Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.676
9.040
Ten opzichte van eerdere drafts heb ik hier toch wel een nieuw record aan namen waar ik nog nooit van heb gehoord denk ik. En dat in de eerste paar rondes.
Gelukkig valt het mee met het aantal echte heavy namen dat gekozen worden. Mijn volgende keuze van 2 uit 4 namen zitten er nog in, maar @kobloodflames moet nog en daarnaast kan er altijd nog door anderen ook ineens weer een heavy naam gedropt worden... Ben benieuwd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
uueW4ZY.jpg


Charli XCX.

@bas2204 > @theblackmadness
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Ik vlieg dit keer heel anders de draft in. Meer dtrh zoals jij al ergens aangaf. Ik heb het idee dat ik dit keer daardoor meer in het vaarwater van anderen zit, wat hartstikke leuk is. Groot nadeel is dat er ook meer namen zijn die ik misloop die bij mij hoog op het lijstje stonden
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Hmm, moet kunnen. Maar hoeveel kaarten zou zij over de toonbank laten vliegen in de 'echte wereld'? Ik ben bang dat het nog wel eens tegen kan vallen
Was een grapje hoor, hoewel ze hier toch gemakkelijk 2k tickets verkoopt denk ik.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.676
9.040
Als alles volgens plan verloopt weet ik inmiddels welke namen ik in ronde 29 en 30 bekend ga maken... ?

Alle andere rondes nog geen idee, dat ligt eraan wat jullie kiezen
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Dan gaan we naar de laatste headliner, die dus samen met Damien Rice de vrijdag zal gaan trekken. Het is voor velen misschien een verrassende naam, maar deze Fransman heeft in het verleden al bewezen enorm toffe shows op benen te kunnen zetten. Ook voor ons festival heeft hij weer iets speciaals gepland, zo gaf hij al aan. En met het sterke album S16 van afgelopen jaar in het achterhoofd, kan het niet anders worden dan een mooie afsluiter op de vrijdag. Verwacht dus het complete pakket van een enorme show en goede muziek van Woodkid!


@theblackmadness en @Paddy
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.719
Dan gaan we naar de laatste headliner, die dus samen met Damien Rice de vrijdag zal gaan trekken. Het is voor velen misschien een verrassende naam, maar deze Fransman heeft in het verleden al bewezen enorm toffe shows op benen te kunnen zetten. Ook voor ons festival heeft hij weer iets speciaals gepland, zo gaf hij al aan. En met het sterke album S16 van afgelopen jaar in het achterhoofd, kan het niet anders worden dan een mooie afsluiter op de vrijdag. Verwacht dus het complete pakket van een enorme show en goede muziek van Woodkid!


@theblackmadness en @Paddy
Oh.. altijd gedacht dat dat een Canadees was. Hele vette naam wel!
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Dan gaan we naar de laatste headliner, die dus samen met Damien Rice de vrijdag zal gaan trekken. Het is voor velen misschien een verrassende naam, maar deze Fransman heeft in het verleden al bewezen enorm toffe shows op benen te kunnen zetten. Ook voor ons festival heeft hij weer iets speciaals gepland, zo gaf hij al aan. En met het sterke album S16 van afgelopen jaar in het achterhoofd, kan het niet anders worden dan een mooie afsluiter op de vrijdag. Verwacht dus het complete pakket van een enorme show en goede muziek van Woodkid!


@theblackmadness en @Paddy
Weer eentje om te luisteren vanavond. Nog nooit van gehoord ben benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

Gebruikers die dit onderwerp bekijken