Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
XL ticket is binnen, vierde jaar op rij. Blauwe plekken zal ik geen tekort aan hebben na zo'n weekend :wink:
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.510
793
NOFX please ? hoef ik ook niet Jera.
Let maar op morgen. Komen een aantal mooie namen bij voor Jera. Misschien wel genoeg om je naar zowel Graspop als Jera te laten gaan :wink:
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.510
793
Over Bloody Beetroots gesproken. Deze staan ook op Paaspop, en aangezien ze Live erachter hebben staan verwacht ik dat ze het dance gehalte verlaagd hebben. Gewoon een complete band enzo. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken. Na Paaspop laat ik, en mogelijk anderen hier, wel weten hoe ze zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.892
6.135
Indiaantje89 wrote:
NOFX please
1f642.svg
hoef ik ook niet Jera.

Let maar op morgen. Komen een aantal mooie namen bij voor Jera. Misschien wel genoeg om je naar zowel Graspop als Jera te laten gaan
1f609.svg
Ik wil eigenlijk niet naar Jera... ik heb in Juni al zoveel op het programma staan.

En wat beterft Bloody Beetroots, die stonden vorig jaar ook "Live" op Lowlands. Dat is idd wel met band, maar blijft nog electronisch als de pest, maar toch wel met metal en rock invloeden/punk. Dak ging er wel af toen in ieder geval. Maar ik weet niet of ze in Dessel blij zijn om een Refused - New Noise remix te horen van de heren Beetroots ;).
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Beetje bij elkaar geraapt zooitje, dat Download Paris :D Maar goed, staat wel genoeg leuks.

Ik hoop nog op Stone Sour en Halestorm, en in mindere mate Opeth, Delain, VUUR, Ghost en als outsiders BMTH, Trivium, Skillet. Shit als The Hives en Turbonegro mag van mij dan weer wegblijven. Van die bandjes die puur op 1 gimmick drijven.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Ik hoop enorm op Trivium! Ze hebben een geweldige nieuwe plaat en daar wil ik graag wat live van horen.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Dimmu Borgir en Converge zie ik er graag nog bij.
Jonathan Davis: is dit een soloproject van de zanger van Korn?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Deftones en Alice in Chains zijn toch ook zeer welkom. Verder in de breedte weer lekker hoor, al vind ik de headliners / bovenkant maar zo-zo.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Steven Wilson :eek: Ik begrijp wel niet wat hij op een festival als Hellfest doet. Porcupine Tree kan ik begrijpen, maar SW solo niet. Zie hem in maart in de AB, maar zou leuk zijn hem nog op een festival in België ook mee te kunnen pikken. Maar dat zal dan wellicht Graspop niet zijn :p

Nightwish zou toch wel echt nog naar Graspop moeten kunnen komen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.781
12.460
Erg mooie lijst hoor. Voor gmm graag nog Steven Wilson, Alice in Chaims, Stone Sour, Joan jett en Shinedowm door! Solstafir en Baroness mogen graag weer op herhaling komen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.510
793
Ik wil Tremonti wel weer op Graspop zien.
En het verbaast me eigenlijk om The Raven Age op dit affiche te zien. Heerlijke band. Maar de zanger is er onlangs uitgestapt en ze hebben nog geen nieuwe zanger. Dus ben benieuwd of ze dit op tijd in orde zullen hebben.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.467
6.712
Ik wil Tremonti wel weer op Graspop zien.
En het verbaast me eigenlijk om The Raven Age op dit affiche te zien. Heerlijke band. Maar de zanger is er onlangs uitgestapt en ze hebben nog geen nieuwe zanger. Dus ben benieuwd of ze dit op tijd in orde zullen hebben.
Raven Age vond ik in 2016 als voorprogramma Maiden behoorlijk tegenvallen
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Zeer net affiche. Niet 3 gigantische headliners maar wel goede acts die een mooie show kunnen geven. En heel gaaf om Steven Wilson te zien staan! Misschien eerder iets voor Werchter maar niettemin een mooie boeking. En stuur Dimmu Borgir ook maar door naar Graspop!
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
Zelfs hiphop op de affiche, zeer gevarieerd rijtje namen inderdaad. Mogen er wel een aantal van naar GMM komen als je het mij vraagt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken