De namen vliegen al weer "over en weer" maar helaas zie ik vaak dezelfde "hoofdacts" langskomen. 2019 wordt mijn 9e editie (bij leven en welzijn gezien de leeftijd) maar (of "dus") acts als Rammstein, Volbeat, Iron Maiden, Ozzy (nu echt nooit meer laten komen), Slayer, Judas Priest, Sabaton en Scorpions mogen best "overgeslagen" worden. Op Wikipedia staat een overzicht van alle bands vanaf dag èèn en sommigen zijn best "oververtegenwoordigd" terwijl er nog zat moois "rondloopt", zowel "oud" als "nieuw", zowel "rock" als "dead metal".
Op Kiss reken ik wel een beetje maar bands als Aerosmith, Whitesnake c.s. hebben we al een tijd niet gezien. ACDC gaat 'm niet worden maar Metallica moet kunnen en wat dacht je van The Who?
Ook een uurtje Frampton is altijd een feestje. Kijk ik naar "nieuw" dan is het weer tijd voor Dragonforce.
Dit jaar al verwend met Black Stone Cherry en Shinedown maar voor Airborne is altijd plek. Greta mag echt niet ontbreken.
Kortom, er is nog zat moois zonder teveel in herhaling te vallen.
Op Kiss reken ik wel een beetje maar bands als Aerosmith, Whitesnake c.s. hebben we al een tijd niet gezien. ACDC gaat 'm niet worden maar Metallica moet kunnen en wat dacht je van The Who?
Ook een uurtje Frampton is altijd een feestje. Kijk ik naar "nieuw" dan is het weer tijd voor Dragonforce.
Dit jaar al verwend met Black Stone Cherry en Shinedown maar voor Airborne is altijd plek. Greta mag echt niet ontbreken.
Kortom, er is nog zat moois zonder teveel in herhaling te vallen.