Ook gezien, prachtige film. Mijn favoriet van het jaar tot nu toe!Gisteren naar Past Lives geweest en die maakt de uitstekende reviews meer dan waard. Echt wel een paar keer met waterige oogjes gezeten.
Alleen Henry Sugar tot nu toe. Heel vermakelijk, maar wel een beetje vermoeiende stijl vond ik. Had er misschien iets meer van verwacht. Normaal kan ik Wes Anderson heel goed hebben, maar het continue commentaar richting kijker ging me op een gegeven moment wel een beetje tegen staan. Die andere drie zijn korter zie ik, dus ga ik zeker nog wel een kans geven.Hebben jullie de nieuwe Wes Anderson mini films al gezien op netflix? Vond ze persoonlijk erg goed (ben ook fan van de boeken en verhalen van Roald Dahl). Het was bijna een nieuw soort genre film, een audioboek met visuals erbij. De teksten in de film zijn ook identiek aan de boeken zelf.
Elke avond zo'n mini film voor het slapen gaan had ik nog wel even kunnen volhouden
Gister naar Killers of the Flower Moon geweest. Ongelofelijk dat Scorcese op deze leeftijd nog zo'n monoliet van een film neer kan zetten. De hoofdrollen door DiCaprio, de Niro en Gladstone dragen daar zeker aan bij: hun samenspel is waanzinnig. Het verhaal had een goedkope whodunit op kunnen leveren, maar Martin maakt er werkelijk waar een historisch document van waaruit groot respect naar de Osage blijkt. Waanzinnig.
Tip: ga hem zien bij Kinepolis, dan is er 10 minuten pauze. Een plaspauze in de 3.5 uur dat de film duurt is geen overbodige luxe.
Ik ga morgenochtend naar Killers of the Flower Moon! In Kino Rotterdam, dus met pauze, want ben het geheel met fred en Davidd eens.Als ik naar killers of the flowe moon ga, zal dat ook bij een bios zijn waar een pauze in zit (Waarschijnlijk Kino Rotterdam). Vind 3,5 uur echt te lang zonder een pauze. Wat mij betreft krijgen alle films welke langer zijn dan 2,5 uur een pauze in de bios. Het meest erge is in een volle zaal zitten en een volle blaas hebben waardoor je een stuk van de film moet missen of het blijft ophouden waardoor je concentratie voor de film toch kleiner word.
Laatst bewerkt: