Graspop 2017

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Ik vind persoonlijk evanescence heel erg vet, had ze idd niet als headliner verwacht, maar ben er erg blij mee. De rest van die affiche ziet er ook erg goed uit. Wordt een top editie!
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
568
167
Evenascence is headliner. Staat op de site van graspop. Dus daar komt helaas niks groters bovenop. Tenzij bedoeld wordt dat ze headliner zijn van stage 2 natuurlijk.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Ik denk dat Graspop gewoon eens zijn best heeft gedaan om 3 originele headliners te hebben, namelijk 3 groepen die er nog nooit stonden. Aardig gelukt toch. En de headlkiners van GMM tjah. Altijd voor-en tegenstadners.
Zoals op elk festival
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Ik denk dat Graspop gewoon eens zijn best heeft gedaan om 3 originele headliners te hebben, namelijk 3 groepen die er nog nooit stonden. Aardig gelukt toch. En de headlkiners van GMM tjah. Altijd voor-en tegenstadners.
Zoals op elk festival

Dit!
Kijk voor de grap eens op de Facebook pagina van Ugly Kid Joe, en dan met name de reacties van de Amerikanen op de uitgelekte poster, die overigens dus ook gedeeld is door UKJ
Denk dat het tijd word dat we gaan beseffen dat de Metal wereld vrij veel stromingen bevat, en dat GMM hier duidelijk zijn best doet om elke stroming te pakken.
Al mis ik nog wel wat trash persoonlijk, en mag Belgisch trots Dyscordia er ook nog wel bij
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik ben zelf nog nooit naar GMM geweest, maar overweeg al enkele jaren om een dag te gaan. Mocht dit jaar bv. Opeth, Monster Magnet en Anathema spelen op de dag van Rammstein, zou ik zonder twijfel een dagticket kopen. Maar goed, de kans dat al dit samen speelt, is dan ook wel weer niet zo heel groot :D
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Ik ben zelf nog nooit naar GMM geweest, maar overweeg al enkele jaren om een dag te gaan. Mocht dit jaar bv. Opeth, Monster Magnet en Anathema spelen op de dag van Rammstein, zou ik zonder twijfel een dagticket kopen. Maar goed, de kans dat al dit samen speelt, is dan ook wel weer niet zo heel groot
1f600.svg

Dat is het mooie juist, dat weet je niet.
Maar goed, volgens mij kun je heel lang wachten kopen, gezien de reacties op Facebook.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Rock Torhout wrote:
Ik ben zelf nog nooit naar GMM geweest, maar overweeg al enkele jaren om een dag te gaan. Mocht dit jaar bv. Opeth, Monster Magnet en Anathema spelen op de dag van Rammstein, zou ik zonder twijfel een dagticket kopen. Maar goed, de kans dat al dit samen speelt, is dan ook wel weer niet zo heel groot
1f600.svg



Dat is het mooie juist, dat weet je niet.
Maar goed, volgens mij kun je heel lang wachten kopen, gezien de reacties op Facebook.
De Rammstein dag zou wel eens kunnen uitverkopen, combitickets heb ik nog nooit weten uitverkopen.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
de oorspronkelijke Rhapsody met Fabio Leone op zang en Luca Turilli op gitaar komt nog één keer samen voor een legendarische reünietour. Hierbij wordt power metal klassieker 'Symphony Of Enchanted Lands' integraal gebracht.

OKE IK KOOP EEN KAARTJE VOOR HET HELE WEEKEND YESSSSSSS
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.505
Mooie line-up geworden zeg! Rammstein trekt mij sowieso maar met Opeth, Anathema, Alter Bridge, Airbourne, Primus, Solstafir, Devin Townsend en zelfs Evenacance is er echt veel moois.

Misschien moet ik toch ens kritisch naar mijn spaarvarken gaan kijken..
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
De vrijdag is toch nog maar wat magertjes t.o.v. de andere dagen als we de healiners wegdenken.
Daar komt hopelijk toch nog wat sterks bij.

Al besef ik dat dat wellicht een tactische zet omdat Rammstein op zich zeer veel volk trekt.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
Rock Torhout wrote:
Ik ben zelf nog nooit naar GMM geweest, maar overweeg al enkele jaren om een dag te gaan. Mocht dit jaar bv. Opeth, Monster Magnet en Anathema spelen op de dag van Rammstein, zou ik zonder twijfel een dagticket kopen. Maar goed, de kans dat al dit samen speelt, is dan ook wel weer niet zo heel groot
1f600.svg



Dat is het mooie juist, dat weet je niet.
Maar goed, volgens mij kun je heel lang wachten kopen, gezien de reacties op Facebook.

Dit wist je vroeger niet inderdaad, maar nu staan op de officiële website de groepen al mooi ingedeeld per dag bij 'days and stages'. Ook desbetreffende podia zijn al bekend.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.505
Salaris is weer binnen en de keuze gemaakt om volgend jaar lekker drie dagen naar Graspop te gaan, mijn eerste keer. Ben erg benieuwd. Misschien voor sommigen een tegenvallende line-up maar ik wird erg blij van Rammstein, Solstafir, Opeth, Alter Bridge, Anathema, Primus, Airbourne, Devin Townsend, Epica en vele andere. Heb er zin in!
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Ik ga ook het hele weekend! Er staat een groot aantal bands dat ik nog niet eerder heb gezien, onder andere Rammstein, Rhapsody, Alestorm, Hatebreed, Amorphis, Emperor, en Devin Townsend.

Dus voor mij sowieso waard om voor het derde jaar op rij naar Belgie af te reizen!
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ook hier zijn de tickets binnen! Helaas alleen voor de vrijdag... De week erop tentamenweek dus is niet anders.
Verwacht dat er nog wel het een en ander wordt toegevoegd. Vorig jaar stonden er op vrijdag op Mainstage 1 zes acts. Voorlopig zijn dat er nog maar drie, komt dus nog wel wat bij. :)
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Sabaton heeft blijkbaar gisteren bij hun concert in België gezegd dat ze komend jaar op graspop staan.
Zal denk ik snel door graspop zelf bevestigd worden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken