Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Park Green Lankum.jpg

Tijd voor de voorlopig laatste aankondiging, voor de hele affiche komt, van Park Green in Antwerpen. Lankum is een hedendaagse Ierse folkmuziekgroep uit Dublin, bestaande uit de broers Ian en Daragh Lynch, Cormac MacDiarmada en Radie Peat. In 2018 werden ze bij de RTÉ Folk Music Awards uitgeroepen tot Best Folk Group, terwijl Radie Peat werd uitgeroepen tot Best Folk Singer. De band werd in 2017 genomineerd voor de RTÉ Choice Music Prize Irish Album of the Year voor hun album Between the Earth and Sky, en won de prijs in 2019 voor hun album The Livelong Day.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Alleen nog even wachten op de laatste naam van @werchter12 en @HollandiaFCB

Dan stel ik voor dat we t/m komende vrijdag 24 maart de lijsten met vrije keuzes inleveren bij mij via de PM. De eerste persoon die het opstuurt zal ik mijn lijst naar terugsturen (ben alleen nu nog niet zo ver).

Dan zaterdag 25 maart t/m maandag 27 maart om alle affiches te presenteren. Stemmen in de rest van de week en wanneer ik dan terug ben van vakantie na dat weekend kan ik de uitslag bekend maken.

Dan zou iedereen genoeg tijd moeten hebben om zijn of haar affiche compleet te maken en te presenteren, en het gehele forum om te stemmen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en theblackmadness

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Bekijk bijlage 4377

Tijd voor de voorlopig laatste aankondiging, voor de hele affiche komt, van Park Green in Antwerpen. Lankum is een hedendaagse Ierse folkmuziekgroep uit Dublin, bestaande uit de broers Ian en Daragh Lynch, Cormac MacDiarmada en Radie Peat. In 2018 werden ze bij de RTÉ Folk Music Awards uitgeroepen tot Best Folk Group, terwijl Radie Peat werd uitgeroepen tot Best Folk Singer. De band werd in 2017 genomineerd voor de RTÉ Choice Music Prize Irish Album of the Year voor hun album Between the Earth and Sky, en won de prijs in 2019 voor hun album The Livelong Day.
Ik hoopte mijn tijdschema niet meer om te hoeven gooien, maar helaas
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Alleen nog even wachten op de laatste naam van @werchter12 en @HollandiaFCB

Dan stel ik voor dat we t/m komende vrijdag 24 maart de lijsten met vrije keuzes inleveren bij mij via de PM. De eerste persoon die het opstuurt zal ik mijn lijst naar terugsturen (ben alleen nu nog niet zo ver).

Dan zaterdag 25 maart t/m maandag 27 maart om alle affiches te presenteren. Stemmen in de rest van de week en wanneer ik dan terug ben van vakantie na dat weekend kan ik de uitslag bekend maken.

Dan zou iedereen genoeg tijd moeten hebben om zijn of haar affiche compleet te maken en te presenteren, en het gehele forum om te stemmen!
Vrije keuzes voor 24 maart inleveren moet lukken. De presentatie wordt lastiger qua timing.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Presentaties kunnen we ook nog iets oprekken naar dinsdag of woensdag of iets dergelijks. Net hoe het uitkomt voor mensen.

Dan zou je hebben:
Tot en met vrijdag 24 maart vrije keuzes

Zaterdag 25 t/m woensdag 29 maart presentaties

En dan een week stemmen tot en met 4 april. (Want ben pas die avond terug, dus einduitslag zal toch pas na 4 april volgen)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Priya Ragu (🇱🇰)


Last-minute vervanging. Wil hierbij wel vragen of we de deadline voor de lijst namen tot zaterdag kunnen verlaten. Een iets te drukke werkweek voor mezelf om dit tijdens de week erbij te pakken.

Prima, pakken we de zaterdag erbij.

Mocht iemand anders hiermee in de knoop komen, omdat ze alleen op zaterdag de tijd hebben voor hun presentatie, dan uiteraard gewoon die dag je presentatie doen, maar dan zo laat mogelijk (y)


De eerste drie (vier inclusief mijzelf) lijsten zijn ook al binnen. Goed begin!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Lion

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Is er iemand die zijn lijstje al heeft ingeleverd (of die niet meedoet) die even met mij naar mijn clashfinder wil kijken om te zien of ik het realistisch genoeg heb ingevuld? Ik wil het deze keer echt even dubbelchecken.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Is er iemand die zijn lijstje al heeft ingeleverd (of die niet meedoet) die even met mij naar mijn clashfinder wil kijken om te zien of ik het realistisch genoeg heb ingevuld? Ik wil het deze keer echt even dubbelchecken.
Ik heb hem ingeleverd (en @Koekdoos inmiddels ook) dus als je wil kan ik meekijken.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
653
803
Hoe begin je btw aan zo’n poster? Heb je daar speciaal programmaatje voor? Een festival draft virgin hier 🤭
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken