Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb even het laatste lijstje bekeken en daar staat RH nochtans in met 5 albums? En geen enkele artiest deed daarmee beter? Maar het kan he alles hangt af van de hoeveelheid mensen er stemmen op 1 bepaald album of artiest en niet het totaal aantal albums
Heb even het laatste lijstje bekeken en daar staat RH nochtans in met 5 albums? En geen enkele artiest deed daarmee beter? Maar het kan he alles hangt af van de hoeveelheid mensen er stemmen op 1 bepaald album of artiest en niet het totaal aantal albums
Ik heb ook voor bepaalde bands meer albums. Ik had voor een bepaalde band wel bijna alle albums kunnen vermelden maar dan moest ik er een paar echte jeugdalbums voor laten schieten en dat zou ik erg jammer vinden.
Inmiddels hebben 6 personen hun nominaties naar mij opgestuurd wat resulteert in voorlopig 36 deelnemende albums (albums met 2 of meer nominaties + de 10 uit de top 10 van vorige keer).
Deelnemende albums statistieken
- 6 bands/acts met 2 albums
- 2 albums uit de 60's, 4 uit de 70's, 7 uit de 80's, 7 uit de 90's. 13 uit de 00's en 3 uit de 10's
- Het jaartal met de meeste albums is 2001 met 4 albums
- bcmrmaybe heeft 14 albums
- Teake Rooks heeft 11 albums
- Visdave34 heeft 9 albums
- WeckoJ heeft 8 albums
- JB. heeft 6 albums
- Joris heeft 5 albums
Nominatie statistieken (inclusief de top 10 van vorig jaar)
- 1 band/act met 6 albums waarvan er 2 door zijn
- 1 band/act met 6 albums waarvan er 0 door zijn
- 1 band/act met 5 albums waarvan er 2 door zijn
- 1 band/act met 5 albums waarvan er 0 door zijn
- 3 bands/acts met 4 albums waarvan er 2 door zijn
- 1 band/act met 4 albums waarvan er 1 door is
- 6 bands/acts met 4 albums waarvan er 0 door zijn
- 1 band/act met 3 albums waarvan er 2 door zijn
- 8 albums uit de 60's
- 25 albums uit de 70's
- 24 albums uit de 80's
- 42 albums uit de 90's
- 91 albums uit de 00's
- 56 albums uit de 10's
Wow, meer dan de helft zero's. Zal wel komen omdat ik voor die tijd nog niet zo heel veel met muziek bezig was. Ik heb/ken wel genoeg cd's van die tijd maar kennelijk zijn ze minder interessant voor mij dan de zero's.
Inmiddels hebben 8 personen hun nominaties naar mij opgestuurd wat resulteert in voorlopig 48 deelnemende albums (albums met 2 of meer nominaties + de 10 uit de top 10 van vorige keer).
Deelnemende albums statistieken
– 9 bands/acts met 2 albums
– 4 albums uit de 60’s, 9 uit de 70’s, 8 uit de 80’s, 8 uit de 90’s. 15 uit de 00’s en 4 uit de 10’s
– Het jaartal met de meeste albums is 1991 met 5 albums
– bcmrmaybe heeft 16 albums
– Uncle G heeft 15 albums
– Visdave34 heeft 12 albums
– Teake Rooks heeft 11 albums
– JB. heeft 10 albums
– WeckoJ heeft 8 albums
– Joris heeft 5 albums
– Black Lies heeft 3 albums
Nominatie statistieken (inclusief de top 10 van vorig jaar)
– 1 band/act met 6 albums waarvan er 2 door zijn
– 2 band/act met 6 albums waarvan er 0 door zijn
– 1 band/act met 5 albums waarvan er 2 door zijn
– 3 bands/acts met 4 albums waarvan er 2 door zijn
– 2 bands/acts met 4 albums waarvan er 1 door is
– 6 bands/acts met 4 albums waarvan er 0 door zijn
– 2 band/act met 3 albums waarvan er 2 door zijn
– 16 albums uit de 60’s
– 47 albums uit de 70’s
– 26 albums uit de 80’s
– 64 albums uit de 90’s
– 104 albums uit de 00’s
– 67 albums uit de 10’s
En jawel we hebben 10 mensen die meedoen. Oh en ik weet dat ik 1 oktober heb gezegd, maar ik ga niet blijven wachten als blijkt dat iedereen die mee wil doen al mee doet.
Laat even weten als je nog van plan bent om je nominaties op te sturen! (Je hoeft niet te haasten, als er nog mensen mee willen doen krijgen ze gewoon nog de tijd tot 1 oktober, maar als er niemand meer is die nog mee wil doen dan ga ik verder).