Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.421
oYpz59D.jpg


New Order.

@Timmetje > @warriorandweirdo
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.421
Jemig, ik dacht dat ik wel nog een ronde of twee kon wachten met Christine.. Blijkbaar niet, jammer. :/
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.878
3.883
Ik had zooooveeell namen opgeschreven op mijn lijstje voor de volgende 2 picks. Er zijn nu nog zoooooo weinig over haha. Wat een slagveld zo als je 28 namen moet wachten.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Ik had zooooveeell namen opgeschreven op mijn lijstje voor de volgende 2 picks. Er zijn nu nog zoooooo weinig over haha. Wat een slagveld zo als je 28 namen moet wachten.
Ik ken het gevoel ja, we zitten precies omgekeerd maar toch in hetzelfde bootje ;). Maar dat maakt het spel juist interessant toch!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.416
4.797
Nadat hij hier enkele edities geleden al stond als lid van 'A Blaze Of Feather', komt hij ditmaal solo de weide overtuigen van zijn ongelooflijke talent: Ben Howard. Als co-head met Robyn belooft dit nu al een prachtige zondagavond te worden.


@Brian
@Oasiss
Dat is dan wel even een prachtige dag zeg!
Wat een ellende. Dit was mijn derde headliner. Ik moet nu even hard gaan nadenken. Ik hoop snel met nieuws te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.421
Ik had zooooveeell namen opgeschreven op mijn lijstje voor de volgende 2 picks. Er zijn nu nog zoooooo weinig over haha. Wat een slagveld zo als je 28 namen moet wachten.
Klopt, das altijd een beetje het nadeel bij het begin/einde van de staart te zitten. Het leuke is wel dat je twee keer kunt kiezen, vond dat altijd wel wat leuker tbh.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.493
11.569
JozzFest presenteert nu na Roger Waters de tweede absolute klapper van deze editie. We zijn trots dat het in Coronatijd gelukt is om deze band van wereldformaat op ons podium te zetten. Na meer dan 13 jaar inactiviteit kwam deze band in 2020 weer tot leven. Helaas moest de tour verzet worden maar voorlopig gaan deze mannen nog steeds vanaf september op tour door Engeland. Maar de première van de show en de eerste show na 14 jaar zal plaatsvinden op JozzFest. Opgericht in 1967! in Engeland. In de eerste 15 jaar maken ze albums die als pionierswerk gezien worden voor de progressieve rock. Door deze roots verdienen ze een plek op JozzFest. Maar het werk wat daarna wordt uitgebracht is niet minder van kwaliteit en wereldwijd bekend. Ik noem titels als Mama, Invisible Touch, No Son of Mine en Land of Confusion. Op een mastodont van een festival als JozzFest horen mastodonten af te sluiten. Na een carrière van 7 decennia hoor je bij de allergrootste. Genesis is de volgende naam op JozzFest en de absolute headliner van de zaterdag.


@wenteldave
@koekdoos
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.872
12.344
Even tempo maken...
Omdat Muse en Sting door de neus van de organisatie zijn geboord, moesten we haastig op zoek naar een vervanger. Gelukkig hadden we die snel gevonden en eigenlijk waren we verbaasd dat deze band nog niet gekozen was. Een stadionact van formaat zou ik zelfs willen zeggen, all the way from Ireland. We gaan even terug naar Glastonbury 2011, het festival waar ze als laatst optraden. One, Pride (in the Name of Love) en I Will Follow werden daar luidkeels meegezongen. Of iets recenter, hun tour met The Joshua Tree, die ze naar Amsterdam en Brussel bracht, met nummers als With or Without You, I Still Haven't Found What I'm Looking For en Where the Streets Have No Name. Wie kent ze niet? Wij presenteren Bono, The Edge, Adam Clayton en Larry Mullen Jr., oftewel U2!
Als laatst zou de organisatie willen zeggen: was het maar Sunday Bloody Sunday. Ik ben toe aan weekend ;)

Even het nationalistische gevoel opwekken met hun concert in Amsterdam van een aantal jaar terug:

@koekdoos @RubenFrusciante
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.830
6.564
Heh? Mag dat? (Genesis)

Ik dacht dat acts tussen 2016 en nu in de Benelux moesten hebben opgetreden.

Naja, goed nieuws. Meer acts mogelijk om uit te kiezen dus. :)
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
JozzFest presenteert nu na Roger Waters de tweede absolute klapper van deze editie. We zijn trots dat het in Coronatijd gelukt is om deze band van wereldformaat op ons podium te zetten. Na meer dan 13 jaar inactiviteit kwam deze band in 2020 weer tot leven. Helaas moest de tour verzet worden maar voorlopig gaan deze mannen nog steeds vanaf september op tour door Engeland. Maar de première van de show en de eerste show na 14 jaar zal plaatsvinden op JozzFest. Opgericht in 1967! in Engeland. In de eerste 15 jaar maken ze albums die als pionierswerk gezien worden voor de progressieve rock. Door deze roots verdienen ze een plek op JozzFest. Maar het werk wat daarna wordt uitgebracht is niet minder van kwaliteit en wereldwijd bekend. Ik noem titels als Mama, Invisible Touch, No Son of Mine en Land of Confusion. Op een mastodont van een festival als JozzFest horen mastodonten af te sluiten. Na een carrière van 7 decennia hoor je bij de allergrootste. Genesis is de volgende naam op JozzFest en de absolute headliner van de zaterdag.


@wenteldave
@koekdoos
Wow daar had ik niet eens aan gedacht dat dit een optie was, wat een top naam! Blijft toch wel echt een mega vette band!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken