Arceus heb ik een half uurtje gespeeld en sindsdien nooit meer gespeeld. Daar kon ik echt niet meer door de lelijke graphics heen kijken hoor.
Sword & Shield was misschien niet de beste game, maar die heb ik wel gewoon uitgespeeld met full pokédex. En dat is juist het uhhh vervelende maar gelijkertijd ook sterke kant van Pokémon. Het concept blijft gewoon goed, vanaf rood & blauw werkte dit super verslaven, en nu nog steeds. Maar de games op zichzelf staan kwa ontwikkeling echt stil. Maar het verkoopt als een malle
Ook bij Pokémon denk ik regelmatig dat er veel meer uit te halen valt dan dat er in zit.
Wat betreft PS State of Play.
+ Metal Gear Solid 3 (origineel nooit gespeeld)
+ Alan Wake 2 (deel 1 remake vond ik erg tof)
+ Sword Of Sea (andere games van deze maker was altijd tof)
+/- Spiderman 2 (Spiderman is gewoon tof, wel jammer dat het wederom in NY is... mja zit hem ook in de franchise
+/- Cat Quest (geinig)
+/- Assasins Creed Mirage (doet me denken aan AS2, toen ik de game nog "geweldig" vond, maar gelijkertijd zie ik ook heel weinig vernieuwing daar in).
- Final Fantasy XVI - salvation (ik voel heel de game nog niet, de characters doen me weinig en de wereld voelt erg donker en grauw aan. XV sprak me jusit aan om de kleurrijke wereld)
- Helldivers 2 (not my cup of tea)
- Ghostrunner 2 (ook niet mijn kopje thee)
- Neva (trailer zegt me eigenlijk niks)
- Phantom Blade Zero (ziet er ok uit, maar te moeilijk en te soulslike waarschijnlijk)
- The Talos Principle 2 (Robots, not like)