Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

T. Roses

Support act
8 dec 2016
775
489
Aerosmith kan helaas van het lijstje af, ze hebben zojuist verschillende data in april, juni en juli bekend gemaakt voor optredens in Las Vegas.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Aerosmith kan helaas van het lijstje af, ze hebben zojuist verschillende data in april, juni en juli bekend gemaakt voor optredens in Las Vegas.

Ah dat is jammer. Ooit eens live gezien, leuke band!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
T. Roses wrote:
Aerosmith kan helaas van het lijstje af, ze hebben zojuist verschillende data in april, juni en juli bekend gemaakt voor optredens in Las Vegas.

Ah dat is jammer. Ooit eens live gezien, leuke band!
Zeker jammer, helaas zelf nog nooit gezien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Dat is idd een fikse streep door Aerosmith, btw voor meerdere festivals...
 

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
82
20
My expectation for headliners + subs : Slipknot (new album) - Kiss (as not Aerosmith - for hard rock fans) - Rammstein (new album); Slayer - Manowar - In Flames - Slash . I don't believe in AC/DC doing festivals and Metallica maybe in a year with Volbeat as another headliner to save money for the big star :) Tool can be a sub, similar to APC.
 

deouwe

Playlistbediener
25 jan 2018
20
0
Druk,druk,druk.....Black Stone Cherry en Shinedown in 013, Gus G., Dead Daisy's en Sons of Appollo in Zoetermeer.....
Keuzestress...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Volgens mij heeft Sleep ook nog nooit op Graspop gestaan, die zijn weer aardig actief. Laatst aangekondigd voor een dubbele headline set op Roadburn festival in Nederland (april) . Mooie stoner naam om ook eens op Graspop te hebben lijkt mij, misschien komend jaar de Marquee afsluiten ofzo?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Volgens mij heeft Sleep ook nog nooit op Graspop gestaan, die zijn weer aardig actief. Laatst aangekondigd voor een dubbele headline set op Roadburn festival in Nederland (april) . Mooie stoner naam om ook eens op Graspop te hebben lijkt mij, misschien komend jaar de Marquee afsluiten ofzo?

Ja graag! Lijkt me een schitterende naam voor in de Marquee 's avonds.
 

deouwe

Playlistbediener
25 jan 2018
20
0
Recent "kennis gemaakt" met Greta van Fleet. Zet maar op de mainstage !!!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Recent “kennis gemaakt” met Greta van Fleet. Zet maar op de mainstage !!!
Zo geef je de oude rockers ook weer iets, want ja, een Led Zeppelin gelijkenis zegt iedereen en in dat laatste nummer is zeker wat AC/DC te horen. Maar ook iets voor de jongeren, want ja, als 21 jarige, hoe vaak zie je dan een "classic rock sounding" band van jouw eigen leeftijd op de grote podia. Dat trekt ook wel wat mensen. Lijkt me dus wel een goeie!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Greta is voor mij ook van harte welkom. Zie ik ook als grote kanshebber voor RW met dezelfde argumenten van Pim.

FFDP is prima mainstage materiaal om de avond mee af te trappen. Toegankelijk en stevig. Verwacht in dezelfde categorie ook Disturbed.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Slash ft Myles Kennedy & The Conspirators kunnen we denk ik afschrijven. Hebben een Europese tour die tot maart loopt en daarna gaan ze denk ik touren in ik denk Azië of Australië.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
FFDP vond ik vorig jaar al niet te pruimen terwijl ik vorig jaar op Hellfest aan de andere kant van het veld een burger zat te eten, dus ik zal er met een grote boog omheen lopen. Wat een irritante en inhoudsloze band is dat. Maar goed, genoeg mensen die het leuk vinden, dus zeker een kandidaat. Ik hoop op een goed alternatief in de Metal Dome...

Ben benieuwd wat Slash en zijn conspirators gaan doen, zie ze ook nog wel even in Europa blijven hangen voor de festivals. Er zal in ieder geval genoeg vraag naar ze zijn. Of even heen en weer naar een ander continent in april en mei, denk niet dat ze zo ontzettend veel data in Azië en Australië zullen hebben. Kunnen ze eind juni gewoon weer op Graspop staan. Kortom, ik denk (en hoop) dat we ze nog niet hoeven af te schrijven...
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Resurrection Fest 2019 (3-6 juli): While She Sleeps, Kvelertak, Testament, Trivium, Parkway Drive.

Allemaal doorsturen naar Dessel aub, ook Parkway Drive aangezien ik die gemist heb door de clash met Ayreon.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Amon Amarth begin juni in Oost-Europa. Doen doen doen!
+ Hammerfall, Arch Enemy, Korpiklaani,...
https://www.metalfestopenair.cz/
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
https://en.festileaks.com/2018/09/slipknot-back-in-2019/

Ja, denk dat GMM en de Download festivals wel een zekerheidje zijn. Durf ze al met een stift op te schrijven.
2015 voor 't laatst, 2019 doen ze iets voor het 20e jubileum van hun debuutalbum, zijn in de studio, hebben eigenlijk het hele album al af als demo, maar nu nog compleet opnemen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken