Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.456
6.877
KO-RockFest
@kobloodflames

Iron Maiden


@mattman

Radiohead


@Paddy

Rammstein

Rock Blomberghen
@theblackmadness

The Cure


@bas2204
Scorpions


@Yannick

Gorillaz

Timpop
@Timmetje

Nightwish

Cabin in The Woods
@warriorandweirdo

Björk

With Open Wings
@Brian

Mark Knopfler

Live Forever Festival
@Oasiss

Florance & the Machine

Jozzfest
@Joslittel

Roger Waters

Supersonic Lake Ijssel Festival
@wenteldave

Gojira


@koekdoos

Within Temptation


@RubenFrusciante

My Bloody Valentine - Stormzy


@HollandiaFCB

Coldplay - Arctic Monkeys
Ik heb jouw kudos even verwijderd voor een aparte reactie met de affiches Yannick. Iets overzichtelijker dan telkens de 2de post om meerdere plekken te wijzigen. Hier staan ook de namen van de festivals. Staat bij jou naam geen festivalnaam? Dan weet ik hem niet. Geef eventjes door en ik zet hem erbij ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.456
6.877
Leuk om de verschillende manieren van aankondigingen weer te zien. Ik ben helemaal enthousiast dat het weer doen ondanks dat 2/4 headliners die ik in gedachten had eruit zijn. Hopen dat de 2de die ik graag wou er zo nog in zit en dan nadenken wat ik met die derde doe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Ga je aan de andere kant je post wel tig keer moeten quoten in deze thread. En nu met het vernieuwde forum moet die zooi hopelijk wel opgelost zijn dat je je posts meermaals kunt editen zonder dat ie in de spam vliegt.. Althans, dat hoop ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.456
6.877
Ga je aan de andere kant je post wel tig keer moeten quoten in deze thread. En nu met het vernieuwde forum moet die zooi hopelijk wel opgelost zijn dat je je posts meermaals kunt editen zonder dat ie in de spam vliegt.. Althans, dat hoop ik.
Ik was van plan om alleen te editten en niet te quoten. Het editten van de namen doe ik gewoon in de avond een keer zodat ik niet bezig blijf.

Tot nu toe bevalt het me het editten en quoten prima. Veel beter dan op het oude forum. Ook met quoten niet alle vorige 10 quotes is prettig. Blijft het een stukje leesbaarder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.097
8.215
Tijd om de metal concurrentie even te snel af te zijn:
Voor jullie wordt het zweten,
Voor mij wordt het Zweden.

We gaan voor een dubbele mainstage, om vlot te kunnen afwisselen, wat ook betekent een afsluiter komt voor zowel de eerste als de tweede mainstage. Met de eerdere aankondiging van Within Temptation als headliner hebben we al een mooie headliner voor een van de drie dagen van ons festival en aan die dag voegen we nu meteen de afsluiter van Mainstage 2 toe. Daarmee krijgen we bovenaan het affiche op deze dag een hele mooie combinatie.

Met een gemiddelde van één album per twee jaar hebben ze in hun inmiddels best lange carrière al een flink repertoire opgebouwd en ook in 2020 was het weer raak met een nieuw album. Dit album zullen ze nu op Baspop als exclusieve naam ten gehore brengen.

Op Alcatraz waren ze in 2016 al de headliner en nu op ons festival gaan ze dat in die zin als een soort co-headliner nog een keertje over doen als dus de afsluiter van Mainstage 2!

Avatar


@wenteldave en daarna @Joslittel
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.846
12.253
Vuile... Haha. Nja, ik wil eigenlijk ook geen herhaling t.o.v. eerdere edities, dus ik wilde Avatar toch laten schieten, maar doet alsnog pijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Damn, timing haha. Vraag me af of we de slang terug kunnen laten doen leiden..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken