Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

pieterschipper

Campingartiest
1 dec 2017
69
7
Ik heb hier trouwens een planner gevonden, hij kan niet kloppen (Ayreon staat op mainstage 1) maar we kunnen erover speculeren
1f642.svg

Shinedown 50 minuten speeltijd geven is wel zeer beschamend. Ik hoop toch een uur en een kwartier te mogen genieten van deze top band. https://www.youtube.com/watch?v=9itwt_opsvQ
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
kobloodflames wrote:
Ik heb hier trouwens een planner gevonden, hij kan niet kloppen (Ayreon staat op mainstage 1) maar we kunnen erover speculeren
1f642.svg


Shinedown 50 minuten speeltijd geven is wel zeer beschamend. Ik hoop toch een uur en een kwartier te mogen genieten van deze top band. https://www.youtube.com/watch?v=9itwt_opsvQ
Een uur krijgen ze denk ik maximaal. Vorige keer was het ook een uur, en denk niet dat ze groot genoeg om echt laat in de avond te spelen, waardoor ze langer stage time krijgen.
 

nelis-christus

Nieuw lid
6 nov 2017
4
0
Het word langzamerhand toch wel tijd om de GMM-app te updaten, en om de timetable rij te geven?! Ik wil alvast gaan plannen wanneer ik wat kan gaan zien!!????
 

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
82
20
btw, 3 days are sold out, time to buy tickets :)
Festival ticket Combi 22-24 June: SOLD OUT
Festival ticket Combi XL 21-24 June: 245 euro
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
btw, 3 days are sold out, time to buy tickets
1f642.svg

Festival ticket Combi 22-24 June: SOLD OUT
Festival ticket Combi XL 21-24 June: 245 euro
Ook de VIP combi en VIP XL combi zijn Sold Out.

Is dit niet de eerste keer in een paar jaar dat ze het weekend uitverkocht hebben? Normaal is het toch altijd 1 dag, en soms als 't weekend bezig is de laatste weekendkaarten?
Doen ze goed!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.617
5.026
defplay wrote:
btw, 3 days are sold out, time to buy tickets
1f642.svg

Festival ticket Combi 22-24 June: SOLD OUT
Festival ticket Combi XL 21-24 June: 245 euro

Ook de VIP combi en VIP XL combi zijn Sold Out.

Is dit niet de eerste keer in een paar jaar dat ze het weekend uitverkocht hebben? Normaal is het toch altijd 1 dag, en soms als ’t weekend bezig is de laatste weekendkaarten?
Doen ze goed!
VIP Combi en VIP Combi XL waren al een heel tijdje uitverkocht. Maar dat zijn er ook niet zo heel veel, neem ik aan?
De gewone Combi XL tickets zullen nu ook wel snel uitverkocht raken, verwacht ik.
Vervolgens als eerste de vrijdag-tickets, denk ik.

Blij dat ik er vroeg bij was met een VIP Combi XL, toch wel lekker af en toe chillen op dat VIP-deck (zeker als het regent).. :p
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Glenn Tipton zullen we vermoedelijk niet zien deze zomer. Stopt met touren nadat hij teveel last heeft gekregen van Parkinson's: http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/music/news/glenn-tipton-judas-priest-guitarist-retiring-parkinsons-disease-andy-sneap-firepower-tour-dates-a8206246.html
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Combi al uitverkocht? Miljaar.
Ook een hele goede affiche natuurlijk.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.165
10.492
Dat is snel gegaan dit jaar zeg. Geen waarschuwing gegeven toch? Wilden nog wat vrienden aansluiten, aangezien het toch nooit snel uitverkoopt wachtten ze nog ff. Foute keus. Maar wel leuk voor Gmm en meer dan terecht met dit affiche.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Ik had me extra gelijk toen de kaartverkoop begon m'n kaarten gekocht omdat Ik zoiets al had verwacht.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Dat de gewone combitickets er al door zijn, zal er ook wel mee te maken hebben dat het aantal combi's nu onder twee categorieën verdeeld is.
Toch voor de zekerheid ook maar mijn combi XL besteld!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.333
5.853
Ik heb ook gisteren gelijk mijn XL ticket gehaald. Nu de gewone combi's erdoor zijn kun je toch ook een rush op de XL tickets verwachten, was mijn gedachtengang. Maar we zullen zien hoe snel het verder gaat.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Overigens heeft volgens mij als eerste festival Download Paris het over een '3 uur plus show' van GnR. Nou is gedurende de hele NITL-tour van GNR de show en setlist al redelijk statisch, dus dat zal opgaan voor zo'n beetje alle shows/festivals vermoed ik. Verwachten we al, maar was volgens mij nergens bevestigd, misschien dat Download UK er al eens iets over heeft geroepen?

DV2S0GhXkAIiJfd.jpg
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.165
10.492
Ik heb ook gisteren gelijk mijn XL ticket gehaald. Nu de gewone combi’s erdoor zijn kun je toch ook een rush op de XL tickets verwachten, was mijn gedachtengang. Maar we zullen zien hoe snel het verder gaat.

Mag ik hierover toch even een vraag stellen aan je? Als ik naar mijzelf kijk koop ik zo snel mogelijk na start verkoop van de festivals mijn kaarten, hoef ik me daar niet meer druk om te maken en kan ik rustig gaan genieten van de voorpret. Een verrassing zoals dit zou ik nogal zenuwachtig van worden. Jij praat al maanden gezellig mee over de line-up maar kiest ervoor om pas later kaarten te kopen, waarom is dat? Wachten op de line-up?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.333
5.853
Dr. Hannibal wrote:
Ik heb ook gisteren gelijk mijn XL ticket gehaald. Nu de gewone combi’s erdoor zijn kun je toch ook een rush op de XL tickets verwachten, was mijn gedachtengang. Maar we zullen zien hoe snel het verder gaat.

Mag ik hierover toch even een vraag stellen aan je? Als ik naar mijzelf kijk koop ik zo snel mogelijk na start verkoop van de festivals mijn kaarten, hoef ik me daar niet meer druk om te maken en kan ik rustig gaan genieten van de voorpret. Een verrassing zoals dit zou ik nogal zenuwachtig van worden. Jij praat al maanden gezellig mee over de line-up maar kiest ervoor om pas later kaarten te kopen, waarom is dat? Wachten op de line-up?

Normaal doe ik dat ook, nu moest ik even sparen. Maar ik had het geld ongeveer bij elkaar en dit gaf het laatste zetje!
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
https://twitter.com/mattsorum/status/963238651147599872

Dit is toch ook wel bijzonder. Zeker aangezien bv. Hellfest hem echt bij naam heeft genoemd in de aankondiging van de Vampires. Vind het persoonlijk ook jammer dat hij niet zal drummen. Ook niet duidelijk wie er nu wél drumt daar (of bassist is trouwens).
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Even wat data, hoeft niks te zeggen maar zat me gewoon een beetje te vervelen :p

Vorig jaar:

8 mei: GMM app online
21 april: laatste namen
21 maart: tijden online
17 maart: stages en dagen online
6 maart: worpje met nog 16 namen (waaronder Scorpions, Sum 41, Dillinger Escape Plan, Sepultura)
26 januari: worpje met 15 namen

Wel grappig dat dit jaar er op 25 januari een worpje met 26 namen kwam :p Ik verwacht eigenlijk deze maand niks meer en dan begin maart de stages met tegelijk (of vlak erna) de tijden. De dagen zijn immers nu al direct bekend gemaakt. Goed, blijft altijd koffiedik kijken natuurlijk. Mogelijk dan ook nog paar naampjes of wellicht komen die ook pas laat in april, echt puur wat 'opvulling'.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.333
5.853
Even wat data, hoeft niks te zeggen maar zat me gewoon een beetje te vervelen
1f61b.svg


Vorig jaar:

8 mei: GMM app online
21 april: laatste namen
21 maart: tijden online
17 maart: stages en dagen online
6 maart: worpje met nog 16 namen (waaronder Scorpions, Sum 41, Dillinger Escape Plan, Sepultura)
26 januari: worpje met 15 namen

Wel grappig dat dit jaar er op 25 januari een worpje met 26 namen kwam
1f61b.svg
Ik verwacht eigenlijk deze maand niks meer en dan begin maart de stages met tegelijk (of vlak erna) de tijden. De dagen zijn immers nu al direct bekend gemaakt. Goed, blijft altijd koffiedik kijken natuurlijk. Mogelijk dan ook nog paar naampjes of wellicht komen die ook pas laat in april, echt puur wat ‘opvulling’.

Ik denk inderdaad dat hoe langer het duurt voor de laatste namen komen, hoe kleiner die zullen zijn. Ik verwacht sowieso niet zoveel meer, ben vooral benieuwd naar het blokkenschema op dit moment.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken