Festileaks Festival Draft IV: European Edition

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
629
330
Dacht dat er iets over corona instond, dat we daar rekening mee moesten houden. Dan vind ik dit soort namen toch best groot, maar goed, ik doe wel lekker mee dan.
Volgens mij was de intentie van die regel meer dat je niet 3 dure headliners en nog 3 dure subs neer moest zetten i.v.m. Corona.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.061
8.175
Dacht dat er iets over corona instond, dat we daar rekening mee moesten houden. Dan vind ik dit soort namen toch best groot, maar goed, ik doe wel lekker mee dan.
Voornamelijk dat je nu bijv deze twee namen niet op 1 dag kan inplannen.

Maarja, ik zou mezelf niet zijn, als ik niet met een stel verrassende namen zou komen als eerste keuzes...
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Ik dacht zelf idd qua budget redenen vanuit de introductie aan 1 echt grote naam (die je natuurlijk in de eerste ronde wil krijgen) om de zieltjes mee te trekken, en dan de twee andere dagen iets kleiner
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.286
4.454
Vanwege Corona korting bedongen, dus dat komt helemaal goed met mijn headliners.
Mijn interpretatie is dat grote Europese namen best mogen, maar dat je niet een bovenkant hebt bestaande uit headliners. Dus niet een Metallica en GNR op 1 dag als coheadliner, om maar een Amerikaans voorbeeld te pakken.

Eerste aankondiging Paddy Power festival binnen 5 minuten...
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.447
11.396
Ja het was te mooi om waar te zijn dat die nog tot de 11e keuze in het spel zou blijven :(
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
Hier vooralsnog alleen één (door iedereen na beurt 3 wel) verwachte tegenvaller. Gaat zo door!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Nouuuuu komt ieeeee

ED9mWFX.jpg


Gorillaz!

@Timmetje > @warriorandweirdo
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Nightwish en Scorpions zijn toch wel degene die mij al pijn doen, maar ik kan niet klagen met Iron Maiden al in mijn zak ;)
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.741
2.421
Zoals uit de vorige edities van Cabin In The Woods al is gebleken hebben wij als festival een erg speciale band met het Hoge Noorden. Zo stond onze eerste headliner in 1989 nog op de weide van Cabin In The Woods met haar band 'The Sugarcubes'. 32 jaar later staat ze hier helemaal solo maar wel met een enorme catalogus aan topsongs en een uitstekende live reputatie: Björk


@Brian
@Oasiss
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
Zoals uit de vorige edities van Cabin In The Woods al is gebleken hebben wij als festival een erg speciale band met het Hoge Noorden. Zo stond onze eerste headliner in 1989 nog op de weide van Cabin In The Woods met haar band 'The Sugarcubes'. 32 jaar later staat ze hier helemaal solo maar wel met een enorme catalogus aan topsongs en een uitstekende live reputatie: Björk


@Brian
@Oasiss
Fack, dit is de eerste die ik écht voel!
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken