Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
En even to be sure: Vanaf 2016 op festivals of vanaf 2016 met optredens in het algemeen?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
Zoals uit de vorige edities van Cabin In The Woods al is gebleken hebben wij als festival een erg speciale band met het Hoge Noorden. Zo stond onze eerste headliner in 1989 nog op de weide van Cabin In The Woods met haar band 'The Sugarcubes'. 32 jaar later staat ze hier helemaal solo maar wel met een enorme catalogus aan topsongs en een uitstekende live reputatie: Björk


@Brian
@Oasiss
Kak kak kak, door had ik ook klaar staan en dan met voor mij :(
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
En even to be sure: Vanaf 2016 op festivals of vanaf 2016 met optredens in het algemeen?
Daar hebben we volgens mij uiteindelijk gezegd vanaf 2016 optredens in het algemeen, of dat er nieuwe muziek is, maar weet niet of er ook echt met die muziek dan getourd moet zijn, of zou gaan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Zoals uit de vorige edities van Cabin In The Woods al is gebleken hebben wij als festival een erg speciale band met het Hoge Noorden. Zo stond onze eerste headliner in 1989 nog op de weide van Cabin In The Woods met haar band 'The Sugarcubes'. 32 jaar later staat ze hier helemaal solo maar wel met een enorme catalogus aan topsongs en een uitstekende live reputatie: Björk


@Brian
@Oasiss
Het was een toss-up tussen zij of Gorillaz. Toch nog steeds blij dat ik die laatste koos (plus had haar al eens een keertje).
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.605
Daar hebben we volgens mij uiteindelijk gezegd vanaf 2016 optredens in het algemeen, of dat er nieuwe muziek is, maar weet niet of er ook echt met die muziek dan getourd moet zijn, of zou gaan worden.
En hoeft dus niet per se in de Benelux opgetreden te hebben, als ze maar vanaf 2016 hebben opgetreden?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
Oke als allerlaatste, moet toch iemand zijn he.. wel positief dat ik dan meteen 2 kan pakken. Ik noteer nog alvast geen namen dan hoef ik ook niet te strepen!
Ik zei nog zo dat ik niet ging noteren zodat ik niet hoefde te strepen.
Op dit moment blijf ik strepen haha
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
JozzFest Eurotrip.png

Het moment waar iedereen op gewacht heeft. De terugkeer van JozzFest. De derde editie focust zich op onze favoriete acts uit Europa. Daarom is de volgende editie omgedoopt tot JozzFest EuroTrip.

En wat ben ik trots om de volgende act aan te mogen komen. De eerste keer dat deze grootheid deze show naar een festival brengt. Ik mocht er zelf bij zijn in de Ziggo Dome en was bijzonder onder de indruk van deze show. De muziek, de inhoud, de beelden, de techniek. Indrukwekkend. Als verlegen bassist begonnen bij Pink Floyd en langzaam zijn eigen muur afgebroken. Een van DE grootheden in de progressieve rock en hoort daarom thuis in de thuishaven van de liefhebbers van de complexere muziek. Rogers Waters is de afsluiter op de zondag van JozzFest Eurotrip met zijn Us + Them show.


@wenteldave
@koekdoos
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.605
Wat een hele vette naam, Jos! Totaal niet aan gedacht eigenlijk, maar Jezus, die had ik wel willen hebben, hoor. Mijn naam komt over een kwartiertje!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Pfff, nog een keuze afwachten. Na de tekentafel herbezocht te hebben, nu twee nieuwe namen op de programmering gezet. Ik ben benieuwd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken