GMM 2024 (no clutter)

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Alle feedback is welkom!
Aangezien je erachter vraagt wil ik hierover wel even mijn idee geven.
De huidige opstelling zorgt voor mijn gevoel inderdaad alleen voor een opsplitsing van het café in 2 kamers, waar in de ene kamer wat meer volk zit en dus de topics nog breder en gevarieerder gaan en er dus ook meer meningen zijn, maar in se zit er nu weinig verschil tussen de 2. Of je in die drukke kamer dan 10 pagina's overslaat omdat het te veel is of hier enkel met beperkte meningen praat, komt op hetzelfde neer, je ziet in beide gevallen de anderen hun meningen niet.

Wat mij logischer zou lijken, maar ook dat is weer heel persoonlijk natuurlijk, is dat alle subjectieve meningen/gevoelens/lijstjes/etc. in het grote topic blijven. Een 2e topic lijkt me dan vooral handig als daar puur nuttige informatie in komt, zoals aankondigingen van graspop (line up, prijzen, andere info) gecombineerd met alles wat daarrond hangt als een soort ervarings-infobalie. Er kwamen in het grote topic recent vragen voorbij zoals 'kan er een ijskast staan in een festihut', 'wat krijg je extra met VIP tickets en heeft er al iemand dat gedaan, is dat het geld waard', 'hoe snel moet je zijn als je een huisje wil op metal park', 'ik vind band X en Y leuk, wat zijn andere aanraders op dag Z'. Dat lijken me net nuttige zaken voor mensen die niet het hele graspop topic willen doorploeteren, maar wel specifieke vragen zouden hebben. Uiteraard zit er in die antwoorden soms ook een beetje subjectiviteit, but you get my point. Nu verdwijnt dat soort nuttige info gewoon te snel in de massa van andere berichten.

Of het realistisch is om dat soort vragen en antwoorden in een apart topic te krijgen, laat ik ook nog in het midden.
 
Laatst bewerkt:

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.528
3.038
Maar volgens mij zie je dan exact het grootste topic voor ogen alleen dan zonder de onzin van vandaag is de dag en om 16.05 uur dat het weer een saaie dag was zonder nieuws.

Als je alles wat dat niet is weghaalt uit dat topic en hier plaatst zijn we er denk ik grotendeels. Maar dan is dat andere topic natuurlijk volstrekt overbodig geworden.

Ik denk dat het belangrijkste verzoek aan gebruikers is om die echt grote onzin weg te laten. Dat wordt nu ook een stuk makkelijker nu eigenlijk niemand meer verwacht dat er binnenkort nog iets volgt.

De discussies nu gaan over de aangekondigde namen en welke daarvan de GMM-liefhebbers wel en niet willen bezoeken. Dat is zeer relevant zoals jij een topic voor ogen hebt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.591
11.210
Ik heb nu eens tijd om ervoor te gaan zitten... In 't kort: ik was hier al een beetje bang voor na de headliners.

Nile is wel echt heel brute toevoeging! Maar voor de rest valt het wel wat tegen. Paar leuke toevoegingen waar ik wel zou kijken, zoals Corey Taylor, Bruce Dickinson, Karnivool en All Them Witches, maar ik mis wel weer wat voor m'n gevoel. Oh, en hé, Deep Purple. Verrassend ;)
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
344
617
om het serieuze vragen deel van deze topic weer te openen 😉

Morgen begint de verkoop,

Nu ga ik voor het eerst met vrienden voor de full experience ipv losse dagen en wil graag weten als het gaat om de 4p festi cabins

Hoe werkt die verkoop en hoe snel gaat het.

Moet ik om 9 uur al klaar zitten of eerder ?

Hoor graag van jullie ( ben ook wel benieuwd of het wat is die hutjes
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
om het serieuze vragen deel van deze topic weer te openen 😉

Morgen begint de verkoop,

Nu ga ik voor het eerst met vrienden voor de full experience ipv losse dagen en wil graag weten als het gaat om de 4p festi cabins

Hoe werkt die verkoop en hoe snel gaat het.

Moet ik om 9 uur al klaar zitten of eerder ?

Hoor graag van jullie ( ben ook wel benieuwd of het wat is die hutjes
Het loopt via Ticketmaster, dus je krijgt een random cijfer in de wachtrij. Dan is het first-come-first-served.
En die dingen gaan (zeer) snel.

Ga dus niet eerst voor je tickets maar 100% eerst voor je slaapplek. Want verder in het keuzemenu van je slaapplek kun je (als ik het goed voorheb) ook nog je combitickets erbij toevoegen.

Best is op aparte IP-adressen (dus met wat vrienden) proberen om je kans te vergroten.

Meerdere tabbladen is geen optie, die neemt telkens dezelfde plek in de wachtrij.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
344
617
zie je op welke plek je in de wachtrij komt ?

Dus dat je de andere laptops kan uitzetten als je de laagtste ziet

En kan je dan wel via 1 account inloggen ?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.538
om het serieuze vragen deel van deze topic weer te openen 😉

Morgen begint de verkoop,

Nu ga ik voor het eerst met vrienden voor de full experience ipv losse dagen en wil graag weten als het gaat om de 4p festi cabins

Hoe werkt die verkoop en hoe snel gaat het.

Moet ik om 9 uur al klaar zitten of eerder ?

Hoor graag van jullie ( ben ook wel benieuwd of het wat is die hutjes
Accommodaties gaan snel. Ik heb zelf alleen ervaring met Metal Park maar die moet je direct kopen. Ik vermoed zomaar dat de festihutten ook echt snel zullen gaan. Met het wachtrij systeem heeft vroeg klaar zitten alleen geen zin. Hoe dan ook moet je ze wel direct morgen bestellen en niet nog even wachten.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
zie je op welke plek je in de wachtrij komt ?

Dus dat je de andere laptops kan uitzetten als je de laagtste ziet

En kan je dan wel via 1 account inloggen ?
Je ziet inderdaad op welke plek je staat. Maar ik zou wachten met het uitdoen van andere apparaten, je weet nooit dat er iets foutloopt en dan heb je nog een "back up".

Let wel, het gaat om verschillende IP-adressen. Als je dus met vrienden in eenzelfde huis gaat zitten, op dezelfde wifi, dan gebruik je hetzelfde IP-adres... Eventueel via je smartphone kan je ook proberen met 4 of 5G.

Volgens mij maakt het niet echt uit of je op hetzelfde account zit. Al kan ik dat niet 100% bevestigen.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
ik zou veiligheidshalve ieder op z'n eigen account inloggen. Succes alvast!
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
545
640
406035718_10231142621379075_8867111731198934203_n.jpg


laat maar doorkomen
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.653
5.124
Eerste aankondiging voor alestorm denk ik. Kleine maand na graspop.Bekijk bijlage 7286
Alestorm was ook al aangekondigd voor Tuska Open Air in Finland, week na GMM.

Masters Of Rock heeft toch ieder jaar weer een mooi affiche, zeker voor liefhebbers van symphonic en power metal als ik.
Ik hoop (misschien tegen beter weten in) toch dat Avantasia nog naar GMM komt (afsluiter Marquee zou prachtig zijn).
Verder een hoop kleinere namen die ik heel graag zou zien komen: Stratovarius, Moonspell, Sirenia, Melechesh, Dalriada, Eleine.

Uiteraard ook Unleash The Archers, die tevens al 2 weken na GMM op Rockharz in Duitsland staan, wat dus in ieder geval een heel stuk dichterbij het weekend van GMM is dan Bloodstock in augustus.
Ik vrees echter dat GMM te kort na hun tour door Australië en Nieuw-Zeeland (laatste datum 15 juni) komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.528
3.038
Nieuwe namen volgens deze poster:
  • Breaking Benjamin
  • Max & Igor Cavalera
  • Tremonti
  • Crosses
  • Amaranthe
  • The Pretty Reckless
  • Fit For An Autopsy
  • Casey
  • Alien Weaponry
  • Turnstile
  • Bullet For My Valentine
  • Stone Temple Pilots
  • Suicide Silence
  • We Came As Romans
  • Static Dress
  • Limp Bizkit
  • A Day To Remember
  • Mr. Bungle
  • Mudvayne
  • Wolfmother
  • Empire State Bastard
  • Frog Leap
  • The Dead Daisies
  • Pest Control
  • Rival Sons
  • Nightranger
  • Theory Of A Deadman
  • Atreyu
  • John Coffey
  • Animals As Leaders
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken