Filmtopic

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
610
451
Wow vet!

Ik heb vorig weekend voor de 4e keer weer eens The Prestige gekeken. Dat is toch wel een toppertje van een film ook hoor.
 
  • Geweldig
Waarderingen: koekroeck

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
610
451
Dit weekend Desperado gekeken, uit de Mexico-trilogie van Robert Rodriguez. Aardige over-the-top actiefilm, leuk bijrolletje voor Quentin Tarantino.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ik ben op dit moment bezig met het kijken van de films uit de IMDB top 250 die ik nog nooit gezien heb. En spirited away had ik dus nog nooit gezien, ben gelijk verliefd geworden op het genre. Wat een mooie film.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Ik ben op dit moment bezig met het kijken van de films uit de IMDB top 250 die ik nog nooit gezien heb. En spirited away had ik dus nog nooit gezien, ben gelijk verliefd geworden op het genre. Wat een mooie film.
Ik moet er nog één van de IMDB top 250, maar heb ik nog nergens (op legale wijze) kunnen vinden (Jai Bhim).
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ik moet er nog één van de IMDB top 250, maar heb ik nog nergens (op legale wijze) kunnen vinden (Jai Bhim).
Zoo dan haha!, ik denk dat ik de helft van de films nog niet gezien heb. Kon Seven samurai ook nergens vinden op de streaming diensten, dus sommige moet ik dan overslaan
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Dvd of bluray ervan aanschaffen?
In het geval van Seven Samurai wel de moeite waard. Tip: check ook bij je bibliotheek of het regionale of landelijke bibliotheken systeem. Die hebben vaak wel dit soort films te leen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Oppenheimer ook eindelijk gezien. Heel intrigerend, op meerdere vlakken. Ik ben blij dat het verhaal vanuit meerdere lijnen verteld werd. Goede mooie film!
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Gisteren naar Lord of the rings in concert geweest in Ahoy. Wat een geweldige film blijft dat toch en wat een mooie muziek. Het orkest was ook erg indrukwekkend, bestond uit 200 mensen, waaronder een jeugdkoor, een dameskoor, een mannenkoor en een paar solisten. Is tot nu toe mijn 6e film die ik in concert heb gezien, blijft een aanradertje voor mensen die er het geld voor over hebben.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Brian en visdave34

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
610
451
Welk deel van LotR was het?

Dit weekend Once Upon a Time in Mexico gezien. Niet de beste film maar wel een lekkere actie-flick. Een van de leukste rollen van van Johnny Depp ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Welk deel van LotR was het?

Dit weekend Once Upon a Time in Mexico gezien. Niet de beste film maar wel een lekkere actie-flick. Een van de leukste rollen van van Johnny Depp ook.
Deel 1, The fellowship of the ring. En dan niet de extended versie helaas.

Ik hoop zelf heel erg dat ze volgend jaar the two towers doen. Net zoals bij Pirates of the caribean en harry potter, daar doen ze elk jaar het volgende deel van.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Deel 1, The fellowship of the ring. En dan niet de extended versie helaas.

Ik hoop zelf heel erg dat ze volgend jaar the two towers doen. Net zoals bij Pirates of the caribean en harry potter, daar doen ze elk jaar het volgende deel van.
Klinkt heel tof! Heb zelf in de coronatijd alle 3 de extended versies in de bios kunnen kijken (de tijd dat er maar 30 mensen per zaal naar binnen mochten). Was echt zeer de moeite waard, maar met orkest zal wel helemaal een mooie ervaring geweest zijn!

Na de zomervakantie en een paar hele drukke weken op het werk heb ik komende tijd hopelijk ook weer wat meer gelegenheid om naar de bios te gaan. Om te beginnen vrijdagochtend naar How To Blow Up A Pipeline in KINO!
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en Davidd

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
610
451
Gister "The Wonder" gekeken. Dacht Netflix redelijk uitgespeeld te hebben qua films, maar deze is oprecht heel goed. Florence Pugh moet als zuster in 19e eeuw Ierland uitzoeken hoe het kan dat een meisje maandenlang kan leven zonder te eten. Aanrader!
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34 en Mark's Kal

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Gister "The Wonder" gekeken. Dacht Netflix redelijk uitgespeeld te hebben qua films, maar deze is oprecht heel goed. Florence Pugh moet als zuster in 19e eeuw Ierland uitzoeken hoe het kan dat een meisje maandenlang kan leven zonder te eten. Aanrader!
Eens! Prachtige film en enorm onderbelicht gebleven afgelopen jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: fred alweer..

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Heeft er iemand nog tips om Grave of the fireflies ergens te streamen/digitaal te kopen? Kan hem nergens op vinden en een dvd is voor mij ook niet echt handig aangezien ik vaak in een hotel zit voor mijn werk..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken