Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.114
8.233
Waarom doen jullie alsof we heel de nacht hebben door gepokerd? ?
Sinds de laatste keer dat ik keek toch 6 nieuwe namen gedropt en geen enkele waarmee mijn plannen in de war zijn geschopt, dat komt pas later op de dag...

Maar wat Oasiss ook al zei, de hele nacht zijn er allerlei namen en line-ups door m'n hoofd gespookt. Ben benieuwd hoeveel van mijn 7 volgende namen ik daadwerkelijk ga krijgen.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Ik heb zelf een lijstje met bands die ik heel graag zou willen, en die krimpt langzaam doordat ze al worden gekozen. Als hij straks bijna leeg is ga ik hem weer bijvullen ;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.862
12.303
Begint het ergeren aan de snelheid nu al...? Honderd procent.

Overigens, weet niet hoe dat met jullie zit, maar op het vorige forum kreeg ik altijd een mailtje als ik getagd werd. Dat gebeurt nu niet meer. Is het mogelijk om dat aan te zetten? Reageer namelijk dan wel sneller.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.114
8.233
Vind het zelf nooit heel erg om een beetje te moeten wachten, als het binnen een dag voorbij zou zijn, zou het ook zo saai worden.
Zijn jullie toevallig ook allemaal bingewatchers op Netflix? :p
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204 en Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.114
8.233
Begint het ergeren aan de snelheid nu al...? Honderd procent.

Overigens, weet niet hoe dat met jullie zit, maar op het vorige forum kreeg ik altijd een mailtje als ik getagd werd. Dat gebeurt nu niet meer. Is het mogelijk om dat aan te zetten? Reageer namelijk dan wel sneller.

Enige wat ik kan vinden is dat je het topic kan volgen, maar ik verwacht dat je dan voor letterlijk elk bericht een mailtje krijgt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Ik heb in ieder geval een dikke kater na dat gesnoei in mijn wensenlijstje gisteravond.
Graag gedaan!
Overigens, weet niet hoe dat met jullie zit, maar op het vorige forum kreeg ik altijd een mailtje als ik getagd werd. Dat gebeurt nu niet meer. Is het mogelijk om dat aan te zetten? Reageer namelijk dan wel sneller.
@Joszwa zei dat je dat gewoon weer kon inschakelen (vandaar ook het systeem een beetje van elkaar te taggen).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.862
12.303
@Joszwa zei dat je dat gewoon weer kon inschakelen (vandaar ook het systeem een beetje van elkaar te taggen).
Ik zie eigenlijk alleen staan dat je daarvoor een melding aan en uit kan zetten, maar niet dat je een mailtje krijgt, dus ben benieuwd.
En nu, schiet eens op met die naam Paddy...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.862
12.303
Misschien ga ik er teveel in op, hoor. Kan... Maar Arctic Monkeys en Iron Maiden & Rammstein en Muse zijn toch gewoon vier bizar grote headliners en niet wat we hadden afgesproken?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.820
6.557
Grote headliners mochten toch gewoon? Zolang je er dan maar niet een even grote sub naast zet / met een grote subconstructie komt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.466
11.447
Misschien ga ik er teveel in op, hoor. Kan... Maar Arctic Monkeys en Iron Maiden & Rammstein en Muse zijn toch gewoon vier bizar grote headliners en niet wat we hadden afgesproken?
Dat mag gewoon hoor. De Corona restrictie is meer dat je niet 3 headliners achter elkaar zet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken