Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
De dualiteit van dit forum wordt eens te meer duidelijk gemaakt toch wel in de draft, merk ik. De alternatievelingen en de metalheads die van elkaar constant acts afsnoepen, haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian, Paddy en Oasiss

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.542
De dualiteit van dit forum wordt eens te meer duidelijk gemaakt toch wel in de draft, merk ik. De alternatievelingen en de metalheads die van elkaar constant acts afsnoepen, haha.
Haha inderdaad. Dit keer wel erg duidelijk. Dit keer weer gekozen voor een voornamelijk hard festival maar de concurrentie is beduidend groter. Gelukkig kan ik het middendeel van deze draft rustig toekijken omdat daar weinig concurrentie zit. Vrees wel voor Mattman omdat die nog weleens uit de bocht kan vliegen met een harde boeking.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Weer eentje om te luisteren vanavond. Nog nooit van gehoord ben benieuwd.
Dan mis je zeker iets ;). Sowieso een beetje een vreemde kerel. Opmerkelijk stem, niet de beste zanger, maar wel enorm meeslepende muziek. Zijn muziek is ook redelijk wat gebruikt voor films, tv en onder anderen ook voor de game Assasins Creed.
Naast muzikant ook grafisch ontwerper en regisseur van videoclips voor onder anderen Katy Perry, Taylor Swift, Lana Del Rey en Pharrell Williams.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Ik sta hier voor een moeilijke keuze nu Sabaton en Amon Amarth weg zijn genomen. Ik probeer zo snel mogelijk een beslissing te maken, maar heb ze nu niet gelijk klaar staan om op werk bij te typen, ik hoop zsm het spel door te kunnen laten gaan, sorry!
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Okay de beslissing is gevallen.

Bij deze kondigt KO-RockFest weer twee nieuwe bands aan.
Als eerste een Duitse band die met powernummers als Valhalla, maar ook ballads die zo hard worden meegezongen dat ze nog kilometers ver weg te horen zijn als The Bard Song. Ik heb het natuurlijk over Blind Guardian!
De tweede band komt uit Finland, een favorietje van de organisatoren, Sonata Arctica!

Met deze aankondiging is ook de eerste versie van de poster af!

@mattman
@Paddy
 

Bijlagen

  • KO-RockFest Poster 1 - Made with PosterMyWall.jpg
    KO-RockFest Poster 1 - Made with PosterMyWall.jpg
    897,6 KB · Weergaven: 11

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
okay die was wel eng om te posten. Ik twijfelde heel erg of ik Sonata Arctica al aan moest kondigen omdat ze niet zo groot zijn als een paar andere namen op mijn lijstje, maar ik zou mezelf toch wel haten als ik ze niet zou hebben, dus nu maar hopen dat de andere namen er niet uit gaan deze ronde (waarschijnlijk ijdele hoop ;))
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.304
13.725
Okay de beslissing is gevallen.

Bij deze kondigt KO-RockFest weer twee nieuwe bands aan.
Als eerste een Duitse band die met powernummers als Valhalla, maar ook ballads die zo hard worden meegezongen dat ze nog kilometers ver weg te horen zijn als The Bard Song. Ik heb het natuurlijk over Blind Guardian!
De tweede band komt uit Finland, een favorietje van de organisatoren, Sonata Arctica!

Met deze aankondiging is ook de eerste versie van de poster af!

@mattman
@Paddy
Ga eens heel gauw werken!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
@kobloodflames waarom steek je die afbeelding eigenlijk als bijlage in je bericht? Via het figuurtje naast dat slotje om een link in te voegen kun je klikken om een afbeelding in te voegen via een url of om 'm manueel te uploaden. Overigens geen flauw idee wie de twee acts zijn die je net hebt aangekondigd. Enige recommends qua nummers van de bands?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.542
@kobloodflames waarom steek je die afbeelding eigenlijk als bijlage in je bericht? Via het figuurtje naast dat slotje om een link in te voegen kun je klikken om een afbeelding in te voegen via een url of om 'm manueel te uploaden. Overigens geen flauw idee wie de twee acts zijn die je net hebt aangekondigd. Enige recommends qua nummers van de bands?
Sonata Arctica - I have A Right, een van mijn favoriete nummers.

Blind Guardian zeker The Bard Song of Valhalla.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.664
9.015
okay die was wel eng om te posten. Ik twijfelde heel erg of ik Sonata Arctica al aan moest kondigen omdat ze niet zo groot zijn als een paar andere namen op mijn lijstje, maar ik zou mezelf toch wel haten als ik ze niet zou hebben, dus nu maar hopen dat de andere namen er niet uit gaan deze ronde (waarschijnlijk ijdele hoop ;))

Nou, voor de tweede keer een duo setje namen eruit geknald waarmee ik weer terug naar de tekentafel kan.
Bij de bekendmaking van Epica en Powerwolf had ik verwacht dat Blind Guardian er nog wel in zou blijven zitten...
Voor de eerste keer met een draft zo veel tegenslagen te verduren gekregen, en we zijn pas net begonnen. I love it!

Ik denk dat wij grotendeels dezelfde muzieksmaak hebben gezien de namen die je tot nu toe hebt.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
@kobloodflames waarom steek je die afbeelding eigenlijk als bijlage in je bericht? Via het figuurtje naast dat slotje om een link in te voegen kun je klikken om een afbeelding in te voegen via een url of om 'm manueel te uploaden. Overigens geen flauw idee wie de twee acts zijn die je net hebt aangekondigd. Enige recommends qua nummers van de bands?
Bedankt voor de tip, zal het de volgende keer zo doen!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.304
13.725
Ah... Royal Blood, daar gaat één van de vier namen die ik vooralsnog op het oog had. Zuur.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Dan mis je zeker iets ;). Sowieso een beetje een vreemde kerel. Opmerkelijk stem, niet de beste zanger, maar wel enorm meeslepende muziek. Zijn muziek is ook redelijk wat gebruikt voor films, tv en onder anderen ook voor de game Assasins Creed.
Naast muzikant ook grafisch ontwerper en regisseur van videoclips voor onder anderen Katy Perry, Taylor Swift, Lana Del Rey en Pharrell Williams.
Dan moet ik er wel wat van kennen.

De 2 bijgevoegde filmpjes waren erg leuk. Deze ga ik vaker beluisteren, thx!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
giphy.gif
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en theblackmadness

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Sorry voor het wachten, deze festivalorganisator vierde vandaag zijn verjaardag en dus waren er voor vanavond even andere plannen. Toch, nog net op de valreep, kunnen we de eerste subheadliner bekend maken. Ter ondersteuning op de dag van Scorpions is het de organisatie gelukt nog een legendarische band te strikken. Het zijn de mannen van Uriah Heep!


@Yannick en @Timmetje
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken