Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
Het gaat hard bij het Mentally Disturbed festival want naast de datum, de naam, de locatie en de eerste namen gaan we door. We maken meteen twee nieuwe namen bekend. Deze dag kreeg al een bepaalde richting met Green Day en Queens of the Stone Age.

Waarom niet meteen de derde naam die een podium mag afsluiten aankondigen. De late uren, de ideale stage en het donker zullen de ideale mix worden voor deze band. Zij zullen in Duitsland het beste van zichzelf laten zien en iedereen een dansje laten plaatsen. Jungle mag zich gaan opmaken voor een feestje op het festival.


Op één been kan je niet staan en daarom krijg je twee namen voor de prijs van één. Voor de volgende band zijn we wederom het grote water overgaan. Wat hebben TOOL en A Perfect Circle gemeen? Inderdaad, Puscifer! En daarmee is de naam meteen de ether in!


@JK79 @JB.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Zoals elk zichzelf respecterend festival zullen wij ook zorgen voor een tentstage als 4e podium. Voor de headliner van deze stage hebben we niet ver hoeven zoeken. Deze Zwitserse Avant- garde metal band combineert black metal met slavenliederen wat leidt tot een unieke combinatie. Voor lezers die onder een steen geleefd hebben wordt hier uiteraard Zeal & Ardor bedoeld.


@JB. > @teunajax
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.509
8.773
Gisteren is, nadat plots Lorna Shore bleek te kiezen voor het rollator festival INSANE Basstonbury, strategieberaad geweest op het boekingskantoor. Besloten is om hier niet overhaast op te gaan reageren door bijvoorbeeld rollator bands te gaan boeken maar de eigen vooraf bepaalde strategie te blijven volgen.

Onze lijst rollatorrockers is nog groot genoeg hoor :cool:
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.530
833
Spannend hoor! Eerste namen binnen gekregen vanuit Roy.
@DennisvdBr van jou nog niks gehoord. Ben benieuwd wie jij graag wilt zien, zie app

Geduld is niet jullie beste karaktereigenschap op het forum volgens mij :ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: RubenJS en InsaniTiny

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Spannend hoor! Eerste namen binnen gekregen vanuit Roy.
@DennisvdBr van jou nog niks gehoord. Ben benieuwd wie jij graag wilt zien, zie app

Geduld is niet jullie beste karaktereigenschap op het forum volgens mij :ROFLMAO:
Nee maar de aankondiging waarop wij wachten is die van jezelf en niet voor Nik.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.957
2.696
Als je het voor 16u doet dan drop ik ook gelijk onze volgende naam, anders moet ik wellicht Dave weer machtigen voor een aankondiging 🤠
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
352
1.056
Voor de meeste mensen blijft dit gewoon een werkdag heh ;) Ik vind het wel leuk als de spanning lekker lang wordt opgebouwd!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.308
7.298
Maar je kan in de pauze toch altijd ff checken of je aan de beurt bent of niet?

Met 30 rondes en 22 deelnemers moet de vaart er ietsjes inblijven haha.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Ik snap die haast ook nooit zo eigenlijk. Moet het voor een bepaalde dag af zijn voor jullie ofzo? Meestal zit de vaart er prima in, soms valt het even stil, maar nooit langer dan 8 uur. Voor mij is dat prima.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.509
8.773
Maar je kan in de pauze toch altijd ff checken of je aan de beurt bent of niet?

Met 30 rondes en 22 deelnemers moet de vaart er ietsjes inblijven haha.

Dat is bij mij afhankelijk wat voor dienst ik draai, soms zit er geen vast pauze moment in de dienst en ben je afhankelijk van een toevallig rustig moment. Checken of je aan de beurt bent, lukt altijd wel, maar ook daadwerkelijk een post schrijven is weer een tweede
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken