Zo, om de dag goed te beginnen voor mij ook mijn lijstje met acts die ik wil gaan zien.
Donderdag
Must see: Ghost, Guns 'n Roses
Ook graag zien (indien niet clasht): Black Stone Cherry, Follow the Cipher, Jonathan Davis, Fleddy Melculy
Vrijdag
Must see: Avatar, Avenged Sevenfold, Ayreon (absolute topper van het weekend), In This Moment, Powerwolf, ShineDown, Wolves in the Throne Room
Ook graag zien (indien niet clasht): Galactic Empire, Diablo Blvd, Dool, Iron maiden, Neurosis, Parkway Drive, Septicflesh, The Darkness, Tremonti,
Zaterdag
Must see: Baroness, Bloodbath, Marylin Manson (omdat ik hem nog nooit gezien heb), Sons of Apollo,
Ook graag zien (indien niet clasht): amaranthe, Batushka, Kreator, Megadeth, P.O.D., Rise Against, Seether, Volbeat
Zonddag
Must see: A Perfect Circle, Body Count, Eisbrecher, Hollywood Vampires, Judas Priest, Limp Bizkit, Ozzy Osbourne
Ook graag zien (indien niet clasht): Billy Talent, Bullet for my Valentine, Corrosion Of Conformity, Lacuna Coil, Tesseract, Bloody Beetroots, The Contortionist, Tyr, Vandenbergh, Pro-Pain
Samenvattend. Alleen al met de vrijdag kan voor mij een heel weekend gevuld worden. Dat wordt de meest pijnlijke dag. Zondag wordt ook een drama, met name qua grotere namen goed volgepakt. De donderdag is ook nog mooi opgevuld en voelt als een goed gevulde dag.
Edit: en dan heb ik in het overzicht nog veel potentieel interesssante namen niet genoemd. Anders staat zo ongeveer de gehele line-up op dit lijstje.