Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

Alles staat erop!
Glenn Hughes
Eisbrecher
Discharge
Bad Wolves
Nasty
Born from Pain
Lovebites
Cellar Darling
The Hu
Black Peaks
Off the Cross
Concealed Reality
Hemelbestormer

Dit zijn de laatste namen!

En de zaterdag al uitverkocht, 85% van de combi kaarten. Dat wordt weer een drukke editie.

Laatste namen vooral blij met Eisbrechter, beetje fout maar vond ik vorig jaar erg vet. Ben benieuwd wat Glenn Hughes gaat brengen. Bad Wolves wisten we natuurlijk al. The Hu vind ik een erg interessante boeking en Lovebites is lekker fout.

New to the bill: Glenn Hughes (performs Classic Deep Purple Live), Eisbrecher, Discharge, Bad Wolves, Nasty, Born From Pain, Lovebites, Cellar Darling, The Hu, Black Peaks and Off The Cross, Concealed Reality, Hemelbestormer.

is glen hughes nu vrijdag headliner geworden?

Nee, Within Temptation is nog steeds headliner. Glenn Hughes is niet eens sub-headliner: "Met 106 bands waaronder straffe headliners als KISS, Slipknot, Within Temptation, Slayer (final Benelux show), Lamb Of God, Sabaton, opnieuw een top-affiche!"

Het enige wat ik jammer vind is de main-stage indeling op zondag...
Main stage 1 = Deadland Ritual, Def Leppard, FM, Gojira, Kiss, Whitesnake
Main stage 2 = Delain,In Flames, Inglorious, Rob Zombie, Sabaton

Ik ben een erg grote In Flames liefhebber en ik zou het persoonlijk zonde/jammer vinden als ze al redelijk vroeg op de avond zouden komen, maar met Sabaton en Rob Zombie op diezelfde stage, lijkt me die kans redelijk groot... Hoewel ik hoop op Zombie, dan In Flames en tot slot Sabaton. Dat zou dan op zich nog wel geweldig zijn, maar ik betwijfel het.

EINDELIJK komt nasty eens naar graspop. hebben we eens een belgische band die het internationaal ver schopt, veel te lang dat we hier moesten op wachten.

Zaterdag is naar mijn mening een enorm sterke dag.
Main Stage 2 op vrijdag is ook geil.

Zaterdag zeker sterk maar snap de mainstage indeling niet. Behemoth, Slash, disturbed en Slipknot allemaal op 1, wie sluit 2 dan af? hammerfall? Godsmack? Halestorm? lamb of God? Trivium?

Deze namen zijn voor mij toch wel een anti-climax moet ik zeggen. Gelukkig staat er op de rest van het affiche genoeg wat ik wil zien.

<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">has glen hughes now become headliner on friday?</font></font>

Middle of poster in small writing so doubtful

Het enige wat ik jammer vind is de main-stage indeling op zondag…
Main stage 1 = Deadland Ritual, Def Leppard, FM, Gojira, Kiss, Whitesnake
Main stage 2 = Delain,In Flames, Inglorious, Rob Zombie, Sabaton

Ik ben een erg grote In Flames liefhebber en ik zou het persoonlijk zonde/jammer vinden als ze al redelijk vroeg op de avond zouden komen, maar met Sabaton en Rob Zombie op diezelfde stage, lijkt me die kans redelijk groot… Hoewel ik hoop op Zombie, dan In Flames en tot slot Sabaton. Dat zou dan op zich nog wel geweldig zijn, maar ik betwijfel het.
Is gewoon alfabetisch, niet?

Niet meteen iets bij dat me omver blaast, maar mijn favoriete namen-hoop was al weggenomen met Avantasia en Dream Theater.

Vind ik misschien nog het meest bijzondere van deze aankondiging:
Zaterdag uitverkocht, zonder iets van 'laatste kans' waarschuwing (of heb ik die gemist)??
Ook de combi's alweer op 85%. Opvallend.

Users who are viewing this thread