Aangezien je erachter vraagt wil ik hierover wel even mijn idee geven.Alle feedback is welkom!
De huidige opstelling zorgt voor mijn gevoel inderdaad alleen voor een opsplitsing van het café in 2 kamers, waar in de ene kamer wat meer volk zit en dus de topics nog breder en gevarieerder gaan en er dus ook meer meningen zijn, maar in se zit er nu weinig verschil tussen de 2. Of je in die drukke kamer dan 10 pagina's overslaat omdat het te veel is of hier enkel met beperkte meningen praat, komt op hetzelfde neer, je ziet in beide gevallen de anderen hun meningen niet.
Wat mij logischer zou lijken, maar ook dat is weer heel persoonlijk natuurlijk, is dat alle subjectieve meningen/gevoelens/lijstjes/etc. in het grote topic blijven. Een 2e topic lijkt me dan vooral handig als daar puur nuttige informatie in komt, zoals aankondigingen van graspop (line up, prijzen, andere info) gecombineerd met alles wat daarrond hangt als een soort ervarings-infobalie. Er kwamen in het grote topic recent vragen voorbij zoals 'kan er een ijskast staan in een festihut', 'wat krijg je extra met VIP tickets en heeft er al iemand dat gedaan, is dat het geld waard', 'hoe snel moet je zijn als je een huisje wil op metal park', 'ik vind band X en Y leuk, wat zijn andere aanraders op dag Z'. Dat lijken me net nuttige zaken voor mensen die niet het hele graspop topic willen doorploeteren, maar wel specifieke vragen zouden hebben. Uiteraard zit er in die antwoorden soms ook een beetje subjectiviteit, but you get my point. Nu verdwijnt dat soort nuttige info gewoon te snel in de massa van andere berichten.
Of het realistisch is om dat soort vragen en antwoorden in een apart topic te krijgen, laat ik ook nog in het midden.
Laatst bewerkt: