Gaming

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ja likkebaardend mooi. Wat kijk ik uit naar die game! Die ga ik dus wel gelijk halen en komt uit in mijn vakantieweek na Graspop. Dat wordt genieten.
Begin juni is er ook een demo van 2 a 3 u, waarin je progressie wordt meegenomen naar de full game. Volgens mij kun je dan het begin al spelen.

Ik heb me voorgenomen gewoon tot release te wachten maar of dat gaat lukken hahaha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Arceus heb ik een half uurtje gespeeld en sindsdien nooit meer gespeeld. Daar kon ik echt niet meer door de lelijke graphics heen kijken hoor.

Sword & Shield was misschien niet de beste game, maar die heb ik wel gewoon uitgespeeld met full pokédex. En dat is juist het uhhh vervelende maar gelijkertijd ook sterke kant van Pokémon. Het concept blijft gewoon goed, vanaf rood & blauw werkte dit super verslaven, en nu nog steeds. Maar de games op zichzelf staan kwa ontwikkeling echt stil. Maar het verkoopt als een malle

Ook bij Pokémon denk ik regelmatig dat er veel meer uit te halen valt dan dat er in zit.

Wat betreft PS State of Play.
+ Metal Gear Solid 3 (origineel nooit gespeeld)
+ Alan Wake 2 (deel 1 remake vond ik erg tof)
+ Sword Of Sea (andere games van deze maker was altijd tof)
+/- Spiderman 2 (Spiderman is gewoon tof, wel jammer dat het wederom in NY is... mja zit hem ook in de franchise
+/- Cat Quest (geinig)
+/- Assasins Creed Mirage (doet me denken aan AS2, toen ik de game nog "geweldig" vond, maar gelijkertijd zie ik ook heel weinig vernieuwing daar in).
- Final Fantasy XVI - salvation (ik voel heel de game nog niet, de characters doen me weinig en de wereld voelt erg donker en grauw aan. XV sprak me jusit aan om de kleurrijke wereld)
- Helldivers 2 (not my cup of tea)
- Ghostrunner 2 (ook niet mijn kopje thee)
- Neva (trailer zegt me eigenlijk niks)
- Phantom Blade Zero (ziet er ok uit, maar te moeilijk en te soulslike waarschijnlijk)
- The Talos Principle 2 (Robots, not like)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Die shrines in Tears of the Kingdom zijn wel echt briljant zeg. Nu al meerdere twee keer gespeeld, puur vanwege de verschillende manieren waarop je ze kunt oplossen. FF moet erg zijn best gaan doen om die van mijn GOTY troon te gooien.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Had opeens zin om weer eens in The Last Of Us 2 te duiken. Had de game op de PS4 destijds al uitgespeeld.. en vond het altijd een zware game om te spelen kwa gemoedstoestand. Dus nooit meer aan een tweede playtrough begonnen.. Blijft een goede game hoe ze dat in elkaar gestoken hebben. Nu even wachten tot die TLOU1 remake voor een goede prijsje binnen te harken is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Begin juni is er ook een demo van 2 a 3 u, waarin je progressie wordt meegenomen naar de full game. Volgens mij kun je dan het begin al spelen.

Ik heb me voorgenomen gewoon tot release te wachten maar of dat gaat lukken hahaha.
Ja doe ik ook hoor. Is een soort zelfkastijding. Zit je er net in, is de game klaar..
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Dit weekend begonnen aan Ghost of Tsunima op ps5, wat een mooie game zeg. Wat is die wereld prachtig neergezet en het verhaal goed opgebouwd. Pareltje waar ik nog veel te veel tijd aan ga besteden
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Ik zit redelijk vast bij Metroid Fusion nu bij de een-na-laatste eindbaas. Potverdorie wat zijn sommige van die bosses moeilijk in dat spel zeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
352
796

Voor de volgers van esport scene en in het bijzonder de Valorant kant hiervan.
Groot talent Twisten is deze nacht overleden. Details zijn er niet meteen maar aangezien er veel over Mental Health gesproken wordt onder de post lijkt zelfmoord zeker niet uitgesloten. 19 jaar en dit al moeten ervaren... Hopelijk heeft hij nu rust gevonden!
 
  • Verdrietig
Waarderingen: nitotheno

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
870
Ik zit redelijk vast bij Metroid Fusion nu bij de een-na-laatste eindbaas. Potverdorie wat zijn sommige van die bosses moeilijk in dat spel zeg.
Ik ben daar redelijk goed weggekomen. Had hem van de eerste keer op mijn laatste tank HP...
Als dat niet was gelukt, weet ik niet of ik die fight nog veel opnieuw had willen spelen.

Daarna wel lastig gehad bij de eindbaas...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
10.00u de demo van Final Fantasy. Toch vanavond maar even een uurtje proberen.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Ik was zelf vroeger enorm fan van de xbox 360 (en vooral Halo 3), maar ben daarna overgestapt naar Playstation 4 & 5. En dit jaar weer terug overgestapt naar de Xbox. Vind zelf de Xbox ook op dit moment de fijnste console. De controllers, de gamepass, de quick resume functie de makkelijk manier om je storage te upgraden zijn toch wel fijne pluspunten.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Qua andere exclusives blijf ik Sony beter vinden, maar vrees dat ik ook overstag ga om de Bethesda en Obsidian games te kunnen blijven spelen.

Ik moet zeggen dat ik met Tears of the Kingdom niet erg verder kom, maar dat ik me wel goed vermaak met die Resident Evil remakes. Allemaal erg vet, waarbij twee nog het meest als oude game aanvoelt en 4 echt heerlijk wegspeelt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
De Nintendo Direct was alleraardigst. Helaas geen F-Zero remake waar wat gossip over was.

Op dit moment weer eens Skyward Sword HD opgepakt, had zin in een lineair spel. Inmiddels bij de laatste dungeon alweer. Wel een oké spel, by far de minste Zelda die ik heb gespeeld though.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken