Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.542
Had dat dilemma ook, ja. Wilde eigenlijk vier namen hebben, waarvan ik zeker wist dat die er de komende rondes uit zouden vliegen. Ben er dus twee misgelopen (Royal Blood en Stevie... (ik mag Stevie zeggen)), heb nu Elbow binnengeharkt en nu hopen dat die laatste niet voor m'n neus wordt weggepikt, maar het ziet er gelukkig niet naar uit.
Hij reageert ook op Stef als ik 'm roep. Nu jij weer!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Ik ben dan ook weer zo'n autist die nu moeilijk van zijn plan kan afstappen. Al gebeurt dat noodgedwongen sowieso te pas en te onpas. Ik vind het altijd fijn als de 'metalheads' voorbij komen.
Heel herkenbaar, behalve dat ik ook het en der een pareltje uit de metal wereld wil. Zo fijn zijn die dus niet voor mij ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
Alle acts op mn line up behalve Gorillaz en Charli zijn overigens vrij om te ruilen tegen andere act(s), feel free om te pm'en.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Met de bands die koekdoos meestal kiest vind ik het niet zo erg als hij wordt overgeslagen hoor ;). Just kidding natuurlijk, dat maakt het juist spannend voor mij!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.664
9.015
Yar ha ha har!
You wanna know where I was, laddie?
Alright then, let me tell ya...

Helaas niet onder de palmbomen in de caribbean, maar gewoon lekker aan het werk. In tijden van corona heb ik dan weer het geluk dat ik niet thuis kan werken en de hele dag onderweg ben, wat er soms op neer komt dat een nieuwe aankondiging wat vertraging op loopt.

Soms duurt het wat lang en weet je misschien niet meer wat je met je leven aan moet, maar dan weet ik gelukkig nog wel een plek waar je naar toe kan:
naar de taverne!

Alestorm

En daarmee hebben we een mooie subheadliner voor de zaterdag te pakken met nog een onbekende headliner!
Toevallig weer een band met nieuw werk om te spelen met het nieuwe album Curse of the Crystal Coconut.
Bereid je voor op een groot feest waar het bier flink in het rond zal vliegen en er een rowing pit zal plaatsvinden. Mooie tijden.


@RubenFrusciante en daarna 2x @HollandiaFCB
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.999
4.067
Na overleg tussen festivaldirecteur, consulent en investeerders is er toch gekozen om meer in de breedte te gaan programmeren dan nog één van de overgebleven gegarandeerde gerenommeerde headliners te boeken. De opmerking "er moet ook gedanst worden!" aan de ronde tafel gaf de doorslag om dit elektronische duo snel binnen te halen. De voetjes van de vloer bij de hits Hey boy, hey girl, Galvanize en Go aangevuld met het laatste album No Geography door The Chemical Brothers.

Alvorens zij de dag afsluiten zal het publiek alvast opgewarmd worden door Breezeblocks, Taro, Tessellate, Matilda, 3WW, In Cold Blood and so weiter door Alt-J!

Alt-j-35.jpg

@RubenFrusciante @koekdoos
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken