Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.664
9.015
Dat wordt een mooi dagje rocken tot nu toe. Ben benieuwd welke namen je hier verder aan gaat toevoegen.

En gefeliciteerd met je verjaardag
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Dankje @koekdoos ! Het is nog even kijken wat ik er precies bij zal zetten, maar ik kan je wel verklappen dat het niet alleen maar van dit soort rocklegendes zullen zijn
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.542
@Yannick

Still Waiting GIF by MOODMAN
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.897
5.434
Ook het Live Forever Festival blijft nog even in Scandinavische sferen. Een Noors quotum zou ook haalbaar moeten zijn.
Waar de eerste namen betrekking hadden op het eerste podium mogen we vandaag een hoogvliegster voor het tweede podium aankondigen. Met o.a. een prachtige cover van Oasis' Half the world away, is zij klaar een ieder te betoveren: AURORA


Door met @Joslittel en @wenteldave
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.715
Ook het Live Forever Festival blijft nog even in Scandinavische sferen. Een Noors quotum zou ook haalbaar moeten zijn.
Waar de eerste namen betrekking hadden op het eerste podium mogen we vandaag een hoogvliegster voor het tweede podium aankondigen. Met o.a. een prachtige cover van Oasis' Half the world away, is zij klaar een ieder te betoveren: AURORA


Door met @Joslittel en @wenteldave
Mag ik mij nog uitschrijven aub?? :(
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.542
De organisatie van JozzFest heeft een moeilijke periode achter de rug. Nog maar eens werden we geconfronteerd met de grillen van de muziekindustrie. Acts waarmee we dachten een akkoord te hebben voor een mooie spot op JozzFest kozen blijkbaar voor het grote geld in plaats van de prestige van een optreden op JozzFest.

Dus ja, wat doen we dan? Dan boeken we simpelweg een bruut harde act als afsluiter van het favoriete podium voor elke metalhead, The Pit! Op dag 1 zal deze blackened death band uit Polen The Pit afsluiten. Tegen alle verwachtingen in is deze band toegetreden tot het pantheon van headliners. Ze krijgen alle ruimte om hun set in het donker afwerken. Keuzestress gegarendeerd. Kiest u voor Behemoth, Ayreon of de nog bekend te maken headliner voor die dag?


@wenteldave
@koekdoos
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.304
13.725
Behemoth stond ook zeker op m'n lijst, ware het niet ergens onderaan. Mooie stevige naam.

Ik wil eigenlijk eerst Lorde nemen, maar dat schijnt niet te mogen, ondanks dat ze de Kroatische nationaliteit, dus na even zoeken zijn we bij de band gekomen met de bekende slagzin: "We're. ... from Manchester and we'd like to play you some songs." Ach, u kunt zelf de puntjes wel invullen. Vooral met de albums Leaders of the Free World, The Seldom Seen Kid, en Build a Rocket Boys! heeft deze dus Britse band een enorme bekendheid verworven en daarmee zijn ze ook een graag geziene gast op de Europese podia en festivals. Nummers als The Birds, One Day Like This, Grounds for Divorce, Lippy Kids en het fantastische Mirrorball zitten in het geheugen van iedere festivalganger gegrift. Met het in 2019 uitgebrachte Giants of all Sizes heeft Elbow nog niet in de Benelux opgetreden, maar dat gaat zeker verandering in komen. Elbow zal ons tweede podium gaan afsluiten. De dag volgt nog, maar één ding is in ieder geval zeker: het gaat een fantastische show worden zoals we die van Elbow gewend zijn!

@koekdoos @RubenFrusciante
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.542
Ik twijfelde het erg tussen 2 namen. Toen ik zag dat hij een joslittel allebei nog 2x moesten na mij, durfde ik deze niet te laten. Goeie keus dus :)
Haha ja deze wilde ik ook erg graag! Maar, ik was er niet voor gegaan aangezien Steven (ik mag Steven zeggen) op de vorige twee edities al aanwezig was,
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.304
13.725
Ik twijfelde het erg tussen 2 namen. Toen ik zag dat hij een joslittel allebei nog 2x moesten na mij, durfde ik deze niet te laten. Goeie keus dus :)
Had dat dilemma ook, ja. Wilde eigenlijk vier namen hebben, waarvan ik zeker wist dat die er de komende rondes uit zouden vliegen. Ben er dus twee misgelopen (Royal Blood en Stevie... (ik mag Stevie zeggen)), heb nu Elbow binnengeharkt en nu hopen dat die laatste niet voor m'n neus wordt weggepikt, maar het ziet er gelukkig niet naar uit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken