Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.404
6.955
Voor de presentaties, posters en meer van dat soort zaken graag doorgaan in het presentatie-topic:


Poster en tekst van @Brian (en ondersteunend @wenteldave ) zijn al gekopieerd naar dat topic.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.885
Hate to be that person, maar heeft Parannoul überhaupt al shows gespeeld want ik wilde die zelf graag maar vond niets terug? @Brian
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.138
2.882
Vorig jaar rond deze tijd hebben we een minidraft georganiseerd. Is hier dit jaar weer animo voor zo vlak voor het festivalseizoen echt losbarst?
Ik heb een kort format in gedachten met slechts een vijftal rondes. Laat maar weten of jullie interesse hebben!
Bij wijze van inschrijving zou ik graag van elke deelnemer twee actieve headliners in mijn inbox krijgen. Onder 'actief' beschouw ik dezelfde regels als deze draft: minstens een EP uitgebracht of opgetreden sinds 2018 (of aangekondigd voor dit jaar). Met 'headliner' bedoel ik dat de artiest niet mis zou staan als laatste act op een festival met minstens 20K bezoekers (genre BKS of groter). Verder zijn er geen restricties qua oorsprong of Benelux festivaloptredens, dus wees gerust creatief, het zal de draft alleen maar leuker maken.
Vanaf ik zie dat er een paar geïnteresseerden zijn, maak ik een topic aan met het concept, ten laatste deze donderdag.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.041
10.120
Ik sla weer een ronde over. Ben zelf meer fan van de drafts tussen het einde van het festivalseizoen en begin van het lossen van de nieuwe namen. Het Festileaks zwartegat zeg maar
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.404
6.955
Wel benieuwd naar het concept, heb zo snel even een shortlist bedacht voor verschillende scenario’s.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
Vorig jaar rond deze tijd hebben we een minidraft georganiseerd. Is hier dit jaar weer animo voor zo vlak voor het festivalseizoen echt losbarst?
Ik heb een kort format in gedachten met slechts een vijftal rondes. Laat maar weten of jullie interesse hebben!
Bij wijze van inschrijving zou ik graag van elke deelnemer twee actieve headliners in mijn inbox krijgen. Onder 'actief' beschouw ik dezelfde regels als deze draft: minstens een EP uitgebracht of opgetreden sinds 2018 (of aangekondigd voor dit jaar). Met 'headliner' bedoel ik dat de artiest niet mis zou staan als laatste act op een festival met minstens 20K bezoekers (genre BKS of groter). Verder zijn er geen restricties qua oorsprong of Benelux festivaloptredens, dus wees gerust creatief, het zal de draft alleen maar leuker maken.
Vanaf ik zie dat er een paar geïnteresseerden zijn, maak ik een topic aan met het concept, ten laatste deze donderdag.
Dit klinkt alsof je alle headliners in een pot gooit en ze verdeelt over de deelnemers. Zou ik persoonlijk wel een grappig idee vinden (niet dat ik meedoe, maar toch).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken