Festileaks Festival Draft IV: European Edition

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.846
12.253
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe populair ze hier zijn, maar bon. De volgende headliner die ik jullie presenteer was in 2016 headliner van het Belgische Dour, waar ze, naar het schijnt, een enorme indruk hebben achtergelaten. Dat wilden we ook graag hebben op Supersonic Lake IJssel Festival: een band die al sinds 1994 meedraait en dat tot nu toe ook voortreffelijk doet. Desalniettemin hebben wij bij SLIF wel het idee dat ze wat onderbelicht zijn, dus daarom helpen we graag mee om ze weer in de spotlights te krijgen. Wij presenteren u, helemaal uit het uithoekje van Europa, IJsland, Sigur Rós!
U heeft daarmee nog de grootste headliner en dus dé knaller van ons tegoed!

@Joslittel @Oasiss
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Dapper dat je een (voor mij) onbekendere band eerder aankondigt dan een grotere headliner. Dat vind ik wel stijl ;). Ik hoop voor je dat hij er niet uit gaat deze ronde
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.462
11.435
En JozzFest mag voor de tweede keer vandaag gaan aankondigen. Bij de eerste rondes is het altijd de gewichtige keuze, boek je een headliner of die ene parel die je graag wilt hebben. Ditmaal gaan we voor de parel. Al tweemaal tot groot verdriet voor mijn neus weggeboekt door een ander festival maar dit keer staat dit progfenomeen op JozzFest. Met een twee uur durende set in de Marque nog wel!!

De organisatie heeft de eer gehad deze act tweemaal te mogen zien, eenmaal op Graspop en vervolgens met de Electric Castle Live show in 013. Die laatste show staat thuis nog geregelgd op DVD op. Een van de beste live ervaringen ooit. Daarom wordt dit één en al kippenvel in de Marque op de openingsdag van JozzFest. Progliefhebbers verzameld u voor Ayreon. Goed voor het Benelux quotum maar vooral goed voor uw oren.

Voor degene die denken, waar heeft die man het over? Hierbij wat clipjes


@Oasiss
@Brian
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.750
2.432
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe populair ze hier zijn, maar bon. De volgende headliner die ik jullie presenteer was in 2016 headliner van het Belgische Dour, waar ze, naar het schijnt, een enorme indruk hebben achtergelaten. Dat wilden we ook graag hebben op Supersonic Lake IJssel Festival: een band die al sinds 1994 meedraait en dat tot nu toe ook voortreffelijk doet. Desalniettemin hebben wij bij SLIF wel het idee dat ze wat onderbelicht zijn, dus daarom helpen we graag mee om ze weer in de spotlights te krijgen. Wij presenteren u, helemaal uit het uithoekje van Europa, IJsland, Sigur Rós!
U heeft daarmee nog de grootste headliner en dus dé knaller van ons tegoed!

@Joslittel @Oasiss
Ahh.. de eerste naam die Cabin In The Woods ooit heeft bekendgemaakt. Mooi om te zien dat er nog liefhebbers zitten op het forum. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Brian

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.464
Ayreon, die stond dus ook op mijn lijstje. Gojira ook balen. Within Temptation, iron Maiden waren mijn back up plan. Hopelijk heb ik die niet nodig, voor ik weer aan de beurt ben.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.456
6.877
Nog steeds een van de meest fantastische live shows die ik ooit heb mogen zien. Vooral de zaal show in Tilburg was magisch. Ik had ze een aantal drafts terug afgesnoept van de metal festivals, dus had ze sowieso niet gekozen. Maar schitterende naam!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.097
8.215
Ayreon ook een hele mooie keuze, fijn dat dat dan in ieder geval goed voor je uitpakt, Jos, want als ik geen Avatar had gekozen, dan was het Ayreon geworden. Ook jij je eerste Nederlandse naam in de pocket ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.846
12.253
Dapper dat je een (voor mij) onbekendere band eerder aankondigt dan een grotere headliner. Dat vind ik wel stijl ;). Ik hoop voor je dat hij er niet uit gaat deze ronde
Ik hoop ook dat het goed gaat uitpakken. Het lijkt er vooralsnog wel op, maar wie weet. Maar wat veel belangrijker is: jij hebt nog nooit van Sigur Rós gehoord. Hoe dan...? :)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.097
8.215
Ik hoop ook dat het goed gaat uitpakken. Het lijkt er vooralsnog wel op, maar wie weet. Maar wat veel belangrijker is: jij hebt nog nooit van Sigur Rós gehoord. Hoe dan...? :)

Grote valkuil daarbij is dat je te lang gaat wachten met de grote namen, omdat het nog steeds goed lijkt te gaan. Ik spreek uit ervaring :p
Maar inderdaad het is wel altijd leuk om niet direct alle grote namen eruit te knallen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.385
4.749
De draft is weer de gebruikelijke veldslag aan het worden. Sigur Ros ook zo maar weg, de tandjes!

Maar niet getreurd, het Live Forever Festival mag ook een tweede naam aankondigen. Met Florence Welch was er nog niet genoeg betovering aanwezig. We doen er daarom nog een schepje bovenop, met o.a. de magische stem van Hannah Reid. Met trots: LONDON GRAMMAR


@Brian en dan @warriorandweirdo
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken