martin2 wrote:
PJ wrote:
Timmetje wrote:
Stefan Havermans wrote:
Gewoon naar Taylor Swift gaan, hou je tenminste tijd over om haar op je toetsenbord op te hemelen. Komop man, wat moet jij nu op Graspop met jouw muzieksmaak.
Shake it off.
Benieuwd naar wat je bron zegt Jack! Allemaal vaag gedoe maar weer rondom Coldplay.
Nee hoor, niet vaag. Hun plannen om te touren zijn uitgesteld. Volgens mij heeft PP geregeld te maken met headliners die hun plannen wijzigen…….
Pinkpop heeft jaarlijks met wijzigingen te maken, maar dit komt vooral niet door de bands…
‘Bureau Coldplay’ heeft zelfs geen moment Pinkpop in hun gedachte gehad, stond nergens op vermeld.
‘Bureau Bruce Springsteen’ heeft dit dus wel een aantal maanden geleden gedaan, maar hiervan is nog niets zeker. Na de 17de (Wereldwijde film voorstelling van “Western Stars”) hopen de bookers iets ervan te horen. Maar de kans is wel redelijk klein.
Voor de rest, wat vast ligt, gaat het een leuke affiche worden maar geen “wow” editie zoals iedereen hier op hoopte, daarvoor heeft Graspop wel wat meerdere mooie ‘gitaar’ namen afgesnoept.
Ha, Martin2 nu ook bij de Nederlandse festivals. Bij de Belgische festivals heb je al jaren aangetoond over inside info te beschikken, dus dit vind ik een interessant brokje info. De tour van Bruce hangt dus nog steeds in de lucht en hopelijk volgende week meer nieuws. Bijzonder interessant om te volgen.
Daarnaast een boeiende opmerkingen over de acts die Graspop heeft weggekaapt. Disturbed en Deftones staan op Pinkpop, Korn AfasLive, verder zie ik weinig bands die Graspop heeft kunnen wegsnoepen van Pinkpop. TENZIJ er nog twee mooie headliners bij Graspop in het vat zitten die we nog niet op de korrel hebben. Je hebt me hoop gegeven op iets moois!