Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
Damn, vroeger dan verwacht ook bij hen.. Hm. Dit gaan nog even enkele pijnlijke rondes worden, denk ik. :p
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Één van de favoriete acts van de festivaldirecteur en tevens het laatst bezochte concert voor de lockdowns en andere maatregelen.
Het feit dat er twee frontmannen zijn met beide hun eigen stijl werkt fantastisch. Elk album bevat weer een aantal pareltjes en we kunnen niet wachten om het nieuwe werk te zien van Balthazar.

Bekijk bijlage 41
Angry Bassie En Adriaan GIF by Squirrel Monkey
 
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.999
4.067
Ik zou het dus echt fantastisch vinden als het nu voor iedereen gaat tegenvallen door de, blijkbaar, 'hoge' verwachtingen die ik heb gecreëerd door het uitstellen.
U2 was het geworden he!? Zij zijn in mijn gedachten nog wel eventjes gepasseerd dus dapper dat je die durfde uit te stellen!

In mijn ogen zijn er nog wel een aantal echte (grote) headliners die niet gekozen zijn, mochten die er als ik weer ben aan de beurt ben nog zijn dan pak ik ze wel hoor! Geef jullie nog een kans, eerst twee persoonlijke favorietjes die ik echt niet wilde laten schieten ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.304
13.725
U2 was het geworden he!? Zij zijn in mijn gedachten nog wel eventjes gepasseerd dus dapper dat je die durfde uit te stellen!

In mijn ogen zijn er nog wel een aantal echte (grote) headliners die niet gekozen zijn, mochten die er als ik weer ben aan de beurt ben nog zijn dan pak ik ze wel hoor! Geef jullie nog een kans, eerst twee persoonlijke favorietjes die ik echt niet wilde laten schieten ?
U2 is het zeker geworden. Niet per se m'n eerste keuze, daar dat Muse was, maar U2 is ook zeker geen slechte naam. Zat headliners nog niet gekozen, maar de meesten gaan echt niet meer gekozen worden.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.664
9.015
Het is me nog iets te vroeg in het spel om het nu al op te houden tot na m'n werkdag. Dus speciaal voor jullie toch snel nog even voor werktijd aan de laptop erbij om een verhaaltje te typen. Gelukkig past deze tijd ook wel bij deze naam. Het is wederom geen headliner, een tactiek die inmiddels al door meerdere anderen ook al wordt toegepast zie ik. Zo begint mijn affiche langzamerhand in ieder geval al goed gevuld te raken met een paar mooie favoriete bands van de organisatie.

Goed, net wakker op dit goddeloze tijdstip, het voelt nog als midden in de nacht, ik kan er wel bij janken.
Het enige wat dan nog ontbreekt is een volle maan, maar daarvoor hebben we:

Powerwolf

Wederom een naam waarvan ik me toch verplicht voel om ze te boeken voordat iemand anders dat doet. Powerwolf is toch uitgegroeid tot een van mijn favoriete bands, zeker van dit moment. Met het vorige album Sacrament of Sin hebben ze bij mij hoge ogen gegooid en vind ik elk nummer gaaf, dus ik ben heel benieuwd hoe het volgende album Call of the Wild gaat klinken, dat hopelijk dit jaar nog uitkomt.

Ik voel me nu toch echt even onderdeel van hun Army of the Night


@wenteldave en daarna @Joslittel
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.304
13.725
Van mij zal je nog even geen last hebben, Nick! De volgende act staat al op het affiche van Paddy, zij het met de band waar hij het meest bekend mee is geworden. Op de dag van Gojira, komt als co-headliner, het zijproject van Rammsteinfrontman Till Lindemann erbij: Lindemann (hoe origineel). Om het even terug te brengen naar de echte wereld, Lindemann staat later dit jaar op Wacken als headliner op de vaak zwakkere donderdag (geen idee hoe, want hij vormde samen met Peter Tägtren de band, alleen die heeft er een einde aangemaakt, dus benieuwd hoe die line-up er gaat uitzien). Hier wordt Lindemann samen met Gojira headliner van de vrijdag van Supersonic Lake IJssel Festival (ha, dit gaat sowieso nog veranderen, maar voor nu...).


@Joslittel @Oasiss
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.811
12.540
JozzFest keert terug met de volgende aankondiging! Dit jaar bieden we veel ruimte uit talent en gevestigde namen uit de Benelux. Na mogelijk de beste metalband uit Nederland (Ayreon) mogen we nu met trots de grootste en zwaarste metalband uit België aankondigen. Deze act zal één van de tenten gaan afsluiten op de zaterdag. Mocht Genesis u iets te soft zijn dan kunt u terecht bij deze band voor een uur lang pijn en depressie in muzikale vorm. De organisatie kan uit ervaring delen dat er weinig acts zijn met zo'n intense podiumervaring als deze band. Als je hierin op kan gaan dan verkeer je samen met de band in andere kringen om gezalfd terug te keren zodra de muziek uitsterft. De oplettende lezer heeft natuurlijk allang door over wie we het hebben. Amenra is de volgende naam op het affiche van JozzFest!


@Oasiss
@Brian
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.664
9.015
Ik had gehoopt dat ze nog wat langer beschikbaar waren, maar dat was vooral om het Benelux gehalte. Ik zie in ieder geval al de voornaamste concurrent voor Benelux-metal ontstaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
U2 was het geworden he!? Zij zijn in mijn gedachten nog wel eventjes gepasseerd dus dapper dat je die durfde uit te stellen!

In mijn ogen zijn er nog wel een aantal echte (grote) headliners die niet gekozen zijn, mochten die er als ik weer ben aan de beurt ben nog zijn dan pak ik ze wel hoor! Geef jullie nog een kans, eerst twee persoonlijke favorietjes die ik echt niet wilde laten schieten ?
Haha klopt inderdaad. Ik heb er twee nog niet zien langskomen welke gegarandeerd kaartjes verkopen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.152
5.541
JozzFest keert terug met de volgende aankondiging! Dit jaar bieden we veel ruimte uit talent en gevestigde namen uit de Benelux. Na mogelijk de beste metalband uit Nederland (Ayreon) mogen we nu met trots de grootste en zwaarste metalband uit België aankondigen. Deze act zal één van de tenten gaan afsluiten op de zaterdag. Mocht Genesis u iets te soft zijn dan kunt u terecht bij deze band voor een uur lang pijn en depressie in muzikale vorm. De organisatie kan uit ervaring delen dat er weinig acts zijn met zo'n intense podiumervaring als deze band. Als je hierin op kan gaan dan verkeer je samen met de band in andere kringen om gezalfd terug te keren zodra de muziek uitsterft. De oplettende lezer heeft natuurlijk allang door over wie we het hebben. Amenra is de volgende naam op het affiche van JozzFest!


@Oasiss
@Brian
Mijn favoriete band nu al eruit. Verdorie die doet zeer.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.715
Op de zaterdag voor Björk hebben we niets minder dan een legendarische band staan. Want als pioniers van de industrial en noiserock mag je die term echt wel kleven op de Duitsers van Einstürzende Neubauten. 40 jaar na oprichting zijn deze mannen onder aanvoering van frontman Blixa Bargeld er alleen maar impressionanter op geworden. Dit jaar exclusief te beleven op de weide van Cabin In The Woods.


@Timmetje
@Yannick
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken