Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Heb nog eens een rondje langs festival-line-ups en tourdata gemaakt, en de volgende namen lijken me nog goed mogelijk (oftewel zijn in de buurt rond weekend Graspop, en hebben geen andere data in België):

Blijft toch nog een heel mooi lijstje qua mogelijkheden!
Van mij mogen de meesten ook komen, al volg ik Joslittel's stelling dat het vooral extra clashes zal creëren!!

Stratovarius zou ik wel toejuichen, ik bedacht me net dat ik die om een of ander gekke reden nog nooit live had gezien, maar de history op de graspop-site toonde het antwoord al... Laatste en enige keer in 2003. Dat verdient nog wel eens een podiumplekje.
Ook Wardruna krijgt een extra vinkje, en Sum41 als 'graspop mea culpa' voor hun vorige passage.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Ik zou vanuit de lijst met opties graag Papa Roach, Turisas, Wintersun en Stratovarius toegevoegd zien. Ook hoop ik nog op Dragonforce, zij staan 3 juli in Duitsland en lijken me dus ook nog een optie. Ik hoop dat de laatste namen snel komen. Ben super benieuwd!
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
bad wolves op de zaterdag bevestigd!

https://www.loudersound.com/news/tommy-vext-and-bad-wolves-announce-european-summer-tour
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
meestal als bands zichzelf gaan bevestigen volgt snel een aankondiging nieuwe namen. Ik verwacht dus ook vanmiddag of morgen de laatste namen. En natuurlijk nog belangrijker: het tijdschema!!
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
meestal als bands zichzelf gaan bevestigen volgt snel een aankondiging nieuwe namen. Ik verwacht dus ook vanmiddag of morgen de laatste namen. En natuurlijk nog belangrijker: het tijdschema!!

Laten we niet te hard van stapel lopen, denk dat ze eerst de podium indeling zullen doen voor het tijdschema. Ze hebben vandaag nog geen throwback thursday post gedaan dus ik heb nog hoop om 16.00 :)
 

nb1998

Playlistbediener
26 mrt 2018
11
7
pisser wrote:
meestal als bands zichzelf gaan bevestigen volgt snel een aankondiging nieuwe namen. Ik verwacht dus ook vanmiddag of morgen de laatste namen. En natuurlijk nog belangrijker: het tijdschema!!

Laten we niet te hard van stapel lopen, denk dat ze eerst de podium indeling zullen doen voor het tijdschema. Ze hebben vandaag nog geen throwback thursday post gedaan dus ik heb nog hoop om 16.00
1f642.svg
Nu komt er wel net zo'n throwback video online :( maar ik blijf toch ook hopen op 16u!
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
kobloodflames wrote:

pisser wrote:
meestal als bands zichzelf gaan bevestigen volgt snel een aankondiging nieuwe namen. Ik verwacht dus ook vanmiddag of morgen de laatste namen. En natuurlijk nog belangrijker: het tijdschema!!


Laten we niet te hard van stapel lopen, denk dat ze eerst de podium indeling zullen doen voor het tijdschema. Ze hebben vandaag nog geen throwback thursday post gedaan dus ik heb nog hoop om 16.00
1f642.svg


Nu komt er wel net zo’n throwback video online ? maar ik blijf toch ook hopen op 16u!

Maakt de kans wel significant kleiner, maar ik hoop met je mee :)
 

rdirks

Playlistbediener
8 feb 2019
22
0
Nu five finger death punch nog?(zal wss bij hopen blijven aangezien ze met een nieuwe drummer bezig zijn en pas vanaf juli optredens hebben staan).
Papa Roach mag van mij ook nog ff langs komen.
 

rdirks

Playlistbediener
8 feb 2019
22
0
Het viel me nu pas pp. Maar zag dat Raven en Beartooth voor de donderdag erbij gezet zijn. Ze waren al bevestigd, maar zijn dus maar de donderdag gezet. Iemand met verschuivingen gezien?
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
437
686
Het viel me nu pas pp. Maar zag dat Raven en Beartooth voor de donderdag erbij gezet zijn. Ze waren al bevestigd, maar zijn dus maar de donderdag gezet. Iemand met verschuivingen gezien?

Ik wil geen betweterige Barry zijn, maar was dit niet altijd zo? :)
Zover ik weet, kwam Beartooth sowieso op donderdag! Mijn vriendin en ik bekijken na iedere namenrelease de dag planner samen zodat we kunnen zien welke groepen we wel of niet willen gaan kijken en aangezien we Beartooth echt graag live willen zien, hebben we hier extra op gelet ;)
We kunnen het nog altijd mis hebben, maar zover ik weet, stonden ze altijd al op donderdag! :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
rdirks wrote:
Het viel me nu pas pp. Maar zag dat Raven en Beartooth voor de donderdag erbij gezet zijn. Ze waren al bevestigd, maar zijn dus maar de donderdag gezet. Iemand met verschuivingen gezien?

Ik wil geen betweterige Barry zijn, maar was dit niet altijd zo? ?
Zover ik weet, kwam Beartooth sowieso op donderdag! Mijn vriendin en ik bekijken na iedere namenrelease de dag planner samen zodat we kunnen zien welke groepen we wel of niet willen gaan kijken en aangezien we Beartooth echt graag live willen zien, hebben we hier extra op gelet ?
We kunnen het nog altijd mis hebben, maar zover ik weet, stonden ze altijd al op donderdag! ?

Eens, deze twee stonden altijd al gepland op de donderdag.
 

rdirks

Playlistbediener
8 feb 2019
22
0
Dan zal ik het verkeerd hebben gezien vanmorgen vroeg. Was er van overtuigd dat er maar vier namen voor de donderdag voorlopig gepland waren in plaats van zes.

Excuus ??
 

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
82
20
wait for the announcement today, otherwise, it's not funny :( except of announcement on 01.04 with something big, so we can guess - is it true or false (as the day of fools).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken