Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Die zeggen nogal snel dat verkoop goed loopt en dat je snel moet zijn, maar is vaak niet meer dan een verkoopstactiek.

Ik bedoel dan inderdaad zicht op effectieve verkoopcijfers. Geen marketingtrucjes. ;-)
Logisch dat ze dat niet zomaar vrijgeven, maar zou wel interessant licht kunnen werpen op hoe die verkoop loopt en waarom graspop dat op dit moment niet aanzwengelt met enkele nieuwe namen. Zelfs al is de affiche daarna nog niet compleet, die laatste namen zouden ze dan nog apart of gecombineerd met de timetable kunnen vrijgeven.
 

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
82
20
There is no sense to release last pack and time table the same time, better to have important 2 news, rather than 1 I think :)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
There is no sense to release last pack and time table the same time, better to have important 2 news, rather than 1 I think
1f642.svg
3 even.
I still believe they will release last pack, then stage schedule, then time schedule.
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
226
369
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik liever heb dat ze de stage schedule niet ook nog los aankondigen, maar samen met ofwel de laatste bands of de timetable. Ik wil toch al zo veel zien dat ik weet dat er clashes gaan zijn, puur puzzelen aan de hand van de stages gaat me daar niet bij helpen, en daarnaast duurt het laatste handje bands nu wel vrij lang.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Benieuwd wat er nog voor namen bijkomen, qua kaliber.
Vorig jaar waren de grootste namen bij de laatste worp Billy Talent, Kataklysm, Avatar, Heilung.
Niet echt heel grote namen, meer dag-/tentopvulling.

Ik verwacht nog zo'n 15 à 16 namen, gebaseerd op vorige jaren (zitten nu op 94, in 2017 waren het er 109).
Daar zitten dan sowieso nog de 3 jonge Belgische bandjes van de Red Bull Music Stage bij (cover-/tribute-bandjes in Classic Rock Café of ’s nachts in Metal Dome zijn niet meegerekend).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Ik ben voor, kom maar op met die namen
1f609.svg

Heb Graspop maar weer eens een mailtje gestuurd of ze het met me eens zijn dat vandaag een mooie dag is voor de laatste namen. Ben benieuwd of ze weer serieus reageren!
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
kobloodflames wrote:
Ik ben voor, kom maar op met die namen
1f609.svg


Heb Graspop maar weer eens een mailtje gestuurd of ze het met me eens zijn dat vandaag een mooie dag is voor de laatste namen. Ben benieuwd of ze weer serieus reageren!

Ik denk dat ze serieus reageren, maar ik denk dat afwachten misschien toch sneller is als het echt vandaag is ;)
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Hopelijk denken zij er net zo over als ons en droppen ze snel de laatste namen. Ik begin echt ongeduldig te worden ?
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Behemoth wordt de zaterdagheadliner van Fortarock (wordt verschoven van zondag naar zaterdag). Power Trip heeft Fortarock geannuleerd. Hopelijk gebeurt hetzelfde niet voor GMM...
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Behemoth wordt de zaterdagheadliner van Fortarock (wordt verschoven van zondag naar zaterdag). Power Trip heeft Fortarock geannuleerd. Hopelijk gebeurt hetzelfde niet voor GMM…

Amai dat suckt! ik wou die zondag naar forta voor de combinatie Behemoth (die ik op graspop zal moeten missen), Amon Amarth, Katatonia en Symphony x. Maar het wegvallen van Behemoth die dag is wel écht een tegenvaller!!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Behemoth wordt de zaterdagheadliner van Fortarock (wordt verschoven van zondag naar zaterdag). Power Trip heeft Fortarock geannuleerd. Hopelijk gebeurt hetzelfde niet voor GMM…

Afzeggen van Power Trip zou inderdaad jammer zijn. Kende hen hiervoor nog niet maar ben die band erg gaan waarderen. Lekkere energieke songs, perfecte act om in de vroege middag mee op te starten!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
This is it! We’re about to launch the last names for Graspop Metal Meeting and you don’t want to miss this! Sign up for a reminder and you’re amongst the first to know it all
 

mindlessworker

Playlistbediener
15 okt 2018
39
0
Graspop Metal Meeting plans to go live.
1 min ·
This is it! We’re about to launch the last names for Graspop Metal Meeting and you don’t want to miss this! Sign up for a reminder and you’re amongst the first to know it all #GMM19
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken