UK Glastonbury 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Er is zelfs een apart topic voor GnR opgestart mbt Glastonbury..... Ook de administratie van het GnR forum hebben er lucht van gekregen.:
Greetings eFestivals!

I come in peace from the MY GNR FORUM as a rumour has reached our admin team from this place that Guns N’ Roses will be headlining Glastonbury next year.

This has come as a surprise to us as we were not aware of any concrete touring plans so wanted to get your thoughts on this. The latest we knew was that there are tentative plans for another run of Summer shows next year but it wasn’t a definite, and the band are known for taking big money fees.

I know a lot of us would be well up for heading over to Glastonbury if they were to play. I imagine they would program a full day of hard rockin’ for anyone coming over for GnR? 😁🤘

Also how does it work getting tickets for Glastonbury? I know it sells out quicktime but can you buy day tickets and is there more than one opportunity to get them?
nog geen berichten bij het gnrforum fyi
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Als er iets van waar is zal hij ook nog wel op andere festivals opduiken lijkt me...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Lijkt me ook een run opgebouwd rond Glastonbury te worden dan. Max 3 weken. Gaat niet nog eens afkomen eind augustus. Kost al moeite genoeg om die tot in Europa te laten komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
335 pond. In de resale dit jaar kostte het 285. Prijsverhoging van 50 pond.

Prijzig, maar imo het geld voor het festival alsnog meer dan waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Klote, er doorheen, alles ingevuld, alles weg... hopelijk zondag beter
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Thanks! :D

Voor jou hetzelfde (en iedereen tot zes mensen): Als je hulp nodig hebt en een extra paar ogen wil dan stuur je maar een PM. Ik ben zondagochtend toch thuis en vrij.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Ik zal het onthouden, inclusief mijzelf proberen we het met een groepje van 6, maar niet iedereen is in de gelegenheid om zondag te proberen... ik laat het weten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik kan bij deze bevestigen dat @Timmetje een absolute legende is. Ik ben erbij!
Nogmaals bedankt ook @Oasiss en een klein legertje extra mensen voor de hulp.
En proficiat ook aan @Baas! Dat is meteen een mooie Festileaks delegatie :D
Hoe is het jullie gelukt? Hier voor de derde keer op rij er gewoon niet doorgeraakt… Nochtans een half uur op voorhand klaargezeten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken