Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Zouden we niet even wachten, gezien de situatie, tot @JB. even kan invallen voor Nikifestlover? Het zou jammer zijn dat ze door de gebeurtenissen een aantal namen zien wegvallen.
Normaliter ja maar JB is ook al meer dan 24 uur niet online geweest. Dat maakt het lastiger.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.681
6.856
Zouden we niet even wachten, gezien de situatie, tot @JB. even kan invallen voor Nikifestlover? Het zou jammer zijn dat ze door de gebeurtenissen een aantal namen zien wegvallen.
Ik snap je gedachte, maar de tijd tikt door, toch? Als mijn teamgenoot niet zelf kan posten, om wat voor reden dan ook, mag ik binnen zijn termijn voor hem posten, maar als ik dan de termijn ook laat verstrijken is het jammer maar helaas. Als ik het goed lees is JB al een tijdje geleden ingelicht over de situatie door Nik, maar sindsdien geen actie ondernomen, dus ik ga door...
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.681
6.856
Schwarzwalder Metalfest

d792d451-af80-471f-97e8-589ecba660bf_1627541_TABLET_LANDSCAPE_LARGE_16_9.jpg


Ze zijn er nog niet helemaal over uit of de huidige opleving nu closure of continuation betreft, maar we zijn in ieder geval zeer verheugd om aan te mogen kondigen dat een van de meest invloedrijke acts van de moderne progressieve metal bereid gevonden is om volgend jaar af te reizen naar het Zwarte Woud. Niemand minder dan Porcupine Tree zal op onze eerste festivaldag de avond inleiden op het hoofdpodium, met een ruime settijd die recht doet aan hun indrukwekkende oeuvre. In combinatie met Tool is deze dag nu al een must voor elke progmetal liefhebber... en als je er dan toch bent, blijf dan de rest van het weekend ook, want we hebben nog veel meer moois voor jullie in petto!


@Timmetje > @Lion
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.337
4. Wanneer een artiest tegelijkertijd solo als met band speelt (bv. Prince en Prince & The Revolution) dan zijn alle iteraties van de artiest in kwestie niet meer beschikbaar wanneer deze wordt gekozen.
Wil deze regel zeggen dat Phoebe Bridgers niet meer mag genomen worden, aangezien boygenius al ergens geboekt is? Of was dat de inhoud van geschrapte regel 3? Wil zien dat ik het juist begrijp (en of @Yannick correct is) 🤭
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.296
7.258
Ah ja, voorheen mocht het wel maar hier lijkt die regel inderdaad doorgekruisd.

Edit: Al staat er later dit bij de draft specifieke regels:

Voor de eerste twee dagen geldt regel 3 van de originele regels: Eens een artiest is gekozen is deze exclusief voor dit festival. Zijprojecten zijn nog wel mogelijk. Stel: iemand kiest The Mars Volta, dan is het nog mogelijk om de Omar Rodriguez-Lopez Group te kiezen.

Mag dus wel. :)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.681
6.856
Helemaal niet eens aan gedacht dat dit bestond, wat voor positie nemen zij in?

edit: of kunnen ze innemen? headliner tweede podium? sub? afsluiter tent?
Dit liefdes kwartet bedoel je? Die zullen een heel speciaal verrassingsoptreden verzorgen, hou onze socials in de gaten tijdens het festival om niks te missen 👀
 
  • Haha
Waarderingen: RubenJS

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Dit liefdes kwartet bedoel je? Die zullen een heel speciaal verrassingsoptreden verzorgen, hou onze socials in de gaten tijdens het festival om niks te missen 👀

Moet vooral beter lezen denk ik, zie nu dat je het er gewoon bij hebt staan dat ze op de mainstage staan begin van de avond...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.528
833
Sterkte Nik.

Mijn voorstel is om een moderator team samen te stellen als vervanger van Nik. Als backup. Heb dit nog niet bij de rest gelegd, maar die zullen het misschien hier lezen, haha

Akkoord voor iedereen?

En moet ik nog iets terugdraaien en iets anders kiezen? Hoorde wat gemor over een klein Belgisch artiestje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken