Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.382
5.079
Helloween naar Alcatrazz, lijkt dus ook af te vallen.

(Helloween, Dimmu Borgir, Epica, Amorphic, Alestorm, Kamelot, Pro-Pain, The Atomic Bitchwax, Inglorious, Brides Of Lucifer, Diablo Blvd, Bizkit Park en Pestilence is de volledige lichting daar)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.433
650
Toevallig keek ik net tussen mijn herinneringen op Facebook, en zag dat voor de 2015 editie vandaag de timetables al online stonden. Je weet maar nooit
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.402
6.060
Helloween naar Alcatrazz, lijkt dus ook af te vallen.

(Helloween, Dimmu Borgir, Epica, Amorphic, Alestorm, Kamelot, Pro-Pain, The Atomic Bitchwax, Inglorious, Brides Of Lucifer, Diablo Blvd, Bizkit Park en Pestilence is de volledige lichting daar)

Ah, vandaar dat Dimmu Borgir ook niet op GMM staat. Alestorm en Epica ook jammer. Al met al best goeie namen daar op Alcatrazz, en wat is dat Bizkit Park? Een Limp Bizkit/Linkin Park coverband? :p
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Indiaantje89 wrote:
Helloween naar Alcatrazz, lijkt dus ook af te vallen.

(Helloween, Dimmu Borgir, Epica, Amorphic, Alestorm, Kamelot, Pro-Pain, The Atomic Bitchwax, Inglorious, Brides Of Lucifer, Diablo Blvd, Bizkit Park en Pestilence is de volledige lichting daar)

Ah, vandaar dat Dimmu Borgir ook niet op GMM staat. Alestorm en Epica ook jammer. Al met al best goeie namen daar op Alcatrazz, en wat is dat Bizkit Park? Een Limp Bizkit/Linkin Park coverband?
1f61b.svg

Old-school nu-metal tribute. Dus niet alleen Limp Bizkit en Linkin Park maar ook Dog Eat Dog, P.O.D., Papa Roach, Drowning Pool,...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.433
650
Bizkit Park lijkt me wel een leuk bandje voor snachts waar je al die tribute bands hebt staan. Ben benieuwd!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.402
6.060
Bizkit Park lijkt me wel een leuk bandje voor snachts waar je al die tribute bands hebt staan. Ben benieuwd!

Eens! Over die tribute bands, wanneer worden die eigenlijk bekend gemaakt? Kan mij voorgaande jaren herinneren die namen pas op het festival zelf te leren. Toch veel lol gehad bij oa Rammstein en SOAD coverbands.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ah Pestilence had ik wel op GMM verwacht. Ik hoop toch wel op wat overlap, die doen het daar qua undercard toch ook wel heel leuk
 

sectial

Playlistbediener
26 jan 2017
22
1
<p dir="ltr" lang="en">At Press time I will not be touring w @hollywoodvamps this summer and focusing on new @kingsofchaosusa music and other new exciting ventures

— matt sorum (@mattsorum) February 13, 2018

<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Dit is toch ook wel bijzonder. Zeker aangezien bv. Hellfest hem echt bij naam heeft genoemd in de aankondiging van de Vampires. Vind het persoonlijk ook jammer dat hij niet zal drummen. Ook niet duidelijk wie er nu wél drumt daar (of bassist is trouwens).

Inderdaad jammer, maar genoeg andere (ex) gnr members op graspop toch!
Volgens mij ken ik je user naam vanop mygnrforum (mijn nick is er Evil Ash)...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:

<p dir=”ltr” lang=”en”>At Press time I will not be touring w @hollywoodvamps this summer and focusing on new @kingsofchaosusa music and other new exciting ventures

— matt sorum (@mattsorum) February 13, 2018


<script async=”” src=”https://platform.twitter.com/widgets.js” charset=”utf-8″></script>

Dit is toch ook wel bijzonder. Zeker aangezien bv. Hellfest hem echt bij naam heeft genoemd in de aankondiging van de Vampires. Vind het persoonlijk ook jammer dat hij niet zal drummen. Ook niet duidelijk wie er nu wél drumt daar (of bassist is trouwens).

Inderdaad jammer, maar genoeg andere (ex) gnr members op graspop toch!
Volgens mij ken ik je user naam vanop mygnrforum (mijn nick is er Evil Ash)…

Dat zal heel goed kunnen :p

En ja, geen ramp, maar had 'm toch graag gezien bij de Vampires. Plus, je moet maar afwachten waar ze nu mee komen :p
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.675
5.165
Iemand overigens nog interesse in een meet & greet met Ozzy?:

"Buy your Ozzy Osbourne Meet & Greet Package or your Dressing Room Package here!

Meet & Greet Package includes: - Personal photo opportunity with Ozzy Osbourne - Collectible Ozzy Osbourne 2018 VIP gift item - Official Ozzy Osbourne Meet & Greet laminate - Commemorative Ozzy Osbourne 2018 concert ticket - On-site VIP Host
Dressing Room Package includes: - Personal photo opportunity with Ozzy Osbourne - Go behind the scenes and ASK ANYTHING at the very intimate VIP Q&A session with Ozzy Osbourne... in his dressing room! - Collectible Ozzy Osbourne 2018 VIP gift item - Official Ozzy Osbourne Meet & Greet laminate and backstage dressing room wristband - Commemorative Ozzy Osbourne 2018 concert ticket - On-site VIP Host

ATTENTION: These packages are upgrades only and do not include a festival ticket, which must be purchased separately."

Voor de geïnteresseerden:
Meet & Greet Package: € 625
Dressing Room Package: € 1715
:-o :oops: :roll:
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ach, dan zie je Ozzy tenminste nog, je kan in Nijmegen ook een Welcome To The Jungle Ultimate pakket nemen voor Guns N' Roses. Kost je 1035,- euro en dan heb je nog geen bandlid gezien;

Het Welcome To The Jungle Ultimate Pakket is inclusief:

- Staanplaats in de Golden Circle voor het concert van GN’R
- Exclusieve toegang tot de intieme backstage tour: ga achter de schermen en vraag geselecteerde leden van de GN’R crew wat het inhoud om een uitgebreide productie als deze neer te zetten
- Early Entry: als eerste in de Golden Circle vóór reguliere Golden Circle kaartkopers
- De gehele avond de mogelijkheid om heen en weer te lopen tussen de Golden Circle en het VIP-deck
- Exclusieve toegang tot het verhoogde VIP-deck op het veld met onbelemmerd zicht op het podium
- Op het VIP-deck kunt u gebruik maken van de open bar (bier, wijn, fris)
- Ga het podium op voor de show voor een groepsfoto moment*
- Limited edition GN’R cadeau pakket
- Souvenir GN’R tour laminate
- VIP-ticket als aandenken aan de show
- Check-in door onze event medewerkers

* De bandleden zijn niet aanwezig bij het groepsfoto moment op het podium
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.675
5.165
Ach, dan zie je Ozzy tenminste nog, je kan in Nijmegen ook een Welcome To The Jungle Ultimate pakket nemen voor Guns N’ Roses. Kost je 1035,- euro en dan heb je nog geen bandlid gezien;

Het Welcome To The Jungle Ultimate Pakket is inclusief:

– Staanplaats in de Golden Circle voor het concert van GN’R
– Exclusieve toegang tot de intieme backstage tour: ga achter de schermen en vraag geselecteerde leden van de GN’R crew wat het inhoud om een uitgebreide productie als deze neer te zetten
– Early Entry: als eerste in de Golden Circle vóór reguliere Golden Circle kaartkopers
– De gehele avond de mogelijkheid om heen en weer te lopen tussen de Golden Circle en het VIP-deck
– Exclusieve toegang tot het verhoogde VIP-deck op het veld met onbelemmerd zicht op het podium
– Op het VIP-deck kunt u gebruik maken van de open bar (bier, wijn, fris)
– Ga het podium op voor de show voor een groepsfoto moment*
– Limited edition GN’R cadeau pakket
– Souvenir GN’R tour laminate
– VIP-ticket als aandenken aan de show
– Check-in door onze event medewerkers

* De bandleden zijn niet aanwezig bij het groepsfoto moment op het podium
Poeh, dat is ook niet mis inderdaad.
Zo te zien zit eten en drank er wel bij inbegrepen, i.t.t. Graspop, maar die 400 euro verschil met de meet & greet zul je er ook wel niet snel uitzuipen...
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.675
5.165
Loveless wrote:

<p dir=”ltr” lang=”en”>At Press time I will not be touring w @hollywoodvamps this summer and focusing on new @kingsofchaosusa music and other new exciting ventures

— matt sorum (@mattsorum) February 13, 2018


<script async=”” src=”https://platform.twitter.com/widgets.js” charset=”utf-8″></script>

Dit is toch ook wel bijzonder. Zeker aangezien bv. Hellfest hem echt bij naam heeft genoemd in de aankondiging van de Vampires. Vind het persoonlijk ook jammer dat hij niet zal drummen. Ook niet duidelijk wie er nu wél drumt daar (of bassist is trouwens).

Inderdaad jammer, maar genoeg andere (ex) gnr members op graspop toch!
Volgens mij ken ik je user naam vanop mygnrforum (mijn nick is er Evil Ash)…
Zijn er nog meer buiten GnR zelf en Bumblefoot?
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="963238651147599872"></twitterwidget>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Dit is toch ook wel bijzonder. Zeker aangezien bv. Hellfest hem echt bij naam heeft genoemd in de aankondiging van de Vampires. Vind het persoonlijk ook jammer dat hij niet zal drummen. Ook niet duidelijk wie er nu wél drumt daar (of bassist is trouwens).

Robert DeLeo lijkt wel beschikbaar te zijn voor bass. En misschien Glen Sobel op drums, maar het zou ook zomaar iemand anders kunnen worden.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
<twitterwidget class=”twitter-tweet twitter-tweet-rendered” id=”twitter-widget-0″ style=”position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;” data-tweet-id=”963238651147599872″></twitterwidget>
<script async=”” src=”https://platform.twitter.com/widgets.js” charset=”utf-8″></script>

Dit is toch ook wel bijzonder. Zeker aangezien bv. Hellfest hem echt bij naam heeft genoemd in de aankondiging van de Vampires. Vind het persoonlijk ook jammer dat hij niet zal drummen. Ook niet duidelijk wie er nu wél drumt daar (of bassist is trouwens).

Robert DeLeo lijkt wel beschikbaar te zijn voor bass. En misschien Glen Sobel op drums, maar het zou ook zomaar iemand anders kunnen worden.

Stone Temple Pilots zijn ook weer op tournee met de nieuwe zanger natuurlijk. Geen idee of (en hoe) dat overlapt met Hollywood Vampires.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.382
5.079
Heb nu al te veel dingen die ik wil zien. Dus ga wat lastige keuzes krijgen wanneer het blokkenschema bekend is:
Donderdag: Black Stone Cherry, Ghost, Guns N' Roses, Iced Earth, Jonathan Davis, Madball
Vrijdag: Anti-Flag, Avenged Sevenfold, Ayreon, Culture Absue, Dool, Iron Maiden, Killswitch Engage, L7, Less Then Jake, Neurosis, Powerwolf, Shinedown, Stick To Your Guns, The Darkness, Tremonti, Vader, Watain, Wolves In The Throne Room.
Zaterdag: Accept, Arch Enemy, At The Gates, Batushka, Bölzer, Boston Manor, Kreator, Marilyn Manson, P.O.D., Planet Of Zeus, Rise Against, Seether, Sons Of Apollo, Underoath, Volbeat
Zondag: A Perfect Circle, Body Count feat. Ice-T, Bullet For My Valentine, Dead Cross, Eisbrecher, Hollywood Vampires, Judas Priest, Meshuggah, Ozzy Osbourne, Powerflo, Skindred, The Bloody Beetroots (Live), Thy Art Is Murder, Týr.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Teake Rooks wrote:

Loveless wrote:
<twitterwidget class=”twitter-tweet twitter-tweet-rendered” id=”twitter-widget-0″ style=”position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;” data-tweet-id=”963238651147599872″></twitterwidget>
<script async=”” src=”https://platform.twitter.com/widgets.js” charset=”utf-8″></script>

Dit is toch ook wel bijzonder. Zeker aangezien bv. Hellfest hem echt bij naam heeft genoemd in de aankondiging van de Vampires. Vind het persoonlijk ook jammer dat hij niet zal drummen. Ook niet duidelijk wie er nu wél drumt daar (of bassist is trouwens).


Robert DeLeo lijkt wel beschikbaar te zijn voor bass. En misschien Glen Sobel op drums, maar het zou ook zomaar iemand anders kunnen worden.

Stone Temple Pilots zijn ook weer op tournee met de nieuwe zanger natuurlijk. Geen idee of (en hoe) dat overlapt met Hollywood Vampires.
Ja dat is waar, ze hebben nu nog niks staan na mei maar als dat nog komt valt DeLeo ook af.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Heb nu al te veel dingen die ik wil zien. Dus ga wat lastige keuzes krijgen wanneer het blokkenschema bekend is:
<strong class="d4pbbc-bold">Donderdag: Black Stone Cherry, Ghost, Guns N’ Roses, Iced Earth, Jonathan Davis, Madball
<strong class="d4pbbc-bold">Vrijdag: Anti-Flag, Avenged Sevenfold, Ayreon, Culture Absue, Dool, Iron Maiden, Killswitch Engage, L7, Less Then Jake, Neurosis, Powerwolf, Shinedown, Stick To Your Guns, The Darkness, Tremonti, Vader, Watain, Wolves In The Throne Room.
<strong class="d4pbbc-bold">Zaterdag: Accept, Arch Enemy, At The Gates, Batushka, Bölzer, Boston Manor, Kreator, Marilyn Manson, P.O.D., Planet Of Zeus, Rise Against, Seether, Sons Of Apollo, Underoath, Volbeat
<strong class="d4pbbc-bold">Zondag: A Perfect Circle, Body Count feat. Ice-T, Bullet For My Valentine, Dead Cross, Eisbrecher, Hollywood Vampires, Judas Priest, Meshuggah, Ozzy Osbourne, Powerflo, Skindred, The Bloody Beetroots (Live), Thy Art Is Murder, Týr.

Ik vrees vooral heel erg voor de mogelijke Ayreon / Maiden overlap. En A7X is toch ook wel een must see, dus dat gaat hoe dan ook huilen worden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken