Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

JK79

Dagopener
11 sep 2021
552
1.309
Geen idee of @Nikfestilover de handoek in de ring heeft gegooid na de discussie over Stromae (of om totaal andere redenen die ons niets aangaan) maar als dat zo is dan zou het wel zo netjes zijn dat te communiceren zodat @JB. ook weet waaraan toe te zijn.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.682
5.173
Ik heb anders nog wel een plekje voor Stromae hoor ;).
 
Laatst bewerkt:

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.317
2.676
Geen idee of @Nikfestilover de handoek in de ring heeft gegooid na de discussie over Stromae (of om totaal andere redenen die ons niets aangaan) maar als dat zo is dan zou het wel zo netjes zijn dat te communiceren zodat @JB. ook weet waaraan toe te zijn.
Ik heb al lang communicatie met @JB. gehad. Hij heeft dit helaas niet door kunnen geven. Wellicht nog niet online geweest. Ik doe niet meer mee met het spel vanwege privé omstandigheden met een familielid.
 
Laatst bewerkt:

JK79

Dagopener
11 sep 2021
552
1.309
@JB. gaat wel gewoon verder met het spel en namen blijven staan. Zodra ik weer terug kan komen online laat ik het weten. Ik hoop op jullie begrip.
Vanzelfsprekend. Daar hoef je niet op te hopen dat begrip heb je gewoon. In ieder geval heel veel sterkte!
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.061
1.284
Zoals je wel kan merken, heb ik het steeds het drukst van 10u tot 14u, dus mijn excuses voor de vertraging. Gelukkig laat onze volgende grote naam niet op zich wachten en zijn we dan ook als organisatie van de MadLion Meeting heel blij om Alt-J te mogen aankondigen. Welke tent/stage ze afsluiten staat nog niet vast, maar dat het een onvergetelijke performance zal worden wel!


Next: @Yannick @Dr. Hannibal
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
Zouden we niet even wachten, gezien de situatie, tot @JB. even kan invallen voor Nikifestlover? Het zou jammer zijn dat ze door de gebeurtenissen een aantal namen zien wegvallen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
received-940073777064385.webp


I know the end..

Phoebe Bridgers

@Dr. Hannibal
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken