Graspop forum shirts

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Ik heb dit dus vorig jaar helemaal gemist en hoop op een herkansing om toch nog aan dit hele toffe shirt te kunnen komen
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.352
2.836
Als deze actie al terugkomt dan zal het sowieso niet met dezelfde slogan op de voorzijde zijn denk ik?
Maar misschien dat @RubenJS er een zegje over weet te doen🤗 Uiteindelijk was hij met @nikita de initiatiefnemers/uitvoerende partijen
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en mcrockz

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.628
3.227
Met een sidenote; ik denk dat mijn zus mogelijk wel opnieuw wil drukken, maar ik heb best veel tijd gestoken in alle ontwerpen te maken en dat gaat me komend jaar niet lukken. Dus als designs correct (vectorieel) aangeleverd kunnen worden, is dat iets dat we tegen dan nog kunnen bekijken en prijzen vergelijken. Ik denk dat ik zowel voor mezelf als voor Ruben mag spreken dat we uiteraard ook ter beschikking staan bij vragen.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Met een sidenote; ik denk dat mijn zus mogelijk wel opnieuw wil drukken, maar ik heb best veel tijd gestoken in alle ontwerpen te maken en dat gaat me komend jaar niet lukken. Dus als designs correct (vectorieel) aangeleverd kunnen worden, is dat iets dat we tegen dan nog kunnen bekijken en prijzen vergelijken. Ik denk dat ik zowel voor mezelf als voor Ruben mag spreken dat we uiteraard ook ter beschikking staan bij vragen.
Ik kan wel wat overweg met Photoshop. Wellicht 't eventuele design exporteren naar een .pdf-bestand is dan goed (genoeg)?
(mocht er interesse zijn in een nieuwe lading)
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.628
3.227
Ik kan wel wat overweg met Photoshop. Wellicht 't eventuele design exporteren naar een .pdf-bestand is dan goed (genoeg)?
(mocht er interesse zijn in een nieuwe lading)
Nee! hahaha, sorry, photoshop werkt in pixels en niet vectorieel, dan leest de cutter dat niet voor tekst. Kan enkel in photoshop als er voor een afbeelding gegaan zou worden maar dan gebeurt het drukken via een heel andere techniek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken