er niets doorgaat.
Ik laat me dus enkel leiden door het feit dat ze de camping wel al om 15u openen, wat best vroeg lijkt als je helemaal niets plant. Volgens mij wordt er op die eerste avond ook standaard veel gedronken, dus lijkt me een commercieel slimme zet om toch een beperkt en goedkoop programma neer te zetten, eventueel zelfs enkel marquee en rock café... De doorgang richting jupiler en metal dome kunnen ze, vlak voorbij de wc's, ook nog afsluiten als ze willen.
 

violentfraggle

Playlistbediener
11 jul 2019
18
0
Voorlopig staat er niets over. Niet dat er iets doorgaat, ook niet dat er niets doorgaat.
Ik laat me dus enkel leiden door het feit dat ze de camping wel al om 15u openen, wat best vroeg lijkt als je helemaal niets plant. Volgens mij wordt er op die eerste avond ook standaard veel gedronken, dus lijkt me een commercieel slimme zet om toch een beperkt en goedkoop programma neer te zetten, eventueel zelfs enkel marquee en rock café… De doorgang richting jupiler en metal dome kunnen ze, vlak voorbij de wc’s, ook nog afsluiten als ze willen.

Dat is een goed punt, maar ik vraag me af of dat echt iets is dat ze voor zich zouden houden, dat er een line-up zou zijn dus. Ik kan me voorstellen dat er wellicht een bar à la Classic Rock Café buiten het festivalterrein komt oid, maar ik denk dat wanneer er later een daadwerkelijke line-up komt op één of meer van de stages, de Combi ticket houders die niet voor Plus gingen enigszins gepikeerd gaan zijn. Zo van "als ik dat had geweten..."

Maar goed, we gaan het zien. :)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Eric bureau van Le Parisien, zegt dat er 26 november 20u15 een poster komt voor hellfest
 

sectial

Playlistbediener
26 jan 2017
22
1
iemand enig idee wanneer de bonnen uitverkocht raken normaal?
Had nu even niet het budget voor 2 combi plus en nog eens bonnen erbij
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
iemand enig idee wanneer de bonnen uitverkocht raken normaal?
Had nu even niet het budget voor 2 combi plus en nog eens bonnen erbij
Normaliter had ik geen idee, maar geef me even een uurtje en ze zijn uitverkocht.

Denk dat het nog wel even duurt, hoor. Wellicht als de andere headliners bekend zijn, dat het wat sneller zal gaan.
 

violentfraggle

Playlistbediener
11 jul 2019
18
0
iemand enig idee wanneer de bonnen uitverkocht raken normaal?
Had nu even niet het budget voor 2 combi plus en nog eens bonnen erbij

Ik kan me niet voorstellen dat de munten in de voorverkoop uitverkopen. Wellicht dat de optie 40 + gadget verdwijnt als de gadgets op zijn, maar ik vermoed dat munten gewoon beschikbaar blijven. Al is het wellicht al eerder gebeurd dat munten uitverkocht waren. In dat geval is dit allemaal eerste klas kwats. :p
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Voila sie, ticketjes binnen.

Bonnen koop ik meestal als ik mijn vakantiegeld trek, nog nooit weten uitverkopen die dingen.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Combi tickets voor 2 personen zijn ook binnen. Plus voldoende munten :p
Ik heb nog niet veel tijd gehad om te bands die ik nog niet ken op te zoeken en te beluisteren.
Daar ga ik dus nu aan beginnen
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.683
5.184
De optie 40 munten raakt inderdaad stuk eerder uitverkocht (in 2018 was dat in maart geloof ik).
De optie 20 munten raakt ook uitverkocht, maar wel pas enige weken/dagen voor het festival volgens mij.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.655
3.338
Ik kan me herinneren dat er vorig jaar discussies waren op hun fb pagina over het 'uitverkopen van vvk-munten' en dat dat schandalig was 'want in de automaten zullen er nog zitten, dus hoe kunnen die op voorhand uitverkocht geraken'. :D
Ik zou dus toch niet wachten tot juni om ze aan te kopen, want graspop beslist op een bepaald moment dus wel om die verkoop stop te zetten.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
nu ook de officiele bevestiging van hellfest dat ze 26 november namen gaan lossen
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Knotfest cruise vertrekkende in Barcelona voor 4 dagen in augustus.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken