Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Sterkte Nik.

Mijn voorstel is om een moderator team samen te stellen als vervanger van Nik. Als backup. Heb dit nog niet bij de rest gelegd, maar die zullen het misschien hier lezen, haha

Akkoord voor iedereen?

En moet ik nog iets terugdraaien en iets anders kiezen? Hoorde wat gemor over een klein Belgisch artiestje.
Stromae mag gewoon blijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: JB.

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.528
833
Ik zie dat Nik alweer is geweest, als ik die nog mag invullen, heb ik een naam paraat. Begint met Sam en eindigt met een gitaarmerk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Koekdoos

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.063
Zittend op het balkonnetje in een heel heet Zwitsers zonnetje is het weer strepen geblazen. Phoebe als sub voor Taylor, nee hoor. David Byrne, Porcupine Tree of Kiwanuka afsluiter 2e podium? Vergeet het maar.
Maar we gaan toch een headliner aankondigen! Huh!? Jullie hebben toch al veel te veel grote namen enzo met Taylor Swift op jouw dag!? Aha! Het betreft de headliner van het 4e en kleinste podium.
Vooral bekend als zanger van een steengoede Ierse band die hard aan de weg aan het timmeren is en wat mij betreft hopelijk gaat doorgroeien naar een... headliner!
Onlangs een eigen album uitgebracht onder de naam Chaos For The Fly en wat is ie lekker he! Nog niet geluisterd? Doen. Wil je niet (de hele set) naar Tay Tay kijken en luisteren dan is Grian Chatten jouw man!


@teunajax
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.655
7.361
Sterkte Nik.

Mijn voorstel is om een moderator team samen te stellen als vervanger van Nik. Als backup. Heb dit nog niet bij de rest gelegd, maar die zullen het misschien hier lezen, haha

Akkoord voor iedereen?

En moet ik nog iets terugdraaien en iets anders kiezen? Hoorde wat gemor over een klein Belgisch artiestje.
Ga je me nu 2 organisaties in de maag splitsen ;)?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.956
2.693
Who took the bomp? Ja dat vragen wij onszelf ook af. Misschien dat de volgende act het antwoord zal geven tijdens From Her to Eternity. Met Bikini Kill's Kathleen Hanna in de gelederen en een bak goede nummers op hun naam kan dit niet anders dan een groot succes worden. Le Tigre is de volgende act voor From Her to Eternity!

Screenshot_2023-07-27-20-43-51-38_c0d35d5c8ea536686f7fb1c9f2f8f274~2.jpg
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.337
Zittend op het balkonnetje in een heel heet Zwitsers zonnetje is het weer strepen geblazen. Phoebe als sub voor Taylor, nee hoor. David Byrne, Porcupine Tree of Kiwanuka afsluiter 2e podium? Vergeet het maar.
Maar we gaan toch een headliner aankondigen! Huh!? Jullie hebben toch al veel te veel grote namen enzo met Taylor Swift op jouw dag!? Aha! Het betreft de headliner van het 4e en kleinste podium.
Vooral bekend als zanger van een steengoede Ierse band die hard aan de weg aan het timmeren is en wat mij betreft hopelijk gaat doorgroeien naar een... headliner!
Onlangs een eigen album uitgebracht onder de naam Chaos For The Fly en wat is ie lekker he! Nog niet geluisterd? Doen. Wil je niet (de hele set) naar Tay Tay kijken en luisteren dan is Grian Chatten jouw man!


@teunajax
Wat een naam 😍 Maar treedt die überhaupt wel solo op? Had gehoord van niet?

Edit: Eerste onderzoek wijst uit dat er, buiten wat tv optredens en optreden in een kleine club in Manchester, idd niet veel te vinden is. Maar boeking mag sowieso blijven van mij hoor 👌
 
Laatst bewerkt:
  • Confetti
Waarderingen: EdsjeFCB

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.681
6.856
Wat een naam 😍 Maar treedt die überhaupt wel solo op? Had gehoord van niet?

Edit: Eerste onderzoek wijst uit dat er, buiten wat tv optredens en optreden in een kleine club in Manchester, idd niet veel te vinden is. Maar boeking mag sowieso blijven van mij hoor 👌
Had het aan de start van de draft toevallig met Ruben over dit soort situaties. Ook obscure club shows of TV optredens zijn geldig als concert onder regel 1. Dat maakt het aannemelijk genoeg dat ze, met de juiste deal, voor meer te boeken zouden kunnen zijn.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.065
5.421
Wat een naam 😍 Maar treedt die überhaupt wel solo op? Had gehoord van niet?

Edit: Eerste onderzoek wijst uit dat er, buiten wat tv optredens en optreden in een kleine club in Manchester, idd niet veel te vinden is. Maar boeking mag sowieso blijven van mij hoor 👌
Heeft zelf aangekondigd niet te gaan touren solo (om op je vraag te antwoorden)
Dus als je die fantastische plaat live wil horen, zal je tickets moeten kopen voor deze buitenkans, want volgens de regels mag het inderdaad ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0 en MadMandra27

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Het Mentally Disturbed festival zal plaatsvinden van 15 t/m 17 september op en rond het Nordsternpark te Gelsenkirchen.

Gisteren is, nadat plots Lorna Shore bleek te kiezen voor het rollator festival INSANE Basstonbury, strategieberaad geweest op het boekingskantoor. Besloten is om hier niet overhaast op te gaan reageren door bijvoorbeeld rollator bands te gaan boeken maar de eigen vooraf bepaalde strategie te blijven volgen.

In deze strategie past ook de volgende aankondiging. Deze opkomende band maakt de laatste 2 jaar een enorme groei door en zal een thuiswedstrijd gaan spelen (Wikipedia geeft aan dat ze zo'n 20 km vanaf de festival locatie zijn opgericht). We gaan ervan uit dat stilstaan bij dit optreden onmogelijk is. Het is nu aan Electric Callboy zelf om te bewijzen dat ze geen hypa hypa zijn.


@WesleyNoH x2
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken