Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik heb nog nooit van Arca gehoord. Zegt dat iets over mij of is ze hier (NL) nauwelijks bekend?

Edit; ooh ik heb het even beluisterd en dan snap ik het al, het is van dat wobbelwobbel muziek en dat vind ik het verschrikkelijkste van wat er is 🙊 mi scusi
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Paddy en Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik heb nog nooit van Arca gehoord. Zegt dat iets over mij of is ze hier (NL) nauwelijks bekend?

Edit; ooh ik heb het even beluisterd en dan snap ik het al, het is van dat wobbelwobbel muziek en dat vind ik het verschrikkelijkste van wat er is 🙊 mi scusi
Wat ik er verder ook van vind, de term wobbelwobbelmuziek is hoe dan ook een verrijking.
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
We stappen even weg van de headliners en halen onze volgende naam uit het Land van de Rijzende Zon. Het wordt, bij weten van de organisatie, hun eerste optreden buiten Japan. De volgende naam voor Secret Beach Experience is de psychedelische dream pop band Fishmans.


@warriorandweirdo @Martijn
Die had ik ook op mijn radar! Alleen geen idee hoe een optreden zonder Shinji Sato gaat zijn?
 
Laatst bewerkt:

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Nine-inch-nails.png


@jonasvh @Marshmallowsz
 
Laatst bewerkt:

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
ARMEENSE AMERIKAANSE BAND HEADLINED FESTIVAL OF FOOLS

Hoewel alle vier de bandleden afkomstig zijn uit Armenië, kent de uiteindelijke band zelf zijn oorsprong in de Verenigde Staten.
Ze komen heel sporadisch de grote plas over om in Europa te spelen en volgend jaar is het opnieuw zover.
Mis dit exclusief optreden dus niet en geniet van Toxicity, Chop Suey, B.Y.O.B en nog zovele andere.

Handen op elkaar voor: 🤘 SYSTEM OF A DOWN 🤘

30th & 31st of february.jpg



@Marshmallowsz > mezelf > @Martijn
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
319
944
Gekend voor haar memorabele live shows. De ongekroonde Venezolaanse prinses van de alternatieve popmuziek:

Arca

Beetje late reactie maar bekijk net pas de video; ik hou er altijd wel van als ik iets hoor wat ik echt nog nooit eerder heb gehoord. Arca is zeker zoiets! Wat een clip ook :0
 
  • Geweldig
Waarderingen: werchter12

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Fan van Zambiaanse industriële hip hop? We've got you. Backxwash moest zich helaas terugtrekken van de Roadburn lineup de vorige editie. Ongeduldig als we (de organisatie van Secret Beach Experience) zijn, hebben wij besloten haar dan maar te boeken. Wie het aandurft deze show aan te kruisen in het blokkenschema zal daar geen spijt van krijgen.


@Oasiss
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken